Stránka 24 z 38
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 14.09.2013 08:28
od smoula
Tak dneska bylo cca 14°C což je taková hraniční teplota, kdy mi to začínalo bublat, hádat se a kouřit po startu. Dneska? Brnk, žádný cukání, nastartovalo to hnedk, i zvuk byl takovej kultivovanější. Jen je pořád cejtit takovej ten smrad, ale už fakt nevím z čeho, když tam nebyl ani náznak ani obláček kouře. Možná je to tím, že tam mám Moušna? Ale asi to moc řeším

Uvidíme v týdnu, až bude třeba jenom 6-7 stupňů
V12: taky to byly poslední utopené prachy, pak letí

Dostane posledně šanci
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 14.09.2013 08:37
od phofy
Tak to musíš ještě zaslepit egr, já když jsem ho neměl ještě zaslepenej, tak to byl bílej kouř a smrad jak z V3S hlavně když bylo -20

po zaslepení míň kouře, přestali mi tolik lítat otáčky a začlo to líp táhnout od spoda
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 14.09.2013 19:43
od LosBanditos
Taky jsem repasoval vstřikovače, ale mě to stálo 3.000,-Kč. Hold to je asi výhoda bydlet blízko u polských hranic. Startuje mi to v pohodě, ale diagnostika mi neustále hlásí špatné žhaviče. Je pravda, že mi hned po startu vylítne z výfuku bílý obláček, ale potom už nic. Cca půl vteřiny je slyšet trošku motor, asi jak ještě není pořádně promazaný. Je slyšet mírné kovové klepotání, ale opravdu jenom půl vteřiny a pak si přede jako kotě. Egr jsem také zaslepil a myslím si, že je to znát. Především na tom, že se mi tak nezasírá olej a tím pádem ani filtr. Když jsem měl egr funkční, tak to bylo vidět, že po startu zhasla kontrolka mazání třeba až po 2-3 vteřinách. Teď hned do jedné vteřiny.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 14.09.2013 19:47
od phofy
Tak jestli ti to háže chybu žhavičů, tak je vyměň, některý z nich bude špatný, už se to tady řešilo někde
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 15.09.2013 20:08
od vita_k
Koupil bych si jete z bouračky
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 13:00
od V12
Zhavice treba vyriesit co najskor - cerstva skusenost jedneho kolegu s P207 SW 1.6HDI 66kW :
Nechcelo sa mu na jar riesit jeden vadny zhavic. Tak ho neriesil a cele leto jazdil - 2 studene starty denne. Teraz na jesen zacal mat problemy, tak zhavice vymenil, uz bol odideny dalsi. Kupil vsetky 4 nove. Napriek tomu auto startovalo na 3 valce. 4. chytil do 5 sekund. Diagnostika ukazala nenormalnu plusovu korekciu davky paliva na 3 vstrekovaci hned po natoceni, po ukludneni motora ale vyrovnavacka klesla na nejake 2 desatiny miligramu. Vstreky sli von z motora na repas. V diesel servise ale zistili, ze po 120 k km su uplne v norme - davkuju rovnomerne, diery upchate nie su, prepady OK. Na test dali do motora vstrekovace nove, vycistili EGR, ale ranny start opat na 3 valce. Diagnoza - nieco s hlavou. Dali ju dole, bola bezvadna, ventily ako nove, proste vsetko OK. Mechanici boli bezradni, povolali nejakeho dedka - diesel odbornika a ten zavadu objavil bez toho, aby pozrel na motor - ked sa dlho neriesili zhavice, aby mrkli ojnice. A tak aj bolo - c.3 ohnuta, kratsia o 3 mm, vybocena do boku a este aj skrutena. Vraj to bolo na 99.9% nasledok dlhodobo nefunkcneho zhavica - vo valci to vybuchovalo az po X-tom vstreku (a teda X-nasobne mnozstvo paliva oproti standardu) a to ohlo ojnicu. Auto ma najazdene 200k km a podla vsetkeho sa motor opravovat nebude, iba sa posklada a auto pojde do Aciek.
EDIT :
Pridam este aj vlastnu skusenost - Plechaca (2.0TDCI) som tiez kupil s vadnym zhavicom. Vramci ponakupneho servisu boli vsetky vymenene, situaciu to ale vyraznejsie nezlepsilo a motor sa pri teplotach pod 5 - 8 stupnov nad nulou zacal hadat, chvilu po natoceni siel nepravidelne. Po vymene zhavicov som to pripisoval vstrekovacom, co sa po 20k km a vymene potvrdilo - nepravidelnost chodu sa posunula k nule, intenzivne traktorove prejavy boli az pod minus 15. Ked som to neskor rozoberal s jednym mechanikom, ten mi potvrdil, ze s velmi velkou pravdepodobnostou kombinacia vadneho zhavica a pocuravajuceho sa vstrekovaca sposobila aj v tomto pripade ohnutie ojnice. Ci ojnica bola alebo nebola ohnuta som nezistoval, auto slo z baraku americkou rychlostou. Inymi slovami - bacha na vadne vstrekovace a zhavice.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 13:42
od Marod22
Aké sú príznaky vadných žhavičov?
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 13:44
od smoula
Hůř startuje?

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 15:42
od Marod22
Ty ale aj tak nechápem že ti ostal ten smrad po štarte. Som myslel že repasneš vstreky a vonia po fialkách.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 15:45
od smoula
Ale já nevím z čeho to může být. Není tam ani náznak kouře, žádné kolisání otáček, žádné hádání se motoru, žádný chod na 3 válce. Ale ten smrad je tak 2x lepší než předtím. Asi to už řešit nebudu, a když se objeví náznak nějakého dalšího problému, tak lezí směr AAA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 15:46
od stano.
Aditivovana nafta a/alebo vyniceny katalyzator (?)
Starsie benzinove motory po nastartovani tiez nevonaju po fialkach.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 16:13
od smoula
jj, tankuju aditovanou naftu
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 16.09.2013 18:03
od V12
smoula píše: Není tam ani náznak kouře, žádné kolisání otáček, žádné hádání se motoru, žádný chod na 3 válce. Ale ten smrad je tak 2x lepší než předtím.
Jazdi kym to ide a neries somariny.
Napsal: 17.09.2013 07:05
od vita_k
Šmoula chytil obsesi Zbavit se dislu a když přestane svítit zarovicka tak prodává:)
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 17.09.2013 08:10
od smoula
Marod22 píše:smoula teším sa s tebou..aj keď si myslím, že máš podobnú chorobu ako ja. Odkedy som na fóre, podvedome vyhladávam problémy a furt by som na tom niečo opravoval aj keď neni treba

...budeme to spolu s tebou sledovať a som zvedavý na mínusové štarty v zime.
Tak dneska bylo kolem 8 stupnů, takže teplota, kdy se to už solidně hádalo, kouřilo a kolísali otáčky. Dneska? Nic z toho, ukázkovej start. Mohu teda říci, že u mě to bylo zřejmě horšíma vstřikovačema

I ojnice snad vypadají v pohodě, když to nastartuje jako nové

Jen mi přijde, že první dva/tři rozjezdy za studena je lehce slyšet sykot/pískot turba, ale to už neřeším

Po zahřátí OK, takže snad to ještě něco vydrží a za rok/dva poletí
