Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 12.09.2013 13:50

Uz su aj lepsie ako 2.0i, siel by som uz po novom FFIII 1.6 EB 110 kW. Ale prave mi jeden znameho znamy ponuka Hondu Civic Mugen. Skoda, ze nemam 17 tisic EUR :cry:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.09.2013 13:52

V12: tak jasně, ale peníze si netisknu, zadlužovat úvěrem se nehodlám, tak pak mi zbývá jediné, FOFO2 Combi 2.0i :-) A dost, tohle byla poslední oprava, pokud začne pískat turbo, blbnout čerpadlo, auto letí směr AAA :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 12.09.2013 13:57

Konecne spravne slova :perfect:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Jardak » 12.09.2013 16:52

Marod22 píše:
Jardak píše:
Marod22 píše:Jardak, ty si menil, alebo repasoval?
Já je měnil za repasovaný. Repas dělal p. Velendorf v Říčanech.
A aký bol efekt? Okrem zvukového prejavu si niečo pocítil aj na výkone napríklad? Čo studené štarty v zime?
Po studeným startu měl pár vteřin nepravidelný chod, někdy pár vteřin po startu zhasnul. Jinak jízda, výkon i následný starty byly OK. Nebyl ani žádnej nouzák, ani chybová hláška v řj.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.09.2013 16:55

To sem měl naprosto stejný,jen mi to po startu ještě nikdy nechcíplo. TAk doufám, že repas to vyřeší :mrgreen:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 12.09.2013 17:03

Jardak, já mám úplně stejný příznaky jako jsi měl ty, ale jenom mi to nikdy nechcíplo :roll: a tohle se začíná dít, až když je okolo 0 C zatím to řešit nebudu

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.09.2013 17:06

Mě se to právě dělo už kolem 10-12°C. No zítra budu moudřejší, přijedu domů, a v sobotu si nastavím budíka na 5 ráno a zkusím to cvičně nastartovat, jak se to bude chovat :mrgreen:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 12.09.2013 18:02

tak to mě lehce houpnou otáčky a zvuk to má normální jediný co, když na to opravdu hodně šlápnu takhle za studena tak to má takový lehce kovový zvuk, ale to jsem slyšel i u jiných aut :mrgreen: tak ten studenej start natoč :mrgreen:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.09.2013 18:07

U mě to mělo kovovej zvuk i když sem na to šlápnul lehce. Tak uvidíme zítra, nemůžu dospat :-(

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 12.09.2013 18:47

Tak to mám až v zimě když je pod nulou :mrgreen:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.09.2013 19:13

Ale to ej fakt v prdeli. Počítál sem rozdíl v mém nájezdu co že dejme tomu 25tis ročně 1.6 TDCI spotřeba 5,3l a 2.0 dejme tomu spotřeba 8l. A rozdíl je 25tis km, což dám prostě do servisu :dih: :dih: :dih:

Kdybych si koupil 2.0i tak bych po městě jezdil radši MHDčkem, další ušetřené peníze. Bože, ten V12 má fakt pravdu :D

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 12.09.2013 19:38

Ber to tak, že není všechno věčný a při tom nájezdu co máš je jasný, že něco odejít musí :mrgreen: a na benzínu ti taky může něco odejít. Když chceš jezdit tak musíš do toho něco investovat

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od paranmax » 12.09.2013 20:15

no jo ale i moderní benzinák je mnohem jednodušší než nafták.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Komi » 12.09.2013 21:06

...moderní benzinák je mnohem jednodušší než nafták...
to fakt ?
slubuju zavedenie casticovych filtrov aj pre benziny a potom to snad bude zhruba to iste, benzin bude mat navyse zapalovaciu sustavu ktora tiez nema ani 100p spolahlivost ani nekonecnu zivotnost...a oproti mojmu TDCI maju uz dnes niekolko lambda sond ktore nie su ani moc spolahlive a vonkoncom nie lacne...myslim ze o Ti-VCT a problemoch s 2 ci az 4 sondami (variabil tiez nie jenajspolahlivejsim u Forda) sa toho da najst tiez dost
o miniturbach s nekonvencnymi cerpadlami oleja a vody predpokladam ze budeme o par rokov tiez vediet aj ine udaje ako ze usetria 0,0x litra na 100km...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Jardak » 12.09.2013 22:06

smoula píše:Mě se to právě dělo už kolem 10-12°C. No zítra budu moudřejší, přijedu domů, a v sobotu si nastavím budíka na 5 ráno a zkusím to cvičně nastartovat, jak se to bude chovat :mrgreen:
Mě to dělalo trochu celou zimu a jak se na jaře začalo oteplovat, tak se to začalo zhoršovat. Někdy duben - květen už jsem to nevydržel a vstřiky vyměnil. Po výměně startuje krásně hlaďoučce, první týdny jsem se dokonce těšil až ho ráno natočím.... :D
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti