Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 02.06.2008 08:13

pozri, mne nejde o to jazdit s co najnizsou spotrebou. To by som asi nemal 2.0 motor. Mne islo o to odhadnut, ci udaje, ktore pise vyrobca, su len snom alebo ci sa daju aj dosiahnut. Tych 10 km som bral len ako skusku, nie presne meranie, kolko moj motor zerie. Bola to cista rovinka, ziadny ani len najmensi kopcek. Preto som to bral ako taky maly testovaci usek. Jasne, ze keby som chcel naozaj realne odmerat, tak by som mal aspon tych 400-500 km, ale ja nemam nervy na to jazdit 90 mimo mesta a pomaly sa rozbiehat, ked ta do dokaze zatlacit do sedadla :D
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od zewl » 02.06.2008 08:16

je mi to jasne, ja na to chtel pouze upozornit, kdyby to cetl nekdo jiny a nerekl si treba, ze muze delat zavery po 10 km :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od killerhammer » 02.06.2008 08:20

ono kupovat si dvojliter na jazdenie na spotrebu...
to xce riadnu odvahu a pevne nervy :!: :mrgreen:
to je ako kupovat si STcko do mesta na nakupy :!: :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od zirafak » 02.06.2008 09:24

nejaky ropny sejk ma na nakupy do mesta mozno aj to :idea: :wink:

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 04.06.2008 00:57

zewl píše:
vcedula píše:....Spotreba na tychto 10 km mi vysla 5.8 l/100 km, co je podla mna totalne super......
usek 10 km a mereni spotreby je ti uplne k nicemu... Je jasne, ze za urcitych podminek dokazu tento usek projet za 3 litry a nazpatek s tou samou jizdou za 6 litru, dejme tomu, ze tam je nejake prevyseni. Z toho useku muzes opravdu pouze delat ty zavery, ze tvoje celkova spotreba je dan za hratky s plynem, ale spotreba jako cislo je v tomto pripade absolutne irelevantni :idea:

Doporucil bych ti ujet si takhle usek aspon 100 km, aby se ti vysledky priblizily realu, ale jet 100 km ekonomicky v tvem pripade je asi nadlidsky ukon, predpokladam, ze bys mel stale simrani prave nohy na plynu :lol: :lol: :wink:
ja jsem zajel tech 5,8L na useku 75km. stacilo splynout s davem a nepredjizdet. na okrsce samozrejme + nejake ty prujezdy mesty a bylo. ale samozrejme, ze takhle se jezdit normalne neda!!
Naposledy upravil(a) černý.fikus dne 04.06.2008 01:22, celkem upraveno 2 x.
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 04.06.2008 01:09

killerhammer píše:ono kupovat si dvojliter na jazdenie na spotrebu...
to xce riadnu odvahu a pevne nervy :!: :mrgreen:
to je ako kupovat si STcko do mesta na nakupy :!: :mrgreen:
nahodou ten 2.0 je celke prakticky. ma silu na delsi prevody a i tak 60 na petku zadny problem, 1800RPM a pekne si brumla. a umi byt usporny, kdyby to teda nekoho zajimalo...samozrejme to neni 1.8VTEC, ten je v tomto na spici.

jinak myslim, ze pri predpisove jizde bych se do 7,0 s VETSIM podilem mimo mesto vesel. dalnice 140 tacho cca 8,0L. ale pak to roste az beda :-) plny kotel pri maximalce ,co to jde, konstatnich 21,5L, ale na to to auto opravdu neni.
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 11.06.2008 15:28

vcedula - tak ho mam taky. ale tak velke zmeny nepozoruji. s trakci nebyly problemy nikdy, i diky sirsim gumam asi a ted nejsou moc taky. vic to hvizda, ale nevriska, je to decentni. navyseni vykonu nemuzu objektivne zhodnotit, nemam cisla, ale je fakt, ze to taha na trojku o neco driv a vic a na ctyrku taky. to bych rekl, ze to neni pocit, ze se to fakt zlepsilo. coz je hodne fajn. nemusim davat vzdy za tri. coz ale nejspis bude projev vyssiho vykonu :-)) na to ze je to jen vymena filtru je to i tak rozdil, az mi to prijde divne....

no ale jak rikam, nevriska a negumuje:-) bude to urcite i tim plochym a ne valcovym fitlrem. na krabici sem vycetl, ze kruhove maji vetsi narust oproti standartnim. a taky si psal neco o otevrenem airboxu. muzes to trochu rozepsat?? ma to vliv, k cemu to je a tak? diky

EDIT - tak dobry, uz sem si o tom precetl na moje.auto...jen mi nejake neni jasne, ze kdyz odpojis privod vzduchu, tak se to zlepsi. a oddelany kryt nema nejake negativni vlivy??
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 11.06.2008 19:04

S tym nevyraznym zvysenim vykonu, alebo uz povedzme ziadnym zvysenim vykonu, to mas pravdu. Ja som tiez nezaznamenal skoro ziadne zmeny, ked som len vymenil filter. Ale pod odkrytovani airboxu, tak to bol uz citelny rozdiel.
Ten otvoreny airbox je len vymozenost tychto uz novych airboxov s valcovym filtrom. U teba by som to urcite neskusal. Ten moj valcovy filter super drzi v airboxe aj bez horneho krytu, takze ten kryt som kludne mohol nechat dole. Ale tvoj plochy filter tam asi nebude velmi drzat.
Ked tam bol ten kryt, tak auto tahalo vzduch cez nasavaciu trubicu, ktora isla od prednej masky roznymi ohybmi az do airboxu. Takze ked motor cez airbox tahal vzduch, tak ho tahal z tej trubice a vsetky tie zahyby boli brzdou, takze motor netahal to, co by potreboval.
Teraz, ked je airbox otvoreny, tak motor moze tahat vzduch z obrovskeho priestoru okolo vzduchoveho filtra a tym padom sa mu aj zvysuje vykon (moze spali viac vzduchu).
Vtedy vsak moze motor tahat teply vzduch, co nie je dobre, pretoze spalovanie tepleho vzduchu znizuje vykon. Preto som uz spravil aj prepazku, ktora oddeluje priestor okolo airboxu od tepleho vzduchu od motora a teraz je to uz parada.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
černý.fikus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 16.04.2008 21:37
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od černý.fikus » 12.06.2008 11:20

ahááá. tak to sis udelal takove nizkotlake turbo :lol:
no ja nerikam, ze tam neni nic, opravdu to lepe taha, ted sem si to zkousel i v jednom mem kopci, kdy se tomu chce na 4ku proste lepe a benzinem to neni...ale bestie se z toho nestala, to ne :)
no otevirat to ja nemuzu, to uchyceni mi na to taky neprijde vhodne. to je fakt. no kazdopadne rikas, ze privod vzduchu si poresil. hm, no s tema trubkama asi moc nehnu. kazdopadne sem koukal, ze hlavne za motorem je spousta zbytecneho mista. skoda ho :-)
a jak si delal tu prepazku? to sis vyrobil nejaky kus plastu nebo jak? ma technicka predstavivost je omezena :oops:
FoFo II 2.0

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 12.06.2008 11:30

o tom, ako som to robil, som pisal vo svojom vlakne, tak si mozes precitat. Chcel som to odfotit, ale nejako mi nevysiel cas. Teraz idem do Krasna, takze mozno az potom hodim nejaku fotku.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od bee » 22.06.2008 00:15

vcedula: nevsimol si si rozne sucasti hluku motora, mas to na aute aj ty, je to normalne?
popisus tu:http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 97#p221297

Uživatelský avatar
rest
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Poprad

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od rest » 01.10.2008 20:26

Cavte, chcem sa spytat majitelov tohto motora ako s nim spravne zaobchadzat resp. zabehnut aby nebol lenivy. Doteraz som maval len TDI alebo TDCI motory-tak sa mi zatial zda ze to nejde :mrgreen: - turbo by bodlo. Aj ked si myslim ze to je asi len moj subj. pocit z toho nakopnutia turbom.
Zlepší sa to po nejakých 10 - 15000 km? Zatial mám najazdených 3000km.
Dík za reakcie a rady.
Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 01.10.2008 21:17

Ako zabehnut ? Myslim, ze tu je na to aj samostatna tema, ale v skratke sa da povedat asi tolko, ze po 3000 km uz by mal mat zabeh za sebou. Treba ho obcas prevetrat, aby nezlenivel, ako sa vravi. Tazko napisat co to znamena, ale ja ho pravidelne tocim az do cervenej zony, nech sa tam citi dobre.
Nas motor ma variabilne nasavacie potrubie, takze ma dva vrcholy krutiaceho momentu, jeden je nieco pred 4000 ot/min, kde sa posuva sanie, a druhy vrchol je niekde pri 6000 ot/min.

To nakopnutie turbom to mas pravdu, to tu nie je. Ale na rozdiel od dieselov tento motor taha stale bez unavy az do vysokych otacok, takze tu mas zasa dojem, ze to snad nikdy neskonci. Urcite si na to zvyknes :P . Doporucujem na dvojke od cca 3000 ot/min az po red zone, to mam najradsej, tam je to najviac citit. No a ten akoze slabsi tah moze mat za nasledok aj vyssia hmotnost Mondea, stym musis pocitat...

No a este jedna vec, obcas mu daj nejaky lepsi benzin. Vyssie oktanove cisla precistuju vyfukove ventily, tak nech sa mu dobre odfukuje :). Ja davam Shell V-Power Racing.

Tak tlac na plyn, uzivaj si to :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
rest
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Poprad

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od rest » 01.10.2008 22:52

jj, na dvoječke a aj troječke to ťaha ako besné ....to sa mi velmi páči !
Ale som zatial celkom spoko aj so spotrebou okolo 10litrikov....na to čo s nim stváram je to OK :mrgreen:
Ford MONDEO MK4, 2.0 Duratec HE - 107kW, liftback, Thunder metalíza, disky 18" Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od vcedula » 02.10.2008 07:40

tak on si velmi rad cucne, ked mu na to das sancu :( ale zase sa odplati tym hrozne dlhym tahom. Ale 10 litrov, to je ako ja a to ja s nim obcas robim ine demolacie gum :)
Najhorsie je pre tento motor zapcha. To sa mi hned vysplha spotreba. Ale na dialnici je to za celkom prijatelnu spotrebu. Teraz som spravil BA - Praha a spat za 8 litrov, cela cesta v kuse 130 (az na kus, kde bola hmla).
Jedneho casu som mal auto v oprave a jazdil som na Fofo 1.6 100 PS. Zdalo sa mi take celkom svizne, az som bol prekvapeny. No ale ked som si bol pre svoje a dupol na to, tak som pochopil, ze sa to porovnat ani zdaleka neda. Z toho tahu som bol potom uneseny cely den :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů