Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od Milinko » 28.07.2010 12:50

Origo deka pod kapotu moc nepomůže, to samé spodní kryt motoru :nnou: Možná ten Dynamat , ten bych určitě upřednostnil před dekou :idea:
Podle mě jediná cesta jak utlumit motor je ta přepážka kabina-motorový prostor jak napsal Pbjun. Je to ale už hardcore, řekl bych. Oddělat celou palubku, do toho bych se nepouštěl, přilíš mnoho kabéláže, šroubků,uchytů atd., mrtě práce :? ...a pak to smontovat dohromady :bebng:
To vytlumení podběhů ti sníží hluk od podvozku,kol. To tebe ale netrápí jak říkáš.
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
medva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26.01.2010 21:26
Bydliště: Zlín

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od medva » 29.07.2010 12:05

Diky za info. Tak jsem se dival, ze z motorove strany prepazky kabina/motor je docela pristupny plech. Je tam je takovy symbolicky kousek filce, ale oproti treba fabii je to opravdu symbolicke tlumeni (fabia to ma cele kryte dekou takze ten plech neni vubec videt), takze to zkusim necim polepit. Nevim co je nejlepsi. Uvazuju o vibraflex 25 nebo dynamat exterme, nevim jestli tam mam cpat neco silnejsiho. Zkusim to zdokumentovat.
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend

Uživatelský avatar
jonza
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 29.08.2009 22:56
Bydliště: brno

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od jonza » 29.07.2010 13:43

podle zkusenosti tatinkova favorita, jsme kdysi koupili tu deku pod kapotu. Spousta hluku prochazi vzhuru a pak prednim sklem.
FF II kombi, 2006, Trend plus, 33tis. km, 1.6 74kW, svatecni ridic a novy majitel sveho 1.auta (ojeteho)

galerie

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od Milinko » 29.07.2010 17:21

medva píše:Diky za info. Tak jsem se dival, ze z motorove strany prepazky kabina/motor je docela pristupny plech. Je tam je takovy symbolicky kousek filce, ale oproti treba fabii je to opravdu symbolicke tlumeni (fabia to ma cele kryte dekou takze ten plech neni vubec videt), takze to zkusim necim polepit. Nevim co je nejlepsi. Uvazuju o vibraflex 25 nebo dynamat exterme, nevim jestli tam mam cpat neco silnejsiho. Zkusim to zdokumentovat.
ten origo. dekl na kapotu moc(alespoň dle uživatelů co ho dávali) nepomáhá,je to jen silnější pěna. Ten Dynamat by mohl mít v kombinace s D.Extreme dobrý učinek - začal bych tím.
Teď mě napadlo, že když odmontuješ tu plastovou část kde jsou stěrače tak budeš mít docela dobrý přístup k té přepážce, viděl jsem to tady na fóru u někoho kdo měnil EGR ventil.
Co se týká matrošu je to jen o penězích, mášli na Dynamat, dej ho tam :wink:
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od TripleJay » 29.07.2010 20:20

a je ten dynamat/sikadamp vhodny vystavovaniu takym teplotam/horuco od motora, v lete, v zime mrazy? :nixw:

Uživatelský avatar
bertikcertik
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 27.03.2010 16:07

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od bertikcertik » 29.07.2010 20:40

Taky dávám :palec_nahoru: pro Dynamat Xtreme. Těch rozdílných teplot se není třeba bát. Výrobce uvádí od -54 st. Celsia až do +149 st. Celsia. Samozřejmě, při těchto extrémních teplotách to už nemá potřebné parametry, ale pod kapotou vydrží.
Pořiď si Focus a pocit z jízdy okus.
Je dobré mít v životě i chvíle, kdy nespěcháme ...

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od ZonixX » 29.07.2010 21:17

Dynamat oproti 20°C ztraci pri 60°C kvuli vyssi teplote 3/4 svych tlumicich schopnosti... tak jestli to nejsou vyhozene penize, nemluve o tom, ze butylova deska vic tlumi vibrace materialu, na kterem je nalepen, nez ze pohlcuje akusticke vlny... takze to chce deku, penu, cokoliv... jen ne tyhle platy
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
bertikcertik
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 27.03.2010 16:07

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od bertikcertik » 30.07.2010 00:00

Se snižováním akustického ztrátového činitele se vzrůstající teplotou naprosto souhlasím, o tom žádná. Já ten Dynamat na kapotě myslel hlavně kvůli těm rezonancím a vibracím a následnému přenosu vibrací kapotou, i když na ty akustický vlny to taky není úplně bezmocný.
Ono totiž tou dekou nebo pěnou apod. na kapotě snižuješ hluk motoru s větším efektem pro chodce než pro posádku vozidla. Kdo ho chce skutečně snížit do kabiny, nevyhne se sundání přístrojovky a musí řešit přepážku. To přinese největší efekt.
A dále dveře, podlahu, podběhy, střechu .... tohle je opravdu pro fajnšmekry.
Pořiď si Focus a pocit z jízdy okus.
Je dobré mít v životě i chvíle, kdy nespěcháme ...

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od Marťas » 30.07.2010 07:13

bertikcertik píše:A dále dveře, podlahu, podběhy, střechu .... tohle je opravdu pro fajnšmekry.
...a nebo proda Forda a koupi si Lexus :D
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od ZonixX » 30.07.2010 12:56

on i Ford si s tim umel poradit.. kamos ma Cougara a i kdyz je to Mondeo Mk2 (motor, podvozek) v libivem kabatu, tak je krasne tichoucky, nechapal jsem proc.. :) no a kdyz jsme rozdelavali tapec ve dverich a zadni panely tak jsme pod tim nasli kilogramy kobercu, nekolikacentimetrove vrstvy po celem aute... :) moc drahe to pro Ford nebylo a vysledek uuuzasny 8) ..cely je to asi proto, ze je to model staven na miru US trhu, tak jsou ti Amici asi o neco narocnejsi na pohodu, nez my, chudi Evropane :mrgreen:
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
medva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26.01.2010 21:26
Bydliště: Zlín

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od medva » 02.08.2010 10:33

Tak jsem nakonec podlehl lenosti a koupil jen tu deku pod kapotu a musim rict, ze ac nekteri tady zminovali, ze to nema zadny efekt, tak u mne je ten efekt znat. Akusticky se motor odstehoval tak o 5 metru dal. Hlavne jeho zvuk v kabine uz neni takovy drncivy a pri 3500 otackach nevyje tak uporne. Proste celkove je zvuk snesitelnejsi, kultivovanejsi a hluk subjektine nizsi. Zatim jsem to jeste nezkousel na dalnici ale jen pri 100km/h a 3500ot.

Taky zminim, ze ta deka je i pro obyc 1.6 Duratec, takze se netreba se bat ze to tam nepatri a motor se prehreje (jak jsem tady nekde cetl). U dealera mi deku vyhledali podle VINu a pasuje. Na omak ten material vypada jako pena v sirce 2-4cm.

Uvidim jak se to bude chovat az to poradne projedu. Mozna bych pak jeste vylepil ty male prolisy v kapote a tu prepazku kde se dostanu necim dalsim. Na nejakem eshopu mi na tu prepazku motor/kabina doporucili STP bimast bomb (prilepeno na plech - proti vibracim) v kombinaci v kombinaci s STP splen (prilepeno na predchozi - na pohlceni).
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24587
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od ZaQik » 02.08.2010 11:11

... cenikova cena izolace pro TDCi je 2000,- ... kolik stal ten Tvuj?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
medva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26.01.2010 21:26
Bydliště: Zlín

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od medva » 02.08.2010 11:47

cena deky s DPH: 1545,-
Soucasti jsou i naklapovaci plastove cepy instalovene uz primo v dece. Doba montaze cca 30sekund :D
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend

Uživatelský avatar
medva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26.01.2010 21:26
Bydliště: Zlín

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od medva » 02.08.2010 12:05

to ZonixX: minuly mesis jsem mel v usa pujceny uplne novy americky focus - jeste s ochranymi nalepkami na madlech klik (viz fota). Dojmy: odhlucneni rozhodne o tridu lepsi nez muj, nicmene interier mnohem mensi (hlava u stropu), jeste trochu vic plastovy nez u nas, ale na druhou stranu vychytanejsi z hlediska odkladacich prostor a kunkcnich detailu. Netahlo to moc ikdyz to byl udajne 2litr. Jizdni vlastnosti stejne dobre.

Omlouvam se za trochu offtopic.
Přílohy
DSC09557.JPG
DSC09556.JPG
DSC09337.JPG
Ford Focus r.v. 6/2008 1.6 Duratec 74kW - Trend

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Příspěvek od misoo » 02.08.2010 12:47

hmmm zaujimave, ten interier by som ale cakal ze bude vacsi, vzhladom na velkosti priemerneho americana :D

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host