

Tak jestli čekáš na semaforu až všeci přejedou kolem tebe než se rozjedeš bez plynu tak si kup koloCowley píše:no, proti turbu je toho spousta. Napr. rozjezd bez plynu - to se mi jeste nepodarilo. Kvuli malymu objemu to od volnobehu proste netahne, takze musim nejdriv pridat plyn, pockat, pak teprv pustit spojku, jinak to chcipne. V mestskym provozu super
Jinak opravim detail - ta poptavka neni vyvolana zakaznikem, ale narizenim. Pokud by to toho mohl zakaznik co mluvit, bylo by mozne v Evrope koupit FoFo i s tim dvoulitrem. Kvuli EU smernicim ale neni ani v ceniku
a preco si si nekupil dvojliter???Cowley píše:Mam na mysli spis ty situace kdy chces vyjet na hlavni a slusna mezera v nedohlednu, idealne vylepseny o spatnej vyhled - tehle mist mam po ceste do prace vic nez semaforu
Nevim jestli na tom ma vetsi podil elektronickej plyn nebo chybejici vykon, kazdopadne mi pripada ze se fofo necha udusit daleko snaz.
Jinak Felina 1.3 mela o fous lepsi pomer vykonu na vahu2.5T ma dostatek vykonu i bez turba, v podstate to je neco trochu nad objemem kterej mi do nizsi stredni pripada optimalni.
no vidis...a o tom to je...automobilka nemoze vyvijat to co niekto chce ale nekupi...Cowley píše:No, u stavajiciho auta precijenom byly jiny priority. Problemem je upgrade - FoFo s atmosferickym benzinovym dvoulitrem bych si musel dovezt ze Statu - v Evrope v nabidce vubec neni. Na druhou stranu nechapu proc ve Statech zase nemaji v nabidce ECB - tam snad o nejake uredni narizeni nejde
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host