115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3

Moderátor:Quickie
Odpovědět

Kto vyhra ?

Benzin 1.6ti-vct
92
61%
Diesel 1.8tdci
48
32%
Narovnako
12
8%
 
Celkem hlasů: 152

HAWK
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1755
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Toužim, Karlovarsko

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od HAWK » 22.03.2008 14:43

Já fandím benzínu a tipuju diesel.
FORD FOCUS 2,0 l, 3dv., 99, moondust silver

FORD FIESTA 1,25 l 5dv.99 blue metla

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od TripleJay » 22.03.2008 15:39

Zaujimave by bolo aj porovnanie 100-0. Vaha vs. kotuce vzadu :)

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od killerhammer » 22.03.2008 15:59

podla katalogu fofo2 maju tieto verzie taketo zrychlenia z 0-100 km/h:
1.6 Ti-VCT 85kW/115k - 10.8s
1.8 TDCi 85kW/115k - 10.8s
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 22.03.2008 17:27

A su tu vysledky....

1.6 Ti-VCT (benzin) zastupoval misoo,
1.8 TDCI (nafta) zastupoval misoka.

Zeby som ja, ako rozhodca, tieto vysledky vyhlasil ? Ale nie som nestranny, pretoze benzinom jednoznacne fandim.

Mozem to vsak uzatvorit tak, ze benzin bol rychlejsi. Aspon co sa tyka zrychlenia z 0 na X (odmerat do 100 je problem). Chalani robili sprinty na cca 200 m. Ked som dobre videl, tak benzin bol vzdy rychlejsi. Potom si aj auta vymenili, takze vtedy bol misoka, vlastniaci diesel, rychlejsi :). Chalani si robili aj dynamicke zrychlenie zo 60 km/hod, kde, ak sa dobre pamatam, bol 2x rychlejsi benzin a 1x nafta. Ale radsej nech to chalani potvrdia, pretoze pri tychto testoch som s nimi nebol (stal som na okraji dialnice asi 3 km od nich :( )

Vitazom suboja 1.6 Ti-VCT (115 PS) vs 1.8 TDCI (115 PS) sa stava benzinovy 1.6 Ti-VCT.

Musim ale povedat, ze to bolo vzdy velmi tesne. Ziadne jasne vitazstvo. Ale benzin mal trocha navrch.

Mam to aj natocene, takze niekedey vecer prilozim aj video, musim to najskor spracovat.

EDIT:vynechal som nicky, aby to bolo prehladnejsie :)
Naposledy upravil(a) vcedula dne 22.03.2008 17:46, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od mehturt » 22.03.2008 17:32

super.. tak som si tipol dobre :)
bolo by zaujimave spravit porovnanie HB vs HB, toto bolo HB vs kombi nie?
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od zewl » 22.03.2008 17:33

prosim uvadet motory spise nez prezdivky, protoze cist misoo a misoka zavani tim, ze si pletu, kdo ktery motor vlastne ma, maji hodne podobne nicky :lol:

A ze vyhral benzin? No, co se da delat, aspon ze to bylo tesne :wink:

edit: dobra poznamka od mehturta, kombik mel handicap vyssi vahy dane karoserii, pokud to tedy bylo tesne, tak mozna kdyby zavodil HB vs HB, tak by to vyslo nastejno. Ale i tak jsem veril ve vitezstvi nafty...
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 22.03.2008 17:53

upravil som prispevok, mas pravdu zewl, bolo to neprehladne.

A co sa tyka rozdielu vo vahe, tak to je minimum. Je to odhadom 40 kg medzi 5-dverovym HB a combi. To taky rozdiel robi uz aj nadrz, ci je prazdna alebo plna, pripadne disky plechove vs alu. 40 kg je pri 1400 kg vaziacom aute rozdiel 2.8 %, co je asi dost malo. Moze to spravit rozdiel, uznavam. Ale uz uplne maly.

EDIT: tak ked chcete porovnavat HB vs HB, tak uz zostava len suboj misoo vs TripleJay :) :) :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od zewl » 22.03.2008 18:04

no, myslim, ze ty hmotnosti jsou vetsi rozdily:

combi 1.6 TDCi -> 1391 kg
HB 1.6 Ti-VCT -> 1294 kg

je to sice 1.6 TDCi misto 1.8, ale i tak je tam 100 kg rozdil... Ale mozna premyslim spatnym smerem, protoze udela tam jeste hodne hmotnost dieseloveho motoru, ktera je vyssi. Samotny hmotnostni rozdil mezi combi a HB (stejny motor) jsem narychlo nenasel...

Ale uznavam, ze plna/prazdna nadrz rozdil 50 kg atd. Takze je to asi zanedbatelne, jestli je to combi nebo HB.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 18:32

no tak ja som vysledkami velmi poteseny, ale musim povedat, ze 90% uspechu stalo na tom komu sa ako podari uvodny odpich. vela krat sa stalo, ze niekto pretocil kolesa, alebo prirychlo pustil spojku, to potom nemal sancu a skoncil o auto vzadu. ale moze byt, ze som skoncil viac krat prvy pri 0-100. takze tu by som to dal skor vyrovnane a mozno mierne navrch mal 1,6Ti-VCT.

co ma vsak uplne dostalo, tak sme dali par krat 60-120 a tu som calal jasny debakel benzinu, kedze sila dieslu je hlavne v pruznom zrychleni. aj ked som mozno viac krat vyhral ako pise vcedula, tak to bolo asi vyrovnane. z 60 som totiz zacinal na dvojke a ked som rychlo radil, tak som skoncil vpredu o dlzku auta. ostatne merania boli cca vyrovnane pol auta +/- cize ziadne debakel sa nekonal :lol:

este sme skusili jednu pikosku - 0-80(tusim) do kopca. (najazd na most) to som aj ked len o prsia korejskej zeny vyhral. na to ze som cakal debakel, som moc spokojny :D 8)

inac celkovo by som povedal ze cca narovnako, zalezi kto ako radil, presmykoval atd...
este musim podotknut, ze som mal natankovane do polovice a misoka do plna :!:
a este jedna vec - pohlad na palubne pc ukazoval na benzinaku dvojnasobnu spotrebu... :oops: :lol:

edit: este si dovolim poznamenat (dufam ze sa misoka a dieslaci neurazia :wink: ) a to cisto vo vztahu benzin vs. diesel, ze na cca rovnake vykony potreboval diesel o 2 deci vacsi objem a turbo !! :twisted: :wink:
Naposledy upravil(a) misoo dne 22.03.2008 18:41, celkem upraveno 6 x.

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od Skubi » 22.03.2008 18:33

koukám, že jste si to parádně užili a že mě benzínek nezklamal :wink:
dobrá práce kluci :!:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 22.03.2008 18:45

teraz som analyzoval video. Zo vsetkych nahranych sprintov vyhral diesel 1x, narovnako bolo asi 2x a ostatne o chlp benzin. Hlavne si treba uvedomit, ze rozdiel 1 meter v rychlosti 100 km/hod je uplne zanedbatelny, to su stotiny sekundy (mozno desatina, dve). Co moze byt aj reflex a podobne veci. A spolu s tym, ze misoka mal plnu nadrz, co som doteraz nevedel, tak sa asi musim jemne poopravit a povedat, ze to bolo naozaj veeeelmi vyrovnane. Ale vzhladom na to, ze benzin mal viacero jasnych vitazstiev, tak to nechavam na benzin. Ale naozaj len o chlp.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 22.03.2008 19:17

A JE TU VIDEO !!!
Je to len zostrihane, nechcelo sa mi robit hudbu (sorry, misoo)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio[/youtube]
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od MobyDick » 22.03.2008 19:35

Pěkný test, tu pružnost motoru z 60 na 120 jste mohli odzkoušet na 5 rychlostní stupeň, tam by měl diesl asi navrch.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 19:38

MobyDick píše:Pěkný test, tu pružnost motoru z 60 na 120 jste mohli odzkoušet na 5 rychlostní stupeň, tam by měl diesl asi navrch.
to je jasna vec, ale neskusali sme to ako to robia oficialne na nejakom stupni, to sme mohli aj skusit napriklad 40-90 na dvojke, to by zas dopadlo presne naopak :wink:
dali sme klasickych 60-120 a kazdy to siel ako najlepsie vedel :)
Naposledy upravil(a) misoo dne 22.03.2008 19:45, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od MobyDick » 22.03.2008 19:40

ale pěkně jste si zpříjemnily dnešní odpoledne :)
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „.. aneb co nelze nikam zařadit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti