Stránka 213 z 279
Re: Baterie
Napsal: 19.03.2018 21:14
od ACEMajky
Tak u me po tech 2x20km ma po 2 dnech baterka 12,3V (doted sme mel vzdy 12V). Uviidme, jak se to bude chovat, az to poradne projedu.
Baterie
Napsal: 19.03.2018 21:17
od bembek
ACEMajky píše:Tak jsem na zdejsi rady odpojil v motorovem prostoru pojistku F22 (napaji to kurvitko co ridi nabijeni). Jeljsem se projet (2x20km) a co me zarazilo, napeti (mereno china merackem v zapalovaci ve voze) bylo 15V po celou dobu, asi 2x sem si vsiml, ze kleslo na 14,8V a zase se vratilo na 15V.
To bude asi trochu moc ne? Baterii sem dobil, vyndal pojistku a pak auto tyden stalo.
V mrazoch to dobíja až do 15V. V lete, alebo v teplejšom počasí to klesne na cca 14,6 až 13,8 V. Regulácia dobíjania funguje aj bez toho kurvítka na baterke.
Odoslané z Lenovo P1ma40 pomocou Tapatalku
Re: Baterie
Napsal: 19.03.2018 22:01
od ACEMajky
Super, ja vedel, ze pisnes svoje zkusenosti. Taky si myslim, ze to klesne a 15V by autu (elektornice) nemelo vadit, i s pripojenym kurvitkem to umi tlacit 15V
Baterie
Napsal: 20.03.2018 09:22
od Sagic
Baterku mam promerenou ve fordu a pry je dobra. A to mi po odemknuti auta ukazuje tech 11,8V a pri startu skokove 9 nekdy i 8V.
Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 10:41
od phofy

aha

Nova baterka ma nejakych 12,7-8V napeti by nemelo jit pod 12V jinak pak je KO.
Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 11:26
od Sagic
jj to vim, jen pisu co mi rekli. Nechal jsem ji extra promerit pri servisu

Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 11:51
od TomFocus
Extra promerit...

sterace stírají

baterka...funguje

Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 12:31
od Sagic
Mate ze me akorat tak prcu

pritom jen prodavam jak sem nakoupil

Rekl sem ze jestli promeri baterii a reknou jaky je jeji stav a odpoved byla ze je

Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 12:35
od TomFocus
Ale tak zas ne

Šel jsi na to s dobrou vírou
Jen mě to rozesmálo..
Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 13:24
od ACEMajky
Sagic píše:Mate ze me akorat tak prcu

pritom jen prodavam jak sem nakoupil

Rekl sem ze jestli promeri baterii a reknou jaky je jeji stav a odpoved byla ze je

Nedelaj, jen mi obcas pride, ez lide dnes musi za kazdou cenu neco napsat...
Ony tyhle baterie urcene pro start stop jsou tvrdsi, cili i s nizsim napetim umi dat hodne proudu. Pokud odemknes auto, tak ti napeti kledne tak o 0,3V (psal jsem to zde pat stranek zpet, kdyz jsme promeroval sve auto, co dela napeti pri odemceni, nasledne jen pri otevreni dveri, ...)
Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 14:43
od TomFocus
Nejde o to něco VŽDY napsat

ale nechat si měřit baterku v servise?

stírače stírají - to nemusíš hlásit, to vidím

Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 16:35
od ACEMajky
Vime prd, jak mu ji merili... Jestli multimetrem, tak to muzu udelat i ja doma

Pokud maji poradny zatezak, tak proc ne...
Re: Baterie
Napsal: 20.03.2018 17:23
od TomFocus
Právě

kdyby to byl servis na elektro, tak mu vystaví protokol o stavu baterie. Takhle je to k

Re: Baterie
Napsal: 24.03.2018 00:50
od jojto
No ja neviem, ale ked pride k nam zakaznik s podozrenim na slabu baterku, tak mu dam na vyber. Bud klasicky zatazak (made in china) alebo elektronicky merak. Moze sa na to pozerat, je to vec 1 minuty. Klasika - pridem s bednou, zapnem na svorky a kolieskom zvysujem zataz vzhladom na Ah na stupnici (piiiip). Na druhej stupnici ukaze % baterie. Trochu smradu, bateria vycucana. Elektronicky ide na to rafinovane. Navolim typ baterie, Ah, ci je vo vozidle a dokonca zmera test startera a dobijanie. Vytlaci (pokial mam vlozeny papier. kotucik). Vsetko je to zadarmo (nie, kde robim nepoviem

). Co doporucujem? No proste klasiku (hrubu silu). Aj ked, pokial je bateria kaput, elektronika to odhali.
Re: Baterie
Napsal: 24.03.2018 06:27
od ACEMajky
Jinak info o chovani s odpojenym kurvitkem - vcera sem se byl projet, cca 100km a zezacatku palubni napeti 15V, pak to kleslo na 14,8V a obcas kdyz jsem zastavil, aby se autak vydychal (a ja taky), tak sem tam zahledl, ze napeti kleslo na 12,8V a po chvilce opet letelo nahoru na 14,8V. Takze se zda, ze toto bude cesta, jak udrzet baterii nabitou a doufam ze i v lepsi kondici