názor na ojetinu
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Treba sa spytat autora FZ, Ford z casu na cas nieco zmeni a potom FZ blbne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: názor na ojetinu
To je fešák... až na ty 19 kola, to bude ranec za výměnu
http://www.auto-re.cz/moto/ford-mondeo- ... etail_1117

http://www.auto-re.cz/moto/ford-mondeo- ... etail_1117
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.06.2011 18:07
Re: názor na ojetinu
Zdravím, chtěl bych se zeptat víte někdo něco o tomto autě? Nebo o prodejci?
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/9060886
přemýšlím o koupi nějakého ST. Díky. Případně na co bych si měl měl dát při koupi pozor?
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/9060886
přemýšlím o koupi nějakého ST. Díky. Případně na co bych si měl měl dát při koupi pozor?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
nevim jestli to bylo u lasaka , ale resil se nejaky cmax kde bylo nehavarovany a kdyz se kupujici dotazal v nemecku , tak pry byl na bok , takže tam chybi kouzelne NIKDY protoze to muze popisovat soucasny stav
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.06.2011 18:07
Re: názor na ojetinu
Ok. Díky. 

- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Neda mi aby som to sem nesupol, hadam tym neporusujem ziadne pravidlo, aj ked sam nekupujem. Len ako tip pre niekoho, kto by rad krasneho 3dv. 2.0 Durateca HE:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4rtfmtdajch
Hmm, ak by som nemal toho mojho, tak by som velmi silno zvazoval, aj ked je to len 3dv... niekomu ale moze prave vyhovovat este viac...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4rtfmtdajch
Hmm, ak by som nemal toho mojho, tak by som velmi silno zvazoval, aj ked je to len 3dv... niekomu ale moze prave vyhovovat este viac...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08.02.2010 15:55
Re: názor na ojetinu
Zdravim
co hovorite na toto mondeo:
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/1 ... 25167.html
WF0GXXGBBG8G01596
E13*2001/116*0249
07.04.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 60
1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"F"
Černá Panther (met)
New York (A-C)
prva registracia ... 30/04/2008
interier vyzera zachovalo. jazdu som este neskusal.
co mi pride trochu zvlastne je ta zadna naprava a vyfuk. Je ta hrdza u takto stareho mondea normalna?
co hovorite na toto mondeo:
http://ford-mondeo-combi.autobazar.eu/1 ... 25167.html
WF0GXXGBBG8G01596
E13*2001/116*0249
07.04.2008
Mondeo 2007-
Kombi
Série 60
1.8L Duratorq-TDCi (125PS) - Lynx
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
Emisní stupen IV
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"F"
Černá Panther (met)
New York (A-C)
prva registracia ... 30/04/2008
interier vyzera zachovalo. jazdu som este neskusal.
co mi pride trochu zvlastne je ta zadna naprava a vyfuk. Je ta hrdza u takto stareho mondea normalna?
Ford Fiesta 1,25, 1999
Ford Focus 1,6 16V, 1999
Ford Focus 1,6 16V, 1999
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Mno, podla mna je to normalne, ked ma okolo 150k km
Je to kombi s najslabsim a konstrukcne zastaralym 8 ventilovym dieslom, ktory od 3k rpm uz vela muziky nezahra. Ani tie uvedene kilometre sa mi nezdaju. Ja by som ho NEBRAL.

Je to kombi s najslabsim a konstrukcne zastaralym 8 ventilovym dieslom, ktory od 3k rpm uz vela muziky nezahra. Ani tie uvedene kilometre sa mi nezdaju. Ja by som ho NEBRAL.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: názor na ojetinu
Bla bal bla i nové superultrahliníkové 1.6TDCI jsou jen 8V vypovídající hodnota rovná se NULA 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Bla bla bla ? Si si isty ?
Vsetky Mondeacke 2.0TDCI 2001-2008 su 16 ventily, 1.8 TDCI je 8V Kent.
Ktore 1.6TDCI su 8V ? Podla mne dostupnych udajov su 16 - ventily, takisto aj 2.0TDCI je 16V. O com tocis ?
Jedina vyhoda stareho Kentu je jeho spolahlivost a odolnost, ktora ale tiez nie je nekonecna.
Vsetky Mondeacke 2.0TDCI 2001-2008 su 16 ventily, 1.8 TDCI je 8V Kent.
Ktore 1.6TDCI su 8V ? Podla mne dostupnych udajov su 16 - ventily, takisto aj 2.0TDCI je 16V. O com tocis ?
Jedina vyhoda stareho Kentu je jeho spolahlivost a odolnost, ktora ale tiez nie je nekonecna.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: názor na ojetinu
Točím 1.6HDI Euro V je 8V vyší vstřikovací tlaky a víceotvorové vstřikovače už nepotřebují vytvářet víření dodatečným přivrtánim jednoho ze dvou sacích kanálů.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
OK, to je ina vec. Riesime ale ine auto s inym motorom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: názor na ojetinu
Vždit ty motory jedou téměř stejně,kdo potřebuje jezdit nad 3000ot/m ať si nekupuje naftu i ta 1.8
má 320 nm a šestikvalt na normální ježdění to stačí.
Při rychlosti 130 km/h motor „točí“ na šestý stupeň jen těsně přes 2 000 ot./min. a příjemná je také nízká hladina aerodynamického hluku.

má 320 nm a šestikvalt na normální ježdění to stačí.
Při rychlosti 130 km/h motor „točí“ na šestý stupeň jen těsně přes 2 000 ot./min. a příjemná je také nízká hladina aerodynamického hluku.

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: názor na ojetinu
No len tak na okraj aj nove TSI je 8ventil.
Podvozok moze takto vyzerat, najma ked to jazdilo v krajinach, kde sa soli a majitel to moc zo spodu neumyval. Moj Fikus ma o rok viac a o 20tisic menej - napravu ma v podobnom stave, ale vyfuke je v lepsom stave. Takze odpovedat to moze, ale netvrdim, ze to nie je stocene.
Vyfuk bude v horsom stave, ak auto jazi kratke mestske trasy - studene starty, chladnutie atd.
Takze maly najazd nie je vzdy benefit, napr u nafty to moze byt problem - nacate turbo a dvojhmota.
Podvozok moze takto vyzerat, najma ked to jazdilo v krajinach, kde sa soli a majitel to moc zo spodu neumyval. Moj Fikus ma o rok viac a o 20tisic menej - napravu ma v podobnom stave, ale vyfuke je v lepsom stave. Takze odpovedat to moze, ale netvrdim, ze to nie je stocene.
Vyfuk bude v horsom stave, ak auto jazi kratke mestske trasy - studene starty, chladnutie atd.
Takze maly najazd nie je vzdy benefit, napr u nafty to moze byt problem - nacate turbo a dvojhmota.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
ten vyfuk este vyzera uplne v pohode 
ja mam sice skoro 6 rocne auto, ale vyfuk ma uz vonkajsi plast skoro uplne prec

ja mam sice skoro 6 rocne auto, ale vyfuk ma uz vonkajsi plast skoro uplne prec

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti