115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1755
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Toužim, Karlovarsko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Já fandím benzínu a tipuju diesel.
FORD FOCUS 2,0 l, 3dv., 99, moondust silver
FORD FIESTA 1,25 l 5dv.99 blue metla
FORD FIESTA 1,25 l 5dv.99 blue metla
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Zaujimave by bolo aj porovnanie 100-0. Vaha vs. kotuce vzadu 

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
podla katalogu fofo2 maju tieto verzie taketo zrychlenia z 0-100 km/h:
1.6 Ti-VCT 85kW/115k - 10.8s
1.8 TDCi 85kW/115k - 10.8s

1.6 Ti-VCT 85kW/115k - 10.8s
1.8 TDCi 85kW/115k - 10.8s



- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
A su tu vysledky....
1.6 Ti-VCT (benzin) zastupoval misoo,
1.8 TDCI (nafta) zastupoval misoka.
Zeby som ja, ako rozhodca, tieto vysledky vyhlasil ? Ale nie som nestranny, pretoze benzinom jednoznacne fandim.
Mozem to vsak uzatvorit tak, ze benzin bol rychlejsi. Aspon co sa tyka zrychlenia z 0 na X (odmerat do 100 je problem). Chalani robili sprinty na cca 200 m. Ked som dobre videl, tak benzin bol vzdy rychlejsi. Potom si aj auta vymenili, takze vtedy bol misoka, vlastniaci diesel, rychlejsi
. Chalani si robili aj dynamicke zrychlenie zo 60 km/hod, kde, ak sa dobre pamatam, bol 2x rychlejsi benzin a 1x nafta. Ale radsej nech to chalani potvrdia, pretoze pri tychto testoch som s nimi nebol (stal som na okraji dialnice asi 3 km od nich
)
Vitazom suboja 1.6 Ti-VCT (115 PS) vs 1.8 TDCI (115 PS) sa stava benzinovy 1.6 Ti-VCT.
Musim ale povedat, ze to bolo vzdy velmi tesne. Ziadne jasne vitazstvo. Ale benzin mal trocha navrch.
Mam to aj natocene, takze niekedey vecer prilozim aj video, musim to najskor spracovat.
EDIT:vynechal som nicky, aby to bolo prehladnejsie
1.6 Ti-VCT (benzin) zastupoval misoo,
1.8 TDCI (nafta) zastupoval misoka.
Zeby som ja, ako rozhodca, tieto vysledky vyhlasil ? Ale nie som nestranny, pretoze benzinom jednoznacne fandim.
Mozem to vsak uzatvorit tak, ze benzin bol rychlejsi. Aspon co sa tyka zrychlenia z 0 na X (odmerat do 100 je problem). Chalani robili sprinty na cca 200 m. Ked som dobre videl, tak benzin bol vzdy rychlejsi. Potom si aj auta vymenili, takze vtedy bol misoka, vlastniaci diesel, rychlejsi


Vitazom suboja 1.6 Ti-VCT (115 PS) vs 1.8 TDCI (115 PS) sa stava benzinovy 1.6 Ti-VCT.
Musim ale povedat, ze to bolo vzdy velmi tesne. Ziadne jasne vitazstvo. Ale benzin mal trocha navrch.
Mam to aj natocene, takze niekedey vecer prilozim aj video, musim to najskor spracovat.
EDIT:vynechal som nicky, aby to bolo prehladnejsie

Naposledy upravil(a) vcedula dne 22.03.2008 17:46, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
super.. tak som si tipol dobre 
bolo by zaujimave spravit porovnanie HB vs HB, toto bolo HB vs kombi nie?

bolo by zaujimave spravit porovnanie HB vs HB, toto bolo HB vs kombi nie?
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
prosim uvadet motory spise nez prezdivky, protoze cist misoo a misoka zavani tim, ze si pletu, kdo ktery motor vlastne ma, maji hodne podobne nicky
A ze vyhral benzin? No, co se da delat, aspon ze to bylo tesne
edit: dobra poznamka od mehturta, kombik mel handicap vyssi vahy dane karoserii, pokud to tedy bylo tesne, tak mozna kdyby zavodil HB vs HB, tak by to vyslo nastejno. Ale i tak jsem veril ve vitezstvi nafty...

A ze vyhral benzin? No, co se da delat, aspon ze to bylo tesne

edit: dobra poznamka od mehturta, kombik mel handicap vyssi vahy dane karoserii, pokud to tedy bylo tesne, tak mozna kdyby zavodil HB vs HB, tak by to vyslo nastejno. Ale i tak jsem veril ve vitezstvi nafty...
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
upravil som prispevok, mas pravdu zewl, bolo to neprehladne.
A co sa tyka rozdielu vo vahe, tak to je minimum. Je to odhadom 40 kg medzi 5-dverovym HB a combi. To taky rozdiel robi uz aj nadrz, ci je prazdna alebo plna, pripadne disky plechove vs alu. 40 kg je pri 1400 kg vaziacom aute rozdiel 2.8 %, co je asi dost malo. Moze to spravit rozdiel, uznavam. Ale uz uplne maly.
EDIT: tak ked chcete porovnavat HB vs HB, tak uz zostava len suboj misoo vs TripleJay

A co sa tyka rozdielu vo vahe, tak to je minimum. Je to odhadom 40 kg medzi 5-dverovym HB a combi. To taky rozdiel robi uz aj nadrz, ci je prazdna alebo plna, pripadne disky plechove vs alu. 40 kg je pri 1400 kg vaziacom aute rozdiel 2.8 %, co je asi dost malo. Moze to spravit rozdiel, uznavam. Ale uz uplne maly.
EDIT: tak ked chcete porovnavat HB vs HB, tak uz zostava len suboj misoo vs TripleJay



Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
no, myslim, ze ty hmotnosti jsou vetsi rozdily:
combi 1.6 TDCi -> 1391 kg
HB 1.6 Ti-VCT -> 1294 kg
je to sice 1.6 TDCi misto 1.8, ale i tak je tam 100 kg rozdil... Ale mozna premyslim spatnym smerem, protoze udela tam jeste hodne hmotnost dieseloveho motoru, ktera je vyssi. Samotny hmotnostni rozdil mezi combi a HB (stejny motor) jsem narychlo nenasel...
Ale uznavam, ze plna/prazdna nadrz rozdil 50 kg atd. Takze je to asi zanedbatelne, jestli je to combi nebo HB.
combi 1.6 TDCi -> 1391 kg
HB 1.6 Ti-VCT -> 1294 kg
je to sice 1.6 TDCi misto 1.8, ale i tak je tam 100 kg rozdil... Ale mozna premyslim spatnym smerem, protoze udela tam jeste hodne hmotnost dieseloveho motoru, ktera je vyssi. Samotny hmotnostni rozdil mezi combi a HB (stejny motor) jsem narychlo nenasel...
Ale uznavam, ze plna/prazdna nadrz rozdil 50 kg atd. Takze je to asi zanedbatelne, jestli je to combi nebo HB.
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
no tak ja som vysledkami velmi poteseny, ale musim povedat, ze 90% uspechu stalo na tom komu sa ako podari uvodny odpich. vela krat sa stalo, ze niekto pretocil kolesa, alebo prirychlo pustil spojku, to potom nemal sancu a skoncil o auto vzadu. ale moze byt, ze som skoncil viac krat prvy pri 0-100. takze tu by som to dal skor vyrovnane a mozno mierne navrch mal 1,6Ti-VCT.
co ma vsak uplne dostalo, tak sme dali par krat 60-120 a tu som calal jasny debakel benzinu, kedze sila dieslu je hlavne v pruznom zrychleni. aj ked som mozno viac krat vyhral ako pise vcedula, tak to bolo asi vyrovnane. z 60 som totiz zacinal na dvojke a ked som rychlo radil, tak som skoncil vpredu o dlzku auta. ostatne merania boli cca vyrovnane pol auta +/- cize ziadne debakel sa nekonal
este sme skusili jednu pikosku - 0-80(tusim) do kopca. (najazd na most) to som aj ked len o prsia korejskej zeny vyhral. na to ze som cakal debakel, som moc spokojny
inac celkovo by som povedal ze cca narovnako, zalezi kto ako radil, presmykoval atd...
este musim podotknut, ze som mal natankovane do polovice a misoka do plna
a este jedna vec - pohlad na palubne pc ukazoval na benzinaku dvojnasobnu spotrebu...
edit: este si dovolim poznamenat (dufam ze sa misoka a dieslaci neurazia
) a to cisto vo vztahu benzin vs. diesel, ze na cca rovnake vykony potreboval diesel o 2 deci vacsi objem a turbo !!

co ma vsak uplne dostalo, tak sme dali par krat 60-120 a tu som calal jasny debakel benzinu, kedze sila dieslu je hlavne v pruznom zrychleni. aj ked som mozno viac krat vyhral ako pise vcedula, tak to bolo asi vyrovnane. z 60 som totiz zacinal na dvojke a ked som rychlo radil, tak som skoncil vpredu o dlzku auta. ostatne merania boli cca vyrovnane pol auta +/- cize ziadne debakel sa nekonal

este sme skusili jednu pikosku - 0-80(tusim) do kopca. (najazd na most) to som aj ked len o prsia korejskej zeny vyhral. na to ze som cakal debakel, som moc spokojny


inac celkovo by som povedal ze cca narovnako, zalezi kto ako radil, presmykoval atd...
este musim podotknut, ze som mal natankovane do polovice a misoka do plna

a este jedna vec - pohlad na palubne pc ukazoval na benzinaku dvojnasobnu spotrebu...


edit: este si dovolim poznamenat (dufam ze sa misoka a dieslaci neurazia



Naposledy upravil(a) misoo dne 22.03.2008 18:41, celkem upraveno 6 x.
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
koukám, že jste si to parádně užili a že mě benzínek nezklamal
dobrá práce kluci

dobrá práce kluci

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
teraz som analyzoval video. Zo vsetkych nahranych sprintov vyhral diesel 1x, narovnako bolo asi 2x a ostatne o chlp benzin. Hlavne si treba uvedomit, ze rozdiel 1 meter v rychlosti 100 km/hod je uplne zanedbatelny, to su stotiny sekundy (mozno desatina, dve). Co moze byt aj reflex a podobne veci. A spolu s tym, ze misoka mal plnu nadrz, co som doteraz nevedel, tak sa asi musim jemne poopravit a povedat, ze to bolo naozaj veeeelmi vyrovnane. Ale vzhladom na to, ze benzin mal viacero jasnych vitazstiev, tak to nechavam na benzin. Ale naozaj len o chlp.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
A JE TU VIDEO !!!
Je to len zostrihane, nechcelo sa mi robit hudbu (sorry, misoo)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio[/youtube]
Je to len zostrihane, nechcelo sa mi robit hudbu (sorry, misoo)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio[/youtube]
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
Pěkný test, tu pružnost motoru z 60 na 120 jste mohli odzkoušet na 5 rychlostní stupeň, tam by měl diesl asi navrch.
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
to je jasna vec, ale neskusali sme to ako to robia oficialne na nejakom stupni, to sme mohli aj skusit napriklad 40-90 na dvojke, to by zas dopadlo presne naopakMobyDick píše:Pěkný test, tu pružnost motoru z 60 na 120 jste mohli odzkoušet na 5 rychlostní stupeň, tam by měl diesl asi navrch.

dali sme klasickych 60-120 a kazdy to siel ako najlepsie vedel

Naposledy upravil(a) misoo dne 22.03.2008 19:45, celkem upraveno 2 x.
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)
ale pěkně jste si zpříjemnily dnešní odpoledne 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti