
Spotřeba
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Proč magor 

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Spotřeba
Zjištuješ, někdy spotřebu na setiná čísla???
Ani výrobce, a ten na to má speci. techniku, se nikdy netrefí.
Víš, aspon, jak se dělá litrová zkouška u protopypů,než přijde do výroby,a co ti fabrika napíše do TP???
Ani výrobce, a ten na to má speci. techniku, se nikdy netrefí.
Víš, aspon, jak se dělá litrová zkouška u protopypů,než přijde do výroby,a co ti fabrika napíše do TP???
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Zjišťuju, pokaždé. I spritmonitor.de (na který mám odkaz v podpisu) to tak počítá. Přiznávám, že nějaká setina litru má nulovou vypovídací hodnotu (na to může mít vliv, jak brzo mi cvakne pistole, atd.). Ale když už tu spotřebu stejně počítám, tak je jedno jestli jí zaokrouhlím na jedno nebo na dvě desetinná místa. A nemusím být nutně magor...
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Karet
- Zkušený
- Příspěvky: 1119
- Registrován: 12.03.2011 19:04
- Bydliště: Jihlava
Re: Spotřeba
Nejsi, je to každýho věc, jak to počítá.
- Hali
- Junior
- Příspěvky: 376
- Registrován: 01.03.2010 23:25
- Bydliště: Brno / Tábor
Re: Spotřeba
Já rozděluju spotřebu do 2 kategorií:
1) do 10L
2) nad 10L

1) do 10L

2) nad 10L


Je: Ford Mondeo 2.0TDCi, Titanium, liftback, r.v. 2009, panther-black-metal
Byl: Ford Focus 1.8 16V Zetec, Trend, hatchback, r.v.2000, moondust-silver-metal
>>FOTOGALERIE Mondeo<<
>>FOTOGALERIE Focus<<
Byl: Ford Focus 1.8 16V Zetec, Trend, hatchback, r.v.2000, moondust-silver-metal
>>FOTOGALERIE Mondeo<<
>>FOTOGALERIE Focus<<
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13492
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
Konik: Taky strašně moc záleží na tom,jak dlouho necháš tu pistoli okapat do nádrže.To pak ty setiny skáčou ani nemrkneš. Pak stačí jedno podřazení při předjíždění a setiny jsou v pr.... 
Na setiny bych to opravdu nežral.

Na setiny bych to opravdu nežral.

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Miki21: Vzdyt ja netvrdim, ze ty setiny maji nejakou o hodne vetsi vypovidaci schopnost, nez desetiny. Ale algoritmus vypoctu je naprosto stejny pokud budu spotrebu pocitat na cele litry nebo na 352 desetinnych mist. Proto nevidim nic divneho v tom, ze vysledek zaokrouhlim na dve desetinna mista. Jenom nesmim to cislo brat moc vazne.
Petulak: Spotreba, kterou vyrobce zapisuje do TP vychazi z testu provedenych v laboratornich podminkach. V nejakem casopise jsem cetl presny postup. A tam opravdu nejaka desetina litru roli nehraje, protoze vysledne cislo je mnohdy zcela mimo realitu.
Petulak: Spotreba, kterou vyrobce zapisuje do TP vychazi z testu provedenych v laboratornich podminkach. V nejakem casopise jsem cetl presny postup. A tam opravdu nejaka desetina litru roli nehraje, protoze vysledne cislo je mnohdy zcela mimo realitu.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
predevsim podle laboratori je dalnicni rychlost rychlost 120km/h...a z toho vyplyvaj ty hausnumera pak davaj do technicaku. Dalsi podivna hodnota je maximalka. Nejspis to opet souvisi s nejakejma EU normama na COcko. Ale takhle holt EU funguje - regulace nesmyslnejch hodnot pomoci nesmyslnejch norem ktery pak logicky produkujou nesmyslny cisla. A dusledkem je pak 3-valec 1.0 ve FoFo 

- postak
- Test driver
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
Mít 3válec ve Focusu je předsudek. Vůbec bych se toho nebál. S mozkem v lebce s tím můžeš jezdit za hubičku 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
Dle mého názoru jsou tyhle motory na běžné jezdění docela optimální - při normální jízdě úsporné, ale mají potenciál, když potřebuju zrychlit. Samozřejmě to není volba pro lidi, co to budou hnát dobu 160 po dálnici. Stejně dokud si to člověk nevyzkouší sám v reálu, ty jejich udávané spotřeby(ať výrobce nebo z testů novinářů apod.) beru s rezervou.
Bál bych se dvou věcí - zvukový projev 3-válce, ten snad u tohoto motoru bude lepší než u HTP a to i třeba po 100 tis. km. A potom spolehlivost a životnost, zatím ty přeplňované maloobsahové motory nejsou pořádně vyzkoušené v provozu(nemyslím testy výrobců). A zatím časo slýchám o zásadních problémech koncernových TSI, kdy problémy vyvstaly opravdu až po více ujetých v reálném provozu. A nebo výrobci ušetřili na testech a udělali si ze zákazníků betatestery. Hlavní je prodat.
A nedokážu si zatím představit, že kupuju ojeté auto s přeplňovaným motorem, tam bude otázka jako u dieselů, kolik to má reálně najeto(stočeno), jak tomu kdo nakládal, takže za jak dlouho mi klekne turbo nebo jiný choulostivý díl.
Bál bych se dvou věcí - zvukový projev 3-válce, ten snad u tohoto motoru bude lepší než u HTP a to i třeba po 100 tis. km. A potom spolehlivost a životnost, zatím ty přeplňované maloobsahové motory nejsou pořádně vyzkoušené v provozu(nemyslím testy výrobců). A zatím časo slýchám o zásadních problémech koncernových TSI, kdy problémy vyvstaly opravdu až po více ujetých v reálném provozu. A nebo výrobci ušetřili na testech a udělali si ze zákazníků betatestery. Hlavní je prodat.
A nedokážu si zatím představit, že kupuju ojeté auto s přeplňovaným motorem, tam bude otázka jako u dieselů, kolik to má reálně najeto(stočeno), jak tomu kdo nakládal, takže za jak dlouho mi klekne turbo nebo jiný choulostivý díl.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
podle mne to ma stejnou cilovku jako puvodni FoFo 1.4 - tzn. (pro zmenu z reklamniho letaku Octavie 1.4) "pro aktivnejsi duchodce" 

- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
Hali píše:Já rozděluju spotřebu do 2 kategorií:
1) do 10L![]()
2) nad 10L![]()






- rubenso
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 28.12.2008 14:36
- Bydliště: Brno, Nitra
Re: Spotřeba
Nic v zlom, ale to, ze niekto pouzije clipboard neznamena, ze sa tu budes hned do nho navazat, ked danu hodnotu skopiruje z externej stranky, kde je vypocet nadefinovany na dve desatinne miesta. A pritom vypovedna hodnota toho cisla je rovnaka... Ked tak napis pripomienku na weby, kde si mozes sledovat spotrebu, aby hodnotu zobrazovali s presnostou len na 1 desatinne miesto.petulak píše:A já mám spotřebu-8.378956223632899/ 100 kmKdo takto počítá spotřebu/na 0.38/ -je magor.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba
To by som velmi netvrdil - 1l EB 92kW z nula na sto akceleruje horsie, ako atmosfericky 1.6l TiVCT 92kW. Pritom vdaka lepsiemu zatahu odspodu by to malo byt opacne. Ake je pruzne zrychlenie 50-100 alebo 60 - 120 ci 70 - 130 neviem, zrejme to este nikto nemeral. Nepoznam jeho presnu momentovu charakteristiku ani prevodove pomery, takze to neviem ani nasimulovat. Ak ten motor Ford zabil dlhymi prevodmi (v zaujme ekoterorizmu), tak je to druhe HTP aj ked ma 125 koni. A zda sa, ze prave toto sa aj stalo. Ospravedlnila by ho jedine lepsia zivotnost. Ako je to ale so zivotnostou modernych maloobjemovych motorov 1.2 TSI 1 1.4TSI vieme vsetci velmi dobre. Co sa tyka spotreby, ked polovica jeho koni spi, pri takom objeme nemoze byt velka. Suma sumarum, v jazdenke by som sa ho bal viac, ako nejakeho CR diesla.Bullitt píše:Dle mého názoru jsou tyhle motory na běžné jezdění docela optimální - při normální jízdě úsporné, ale mají potenciál, když potřebuju zrychlit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Spotřeba
rubenso- už jsem pár let na světě, a hodně let se kolem aut motám, ale kdybych třeba v práci nebo u píva,řekl kolegům,že mám spotřebu 7.63.--tak dostanu montpákou a nebo půlitrem po kebuly.
Asi tak.

Asi tak.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti