tiez mam problem s vibrovanim auta/motoru,pri stani,mam 1.6/74kw,nejak to castejsie pozorujem ze auto trochu to viac vibruje,niekedy viac,niekedy menej, otacky su stale na 900,rucicka sa nehybe, len to citim do sedacky ze to trochu viac trase,aj so zapnutou klimou aj bez, tak sa mi zda ze to pred tym nerobilo...
je to vlastnost motoru,alebo je to predzvest nejakej poruchy??
pri jazde je to OK,vykon nestracam,..len ma to serie ked stojim na semaforoch
Vibrace Motoru (-> Volantu)
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.08.2009 22:38
- Bydliště: Žilina
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Ahojte, presne tak isto vibruje aj moje auto keď ide motor na voľnobeh pri cca 900 otáčkach. Keď pridám plyn vibrácie sa stratia. Počas jazdy už necítim nič.
Focus II -2005, 1,6 - 74 kW benzín 16V
- garson
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05.07.2012 15:13
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Tyto vibrace, které popisuje autor příspěvku, jsem měl také.
Jak už tu psal JardaH:
rozezní se to pod 2000 ot. a něco před 3000 ot
vibruje výfuk u 1.8 TDCi
od motoru je slyšet rezonance a jemně vrní volant
je to výrobní nedostatek a Ford má pro to řešení
Tady připojuji vysvětlení a řešení servisu:
Jedná se o to že výfukové potrubí časem ( zanášením sazemi, uvolněním
přepážek, atd.), stářím začně reagovat na druhý a třetí harmonický
rezonanční kmitočet motoru ( každý motor má tento rezonanční kmitočet,
není to závada) a poslední díl výfuku se sladí s motorem a rozezní.
Z tohoto důvodu Ford přišel s řešením změny Harmonizačního kmitočtu
výfuku přidáním závaží, protože jinak by to znamenalo výměnu sestavy
výfuku což by bylo pro zákazníky zbytečně finančně náročné.
Je to již přes 3,5 roku co jsem si to nechal opravit, ale myslím, že za to chtěli něco okolo 3 - 4 tisíc. Určitě mi to stálo za to. Jezdit s tím mi hodně vadilo.
Vyřešil to až Ford Carent v Brně. Jiný Ford servis si s tím nevěděl rady.
Jak už tu psal JardaH:




Tady připojuji vysvětlení a řešení servisu:

přepážek, atd.), stářím začně reagovat na druhý a třetí harmonický
rezonanční kmitočet motoru ( každý motor má tento rezonanční kmitočet,
není to závada) a poslední díl výfuku se sladí s motorem a rozezní.
Z tohoto důvodu Ford přišel s řešením změny Harmonizačního kmitočtu
výfuku přidáním závaží, protože jinak by to znamenalo výměnu sestavy
výfuku což by bylo pro zákazníky zbytečně finančně náročné.
Je to již přes 3,5 roku co jsem si to nechal opravit, ale myslím, že za to chtěli něco okolo 3 - 4 tisíc. Určitě mi to stálo za to. Jezdit s tím mi hodně vadilo.
Vyřešil to až Ford Carent v Brně. Jiný Ford servis si s tím nevěděl rady.
Focus, 1.8 TDCi, moondust silver, r.v. 2006
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6862
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Co konkretne ti s tim udelali? Nebo ti snad pridali za 3-4K zavazi na zadni dil vyfuku?? Docela me to zajima.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- garson
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05.07.2012 15:13
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
Ano, přidali mi nějaké závaží na poslední díl výfuku.
Nevím proč oprava byla tak drahá.
Jezdit s tím nebylo moc příjemné a byl jsem rád, že jsem našel servis, který si s tím poradil.
Nevím proč oprava byla tak drahá.
Jezdit s tím nebylo moc příjemné a byl jsem rád, že jsem našel servis, který si s tím poradil.
Focus, 1.8 TDCi, moondust silver, r.v. 2006
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Vibrace Motoru (-> Volantu)
este k tym vibraciam, uz dlhsie pozorujem ze na 2-3 stupen,okolo 2000ot do 2800, pri pridavani sa auto chveje,trochu sa rozvlni, podotykam ze len na 2-3,
po prekroceni 2800 ot. az do napr 6000 uz to nerobi, a nerobi to ani na 4-5,
je to tym ze vtedy ma motor maly vykon ? alebo mam vymlateny podvozok( co pochybujem)
mate stym skusenost?
po prekroceni 2800 ot. az do napr 6000 uz to nerobi, a nerobi to ani na 4-5,
je to tym ze vtedy ma motor maly vykon ? alebo mam vymlateny podvozok( co pochybujem)
mate stym skusenost?
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host