Stránka 21 z 38
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 08:36
od smoula
Tak auto v diesel servisu, napjatě očekávám telefon s informací

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 10:45
od Marod22
Jardak píše:Marod22 píše:Jardak, ty si menil, alebo repasoval?
Já je měnil za repasovaný. Repas dělal p. Velendorf v Říčanech.
A aký bol efekt? Okrem zvukového prejavu si niečo pocítil aj na výkone napríklad? Čo studené štarty v zime?
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 10:46
od Marod22
smoula píše:Tak auto v diesel servisu, napjatě očekávám telefon s informací

Smoula máš to v origo Bosch servise?
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 11:10
od smoula
V servisu, který jsem našel na stránce TAD praha, kde by měli být jen nějaké vyhlášené servisy. Není to přímo BOSCH, speciliazují se i na ostatní jako Siemens, Delphi a pod... Uvidíme, ještě tam měli auto předemnou, tak furt nic. Už začínám být nervozní, říkali po obědě

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 11:56
od phofy
Tak to jsem zvědavej jak dopadneš

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 12:35
od smoula
Už to vim. 3 vstřikovače v háji. Prý dávaj málo na volnoběh. Mají dávat já nvm 1,5 a dávají tak o 2/3 míň

Takže otázka co teď

TEdka testují 4tej, a dá mi vědět tak za 10-15minut

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 12:58
od smoula
Tak uz vim komplet. Ten 4tej je jakž takž, ale doporučují repas. Takže repas všech 4 vstřiků + práce 13tis bez daně. Je to ok cena? Já myslím, že ano, ne? A ptal sem se, když to udělám, tka mi to dalších 70 a víc tisíc vydrží.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:11
od V12
Je to 1.6TDCI. Do toho by som po takomto nabehu uz neinvestovali nic a vypravil ho na poslednu cestu do Tretej A alebo ineho podobneho podniku, kde Ti do zmluvy napisu, ze za predavany predmet nepreberas ziadnu zaruku. Pretoze ked teraz das za repas vstrekov 13 a pol tisica, po par tisic km taku istu sumu za repas turba (tusim Ti uz mierne sanitkuje), opravami sa dostavas na 1/3 zvyskovej ceny auta, co je biznis o nicom.
Odporucam nasledovne :
- neriesit repas vstrekov, len ich precistit cistidlom, popripade ultrazvukom, malo by to trochu pomoct
- naliat olej 10W-40, aby nebolo pocut turbo
- rychlo to strcit do vykupu, kym to ma nejaku hodnotu
Keby to malo lepsi motor, dalo by sa uvazovat aj o oprave.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:17
od smoula
V12: jasně, ale turbo, ťuk ťuk ťuk zatím nehouká, to jen já jsem moc paranoidní. A pokud započítám pořizovací cenu + opravy, které jsem provedl + teďka repas vstřikovačů tak jsem pořád několik hodně tisíc, pod prodejní cenou auta, kdybych ho kupoval v bazaru. Z toho důvodu, jsem do toho ochoten jít a ještě něco zainvestovat. Jakmile přesáhnu kupní hodnotu, a další oprava by mě měla stát víc jak 10tis, tak auto letí. Ale zatím si ho chci ještě nechat, mám ho moc rád a jsem sním spokojenej

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:28
od smoula
V12: a už sem si to i propočítával. Pokud bych to auto prodal, tak za něj dostanu já nvm 80 max 90tis, pokud chci auto v benzínu a pod, tak musím minimálně dalších 60tis dotlačit. To si to radši možná i nechám a těch 60tis dám během pár let do nucených oprav, a pak mi snad bude sloužit dál. Navíc myslím si, že kdybych ty vstřiky sám od sebe neřešil, tak to vydrží dalších x-desítek tisíc najet. Při zahřátém motoru to nekouří, drží otáčky, a zrychluje bez cukání, motor má sametový chod...

Je to tím, že jsem debil, a prostě chci to mít prakticky v co nejlepším stavu

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:29
od V12
Auto je kus zeleza a plastov. V pripade Focusa je to sice trochu viac, ale to stale neopravnuje k takejto citovej vazbe.
Ked to predas teraz, kym to ma hodnotu, dostanes za to este nejake tie prachy - povedzme horko - tazko 3000 EUR. Plus tych 1000 EUR, co usetris na oprave (vstreky, pripadne turbo, EGR, CR cerpadlo atd), mas v kapse 4000 EUR. Ked k tomu cosi este pridas, budes mat na slusne jazdene auto.
Ked to predas po oprave a dalsich 70k km, nikto Ti nezaplati, co si do toho natlacil. Kazdy pozera na km a vek. Vysledny efekt - auto predas snad za 2000 EUR, strcil si donho 1000 EUR, takze mas z neho cca 1000 EUR, co je menej ako polovica z toho, za kolko ho predas teraz.
Suma sumarum - autom treba jazdit dovtedy, kym nehrozi prva velka investicia. V tom momente musi prec.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:34
od smoula
Ale to ho budu prodávat třeba za 2-3 roky, a to je pak jasný, že zůstatková cena bude nižší, než kdybych to prodal tedka. Uvidíme, rozhodl jsem se takto, pokud to bude špatné rozhodnutí, tak se nedá nic dělat... Zaplatím si repas vstřiků a pokud, to za pár měsíců bude vyžadovat další nákladnější opravu, tak to auto letí a kupuju benzín, ideálně 2.0i

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:46
od sandokan
pouzivas nejaky aditiv ? mne sa po cca 2-3000km od zacatia pouzivania VIFu nadherne upravil volnobeh a odvtedy ide rovnomerne, pravidelne nezavisle na teplote co bol predtym problem
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:47
od smoula
Tankuju MaxxMotion. Auto má už najeto 240tis, kupoval jsem ho s 209tis. Předchozí majitel tam prý lil naftu od Shellu + aditiva.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 12.09.2013 13:49
od sandokan
mimochodom repas sa da urobit aj lacnejsie, napr
http://www.wtryskiwaczecr.pl/cs/oprava- ... rail-bosch
na SK zasa hovoria ze nosia do madarska kde je to lacnejsie a dobre urobene...