Stránka 3 z 3
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 24.04.2008 12:26
od chmelko
bag píše:po tejto oprave budete mat so zotrvacnikom a spojkou pokoj na dalsich 100 000km (mam najazdenych 83000)

tak som pochopil, že minimalne do 183 000 km na tachači

Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 24.04.2008 20:52
od bag
pojdem si po focus az zajtra, takze este nie som zruinovany, nechali si ma na piatok..asi mi chcu sprijemnit vikend 30perc. zlavou
to jamaka: preco musis mat prosim ta vzdy pravdu?! zase si to trafil presne - za piskanim pocas studeneho startu bol udajne klinovy remen, uz je vymeneny, dufam, ze to pomoze.
to vodik: medzicasom som si okolo dvojhmotnych zotrvacnikov co-to pozistoval a je to problem vacsiny modernych dieslov. mondeo ma tento problem samozrejme tiez. mi vraveli u forda servisaci, ako uplne normalnu vec, ze zotrvacnik je udajne najcastejsie meneny diel u dieslov ford, ale ze tym trpia udajne aj ine znacky. takze tak.
to chmelko: chcel by som im verit, ale neviem, neviem..
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 25.04.2008 12:58
od jamaka
dakujem
A mozno vydrzi trosku dlhsie, ak tam bola napr urobena nejaka konstrukcna zmena. A cenu nevies ani predbezne?
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 25.04.2008 20:35
od bag
takze uz to mam za sebou. suma z toho vypadla strasidelna, ale ma to cele 2 zasadne pozitiva:
ad1.: kedze autoriz. servis dodal vsetky diely, tak mam zaruku na vykonane prace 2 roky
ad2.: preplati mi to firma
slo o toto:
zotrvacnik
spojka
spojkove lozisko
brzd.kvapalina
olejovy filter
olej 5w-30
pelovy filter
vyvazenie a prezutie letnych kolies
klinovy remen
repas startera
+kontrola tlmicov a brzd na stolici, vycistenie brzd
+nejake drobnosti
------------------
46,5k Skk
este ma caka vymena unavenej brzdovej hadicky, nemali skladom, objednali.
celkovy pristup v servise hodnotim ako velmi dobry, nikto mi neponukal vymenu 1/2 auta, ako to obvykle robia inde.
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 25.04.2008 20:43
od bag
to jamaka: servisak mi bol ukazat vybraty zotrvacnik a volu sme mu napocitali cca 11 zubov - docela dost by som povedal na 83000km.
ked som to povedal sefovi v praci, tak sa zaprisahal, ze on si uz v zivote nekupi ine auto ako japonske (rozumej vyrobene v japonsku) a benzinove (vyhlasenie typu:"ropak uz nikdy viac"). on totiz uz tiez kedysi zazil vymenu dvojhmot. zotrvacniku a odvtedy zanevrel na koncern VW

,skoncil nadobro u hondy a tam je spokojny.
vymeneny zotrvak urcite nevydrzi dlhsie ako ten povodny, lebo je to udajne ten isty LUK 415 0185 10A.
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 26.04.2008 10:11
od jamaka
Pokial to plati firma, tak jasne ze je to jedno

Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 26.04.2008 16:43
od JiH
Někdo tu zmiňoval, co všechno škodí a tak podobně a že vadí brždění motorem a jízda na extrémě pomalých otáčkách.
Jak je tedy "nejlepší" jezdit? Co jsou extrémě malé otáčky?
U 1.6 benzinu, je lepší "lechtat" vyšší stupeň (menší spotřeba), nebo jet na nižší stupeň, na XXXX (kolik je XXXX?) otáčkách?
Na kolika otáčkách udržujete plynulou jízdu při rychlejším popojíždění?
Třeba 3.ka - 3000, nebo raději 4.ka - 2000-
Re: hluk pri teplom starte
Napsal: 27.04.2008 08:51
od Jemar
JiH píše:Někdo tu zmiňoval, co všechno škodí a tak podobně a že vadí brždění motorem a jízda na extrémě pomalých otáčkách.
Jak je tedy "nejlepší" jezdit? Co jsou extrémě malé otáčky?
U 1.6 benzinu, je lepší "lechtat" vyšší stupeň (menší spotřeba), nebo jet na nižší stupeň, na XXXX (kolik je XXXX?) otáčkách?
Na kolika otáčkách udržujete plynulou jízdu při rychlejším popojíždění?
Třeba 3.ka - 3000, nebo raději 4.ka - 2000-
V tomhle oboru nejsem žádný velký expert, ale myslím že příspěvek o brždění motorem a jízda v nízkých otáčkách je poplatný tomuto tématu. Dvouhmotový setrvačník tu mají jen ropáci, my benzíňáci to v tomhle případě máme jednodušší. U benzínu si myslím je optimální držet otáčky motoru v rozmezí 2-3000. Čím vyšší otáčky, tím motor více papá. Opačně pod 2000 ot. už je motor namáhaný víc než je zdrávo.