Stránka 205 z 280
Baterie
Napsal: 14.02.2018 21:47
od bembek
Riadenie dobijania funguje aj nadalej podobne ako na ostatnych autach bez BMS.
Re: Baterie
Napsal: 14.02.2018 22:12
od stano.
Aha, podla prispevkov vyssie sa mi to tak nezdalo.
Tak potom vsetko v poriadku

Re: Baterie
Napsal: 14.02.2018 22:23
od ACEMajky
stano. - 14,4V se uvadi, jako plynovaci napeti (po prekroceni zacne baterie plynovat), cili 14,4V bych se nebal - az dostanu auto ze servisu, tak si s tim pohraju, ale to bude asi za dlouho, jelikoz ford je ford...
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 11:48
od LeonardoTM
Shav0 píše:Tak se mi přes noc vybila baterka. Možná jsem úplně nedovřel dveře a svítilo mi osvětlení. Nicméně baterka má teď 9 V. Proberu ji ještě, nebo je kaput?
Já myslím, že bys ji měl probrat, ale nenechávej ji v takto vybitem stavu dlouho. Když se podíváš na obrázek nabíjecího cyklu, co sem vystavil JenikHK na straně 187, tak uvidíš, že režim č.2 "oživování/desulfatace" začne nabíjet baterku, pokud má napětí 7,5-10,5V, takže v tvém případě stále OK.
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 12:04
od Shav0
Vytáhl jsem ji večer a v autě něco běželo, takže se vybila ještě na 6,5 V ...mohla v tom stavu být tak max hodinu. Je na nabíječce a za chvíli připojím tester jestli přežila.
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 12:20
od Karel2
A co bezelo? Marne premyslim jak bych ja dosahl vybiti. Dvere musi byt dovreny jinak nejde zamknout auto a radio se vypne klickem, svetla piskaji...

Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 12:23
od ZaQik
svetlo v kufru
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 12:36
od Shav0
Auto teď v těch mrazech stálo 3 dny venku bez toho aniž by se hnulo. Předevčírem jsem šel vyndat zadní LED lampičku, to bylo vše. Dveře byly přimrzlé, tak třeba se mohlo stát že jsem je nedovřel pořádně nebo baterka se na těch 9 V dostala mrazem...fakt netušim. Včera jsem šel do auta a zkoušel nastartovat, budíky svítily po otočení do polohy 2 vše zhaslo a nic..."v palubce vrčelo" tak jako zpomaleně..když jem večer přišel tak tam tohle "vrčení" bylo stále takové zacyklené...to způsobilo na pád 6,5V
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 13:00
od Shav0
Po připojení testeru baterka přežila

Teď už jen zjistit co jí dostalo na těch 9 V
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 19:19
od C-Maxis
Ale napětí okolo 6,5V je už prapodivně malé. To je pod 0,55V/článek a to nevypovídá o OK baterii...
Re: Baterie
Napsal: 15.02.2018 19:27
od Shav0
Jak říkám bylo to na nějakých 9ti....tim, že jsem zkoušel startovat a pak i odpojil baterii, tak po naskočení se ozývalo (mám pocit že to je od automatické klimy) to vrčení...nicméně to po zamknutí auta nepřestalo (toho jsem si nevšiml) a motorek se jakoby pořád snažil točit, ale jel v krátkých cyklech pořád dokola. Tim se to dostalo na 6,5 V. Baterku jsem nabil, je v autě a funguje normálně. Uvidím ráno jak na tom bude.
Problém ale je, že ventilátory mi teď foukaj kamsi a ne na okno, nohy nebo mě...ani při přepínání se to nepřesměruje na správnou polohu k výdechům :\
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2018 12:46
od LeonardoTM
Super, jako by nás vyslyšeli, mají ji teď v akci za 399,-, už objednávám:
https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED- ... p100230508
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2018 15:14
od memento
Nema to nejak tenky privodny kablik?
Max nabijaci prud 3.8 A, nabijacka vhodna pre baterie do 120 Ah.
Teoria hovori ze nabijaci prud by mal byt 10% z kapacity, ale ja osobne nabijam 2-3 A. Za vikend mam dost casu dobijat aj pomaly. Myslim ze je to setrnejsie k baterii - spravne alebo mylim sa?
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2018 16:06
od C-Maxis
Není těch 10% na původní NiCd/ NiMH? Protože u startovacích jet na 10%kapacity není žádná sranda. Nabíječky (dřív) měly běžně 4A, lepší 6A a větší proudy už snad jen"na vyžádání". Myslím normální retail prodej.
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2018 16:50
od ACEMajky
Mam pocit ze nabijeci proud by mel byt max 10% kapacity pro setrne nabijeni (ne ze by mel byt 10% kapacity)