
Aky je 2.0 Duratec HE ?
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
pozri, mne nejde o to jazdit s co najnizsou spotrebou. To by som asi nemal 2.0 motor. Mne islo o to odhadnut, ci udaje, ktore pise vyrobca, su len snom alebo ci sa daju aj dosiahnut. Tych 10 km som bral len ako skusku, nie presne meranie, kolko moj motor zerie. Bola to cista rovinka, ziadny ani len najmensi kopcek. Preto som to bral ako taky maly testovaci usek. Jasne, ze keby som chcel naozaj realne odmerat, tak by som mal aspon tych 400-500 km, ale ja nemam nervy na to jazdit 90 mimo mesta a pomaly sa rozbiehat, ked ta do dokaze zatlacit do sedadla 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
je mi to jasne, ja na to chtel pouze upozornit, kdyby to cetl nekdo jiny a nerekl si treba, ze muze delat zavery po 10 km 

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
ono kupovat si dvojliter na jazdenie na spotrebu...
to xce riadnu odvahu a pevne nervy
to je ako kupovat si STcko do mesta na nakupy

to xce riadnu odvahu a pevne nervy


to je ako kupovat si STcko do mesta na nakupy


-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
nejaky ropny sejk ma na nakupy do mesta mozno aj to



- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
ja jsem zajel tech 5,8L na useku 75km. stacilo splynout s davem a nepredjizdet. na okrsce samozrejme + nejake ty prujezdy mesty a bylo. ale samozrejme, ze takhle se jezdit normalne neda!!zewl píše:usek 10 km a mereni spotreby je ti uplne k nicemu... Je jasne, ze za urcitych podminek dokazu tento usek projet za 3 litry a nazpatek s tou samou jizdou za 6 litru, dejme tomu, ze tam je nejake prevyseni. Z toho useku muzes opravdu pouze delat ty zavery, ze tvoje celkova spotreba je dan za hratky s plynem, ale spotreba jako cislo je v tomto pripade absolutne irelevantnivcedula píše:....Spotreba na tychto 10 km mi vysla 5.8 l/100 km, co je podla mna totalne super......
Doporucil bych ti ujet si takhle usek aspon 100 km, aby se ti vysledky priblizily realu, ale jet 100 km ekonomicky v tvem pripade je asi nadlidsky ukon, predpokladam, ze bys mel stale simrani prave nohy na plynu![]()
![]()
Naposledy upravil(a) černý.fikus dne 04.06.2008 01:22, celkem upraveno 2 x.
FoFo II 2.0
- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
nahodou ten 2.0 je celke prakticky. ma silu na delsi prevody a i tak 60 na petku zadny problem, 1800RPM a pekne si brumla. a umi byt usporny, kdyby to teda nekoho zajimalo...samozrejme to neni 1.8VTEC, ten je v tomto na spici.killerhammer píše:ono kupovat si dvojliter na jazdenie na spotrebu...
to xce riadnu odvahu a pevne nervy![]()
![]()
to je ako kupovat si STcko do mesta na nakupy![]()
jinak myslim, ze pri predpisove jizde bych se do 7,0 s VETSIM podilem mimo mesto vesel. dalnice 140 tacho cca 8,0L. ale pak to roste az beda

FoFo II 2.0
- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
vcedula - tak ho mam taky. ale tak velke zmeny nepozoruji. s trakci nebyly problemy nikdy, i diky sirsim gumam asi a ted nejsou moc taky. vic to hvizda, ale nevriska, je to decentni. navyseni vykonu nemuzu objektivne zhodnotit, nemam cisla, ale je fakt, ze to taha na trojku o neco driv a vic a na ctyrku taky. to bych rekl, ze to neni pocit, ze se to fakt zlepsilo. coz je hodne fajn. nemusim davat vzdy za tri. coz ale nejspis bude projev vyssiho vykonu
) na to ze je to jen vymena filtru je to i tak rozdil, az mi to prijde divne....
no ale jak rikam, nevriska a negumuje:-) bude to urcite i tim plochym a ne valcovym fitlrem. na krabici sem vycetl, ze kruhove maji vetsi narust oproti standartnim. a taky si psal neco o otevrenem airboxu. muzes to trochu rozepsat?? ma to vliv, k cemu to je a tak? diky
EDIT - tak dobry, uz sem si o tom precetl na moje.auto...jen mi nejake neni jasne, ze kdyz odpojis privod vzduchu, tak se to zlepsi. a oddelany kryt nema nejake negativni vlivy??

no ale jak rikam, nevriska a negumuje:-) bude to urcite i tim plochym a ne valcovym fitlrem. na krabici sem vycetl, ze kruhove maji vetsi narust oproti standartnim. a taky si psal neco o otevrenem airboxu. muzes to trochu rozepsat?? ma to vliv, k cemu to je a tak? diky
EDIT - tak dobry, uz sem si o tom precetl na moje.auto...jen mi nejake neni jasne, ze kdyz odpojis privod vzduchu, tak se to zlepsi. a oddelany kryt nema nejake negativni vlivy??
FoFo II 2.0
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
S tym nevyraznym zvysenim vykonu, alebo uz povedzme ziadnym zvysenim vykonu, to mas pravdu. Ja som tiez nezaznamenal skoro ziadne zmeny, ked som len vymenil filter. Ale pod odkrytovani airboxu, tak to bol uz citelny rozdiel.
Ten otvoreny airbox je len vymozenost tychto uz novych airboxov s valcovym filtrom. U teba by som to urcite neskusal. Ten moj valcovy filter super drzi v airboxe aj bez horneho krytu, takze ten kryt som kludne mohol nechat dole. Ale tvoj plochy filter tam asi nebude velmi drzat.
Ked tam bol ten kryt, tak auto tahalo vzduch cez nasavaciu trubicu, ktora isla od prednej masky roznymi ohybmi az do airboxu. Takze ked motor cez airbox tahal vzduch, tak ho tahal z tej trubice a vsetky tie zahyby boli brzdou, takze motor netahal to, co by potreboval.
Teraz, ked je airbox otvoreny, tak motor moze tahat vzduch z obrovskeho priestoru okolo vzduchoveho filtra a tym padom sa mu aj zvysuje vykon (moze spali viac vzduchu).
Vtedy vsak moze motor tahat teply vzduch, co nie je dobre, pretoze spalovanie tepleho vzduchu znizuje vykon. Preto som uz spravil aj prepazku, ktora oddeluje priestor okolo airboxu od tepleho vzduchu od motora a teraz je to uz parada.
Ten otvoreny airbox je len vymozenost tychto uz novych airboxov s valcovym filtrom. U teba by som to urcite neskusal. Ten moj valcovy filter super drzi v airboxe aj bez horneho krytu, takze ten kryt som kludne mohol nechat dole. Ale tvoj plochy filter tam asi nebude velmi drzat.
Ked tam bol ten kryt, tak auto tahalo vzduch cez nasavaciu trubicu, ktora isla od prednej masky roznymi ohybmi az do airboxu. Takze ked motor cez airbox tahal vzduch, tak ho tahal z tej trubice a vsetky tie zahyby boli brzdou, takze motor netahal to, co by potreboval.
Teraz, ked je airbox otvoreny, tak motor moze tahat vzduch z obrovskeho priestoru okolo vzduchoveho filtra a tym padom sa mu aj zvysuje vykon (moze spali viac vzduchu).
Vtedy vsak moze motor tahat teply vzduch, co nie je dobre, pretoze spalovanie tepleho vzduchu znizuje vykon. Preto som uz spravil aj prepazku, ktora oddeluje priestor okolo airboxu od tepleho vzduchu od motora a teraz je to uz parada.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- černý.fikus
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
ahááá. tak to sis udelal takove nizkotlake turbo
no ja nerikam, ze tam neni nic, opravdu to lepe taha, ted sem si to zkousel i v jednom mem kopci, kdy se tomu chce na 4ku proste lepe a benzinem to neni...ale bestie se z toho nestala, to ne
no otevirat to ja nemuzu, to uchyceni mi na to taky neprijde vhodne. to je fakt. no kazdopadne rikas, ze privod vzduchu si poresil. hm, no s tema trubkama asi moc nehnu. kazdopadne sem koukal, ze hlavne za motorem je spousta zbytecneho mista. skoda ho
a jak si delal tu prepazku? to sis vyrobil nejaky kus plastu nebo jak? ma technicka predstavivost je omezena

no ja nerikam, ze tam neni nic, opravdu to lepe taha, ted sem si to zkousel i v jednom mem kopci, kdy se tomu chce na 4ku proste lepe a benzinem to neni...ale bestie se z toho nestala, to ne

no otevirat to ja nemuzu, to uchyceni mi na to taky neprijde vhodne. to je fakt. no kazdopadne rikas, ze privod vzduchu si poresil. hm, no s tema trubkama asi moc nehnu. kazdopadne sem koukal, ze hlavne za motorem je spousta zbytecneho mista. skoda ho

a jak si delal tu prepazku? to sis vyrobil nejaky kus plastu nebo jak? ma technicka predstavivost je omezena

FoFo II 2.0
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
o tom, ako som to robil, som pisal vo svojom vlakne, tak si mozes precitat. Chcel som to odfotit, ale nejako mi nevysiel cas. Teraz idem do Krasna, takze mozno az potom hodim nejaku fotku.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
vcedula: nevsimol si si rozne sucasti hluku motora, mas to na aute aj ty, je to normalne?
popisus tu:http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 97#p221297
popisus tu:http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 97#p221297
- rest
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poprad
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Cavte, chcem sa spytat majitelov tohto motora ako s nim spravne zaobchadzat resp. zabehnut aby nebol lenivy. Doteraz som maval len TDI alebo TDCI motory-tak sa mi zatial zda ze to nejde
- turbo by bodlo. Aj ked si myslim ze to je asi len moj subj. pocit z toho nakopnutia turbom.
Zlepší sa to po nejakých 10 - 15000 km? Zatial mám najazdených 3000km.
Dík za reakcie a rady.

Zlepší sa to po nejakých 10 - 15000 km? Zatial mám najazdených 3000km.
Dík za reakcie a rady.
Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" 
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ako zabehnut ? Myslim, ze tu je na to aj samostatna tema, ale v skratke sa da povedat asi tolko, ze po 3000 km uz by mal mat zabeh za sebou. Treba ho obcas prevetrat, aby nezlenivel, ako sa vravi. Tazko napisat co to znamena, ale ja ho pravidelne tocim az do cervenej zony, nech sa tam citi dobre.
Nas motor ma variabilne nasavacie potrubie, takze ma dva vrcholy krutiaceho momentu, jeden je nieco pred 4000 ot/min, kde sa posuva sanie, a druhy vrchol je niekde pri 6000 ot/min.
To nakopnutie turbom to mas pravdu, to tu nie je. Ale na rozdiel od dieselov tento motor taha stale bez unavy az do vysokych otacok, takze tu mas zasa dojem, ze to snad nikdy neskonci. Urcite si na to zvyknes
. Doporucujem na dvojke od cca 3000 ot/min az po red zone, to mam najradsej, tam je to najviac citit. No a ten akoze slabsi tah moze mat za nasledok aj vyssia hmotnost Mondea, stym musis pocitat...
No a este jedna vec, obcas mu daj nejaky lepsi benzin. Vyssie oktanove cisla precistuju vyfukove ventily, tak nech sa mu dobre odfukuje
. Ja davam Shell V-Power Racing.
Tak tlac na plyn, uzivaj si to
Nas motor ma variabilne nasavacie potrubie, takze ma dva vrcholy krutiaceho momentu, jeden je nieco pred 4000 ot/min, kde sa posuva sanie, a druhy vrchol je niekde pri 6000 ot/min.
To nakopnutie turbom to mas pravdu, to tu nie je. Ale na rozdiel od dieselov tento motor taha stale bez unavy az do vysokych otacok, takze tu mas zasa dojem, ze to snad nikdy neskonci. Urcite si na to zvyknes

No a este jedna vec, obcas mu daj nejaky lepsi benzin. Vyssie oktanove cisla precistuju vyfukove ventily, tak nech sa mu dobre odfukuje

Tak tlac na plyn, uzivaj si to

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- rest
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poprad
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
jj, na dvoječke a aj troječke to ťaha ako besné ....to sa mi velmi páči !
Ale som zatial celkom spoko aj so spotrebou okolo 10litrikov....na to čo s nim stváram je to OK
Ale som zatial celkom spoko aj so spotrebou okolo 10litrikov....na to čo s nim stváram je to OK

Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" 
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
tak on si velmi rad cucne, ked mu na to das sancu
ale zase sa odplati tym hrozne dlhym tahom. Ale 10 litrov, to je ako ja a to ja s nim obcas robim ine demolacie gum 
Najhorsie je pre tento motor zapcha. To sa mi hned vysplha spotreba. Ale na dialnici je to za celkom prijatelnu spotrebu. Teraz som spravil BA - Praha a spat za 8 litrov, cela cesta v kuse 130 (az na kus, kde bola hmla).
Jedneho casu som mal auto v oprave a jazdil som na Fofo 1.6 100 PS. Zdalo sa mi take celkom svizne, az som bol prekvapeny. No ale ked som si bol pre svoje a dupol na to, tak som pochopil, ze sa to porovnat ani zdaleka neda. Z toho tahu som bol potom uneseny cely den


Najhorsie je pre tento motor zapcha. To sa mi hned vysplha spotreba. Ale na dialnici je to za celkom prijatelnu spotrebu. Teraz som spravil BA - Praha a spat za 8 litrov, cela cesta v kuse 130 (az na kus, kde bola hmla).
Jedneho casu som mal auto v oprave a jazdil som na Fofo 1.6 100 PS. Zdalo sa mi take celkom svizne, az som bol prekvapeny. No ale ked som si bol pre svoje a dupol na to, tak som pochopil, ze sa to porovnat ani zdaleka neda. Z toho tahu som bol potom uneseny cely den

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů