
zvyšování teploty
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
ja uz som vystrielal asi vsetky moznosti a nic nepomohlo. este ostava posledna, bypass. 74 termostat uz cestuje domov, tak na buduci tyzden idem do toho. ak ani toto nepomoze fofo ide do bazaru. nebudem chodit so skrutenim zaludkom a cakat kedy streli motor
a urcite dam vediet vysledok...

Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: zvyšování teploty
Kamarád měl prachsprostě přiucpanej chladič... Při profukování či prolévání se na to nepřišlo. Výměna to odstranila a ten humus v tom....
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Alby
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.10.2008 06:24
Re: zvyšování teploty
Tak přispěji i já svou troškou do mlýna.
Už delší dobu sleduji toto vlákno, protože jsem měl podobný, nebo stejný problém. Při jízdě v zátěži - delší stoupání, vyšší rychlost po rovině (na dálnici), šla ručička teploměru do červeného. Při uvolnění - snížení otáček, jízda z kopce, se rychle vracela. Voda nevařila. Často spínal ventilátor chlazení.
V servisu říkali, že je vše v pořádku - termostat, pumpa,... Zkoušel jsem vyměnit víčko na nádržce, odvzdušnit soustavu (i s promačkáváním hadic) dle zde popsaného návodu, vše s minimálním efektem - po pár kilometrech zase ručička v červeném. Horší to bylo v zimě, než v létě.
Rozhodl jsem se pro instalaci bypasu. Kluci v práci mi udělali dvě T (nemohl jsem sehnat ke koupení s vhodným průměrem), koupil jsem hadici (je vhodnější s vytvarovaným kolínkem), pár sponek - takže náklady pár desítek korun. Termostat jsem pod vlivem nedávného příspěvku nechal původní. Vypuštěnou kapalinu jsem po instalaci bypasu dolil normálně přes nádržku a přes nádržku i odvzdušnil. Po jedné delší cestě jsem zjistil, že mi trochu kolem nových spojů hadic teče kapalina - po vyhřátí si to nějak sedlo, takže bylo potřeba dotáhnout spony. Jinak montáž je celkem rychlá, jenom k té větší hadici je horší přístup.
Zatím s touto úpravou najeto cca 1300 km. Ručička drží ve středu pole jako přibitá ve všech situacích. Auto topí naprosto normálně. Ventilátor nespíná, alespoň ne v těch situacích jako dřív a tak často - ještě jsem ho od té doby neslyšel. Teplota kapaliny v nádržce při kontrole po zastavení v normálu. Ještě pořád to hlídám, ale už se pomalu uklidňuji a jezdí se ve větší pohodě.
Tolik asi moje zkušenosti.
Už delší dobu sleduji toto vlákno, protože jsem měl podobný, nebo stejný problém. Při jízdě v zátěži - delší stoupání, vyšší rychlost po rovině (na dálnici), šla ručička teploměru do červeného. Při uvolnění - snížení otáček, jízda z kopce, se rychle vracela. Voda nevařila. Často spínal ventilátor chlazení.
V servisu říkali, že je vše v pořádku - termostat, pumpa,... Zkoušel jsem vyměnit víčko na nádržce, odvzdušnit soustavu (i s promačkáváním hadic) dle zde popsaného návodu, vše s minimálním efektem - po pár kilometrech zase ručička v červeném. Horší to bylo v zimě, než v létě.
Rozhodl jsem se pro instalaci bypasu. Kluci v práci mi udělali dvě T (nemohl jsem sehnat ke koupení s vhodným průměrem), koupil jsem hadici (je vhodnější s vytvarovaným kolínkem), pár sponek - takže náklady pár desítek korun. Termostat jsem pod vlivem nedávného příspěvku nechal původní. Vypuštěnou kapalinu jsem po instalaci bypasu dolil normálně přes nádržku a přes nádržku i odvzdušnil. Po jedné delší cestě jsem zjistil, že mi trochu kolem nových spojů hadic teče kapalina - po vyhřátí si to nějak sedlo, takže bylo potřeba dotáhnout spony. Jinak montáž je celkem rychlá, jenom k té větší hadici je horší přístup.
Zatím s touto úpravou najeto cca 1300 km. Ručička drží ve středu pole jako přibitá ve všech situacích. Auto topí naprosto normálně. Ventilátor nespíná, alespoň ne v těch situacích jako dřív a tak často - ještě jsem ho od té doby neslyšel. Teplota kapaliny v nádržce při kontrole po zastavení v normálu. Ještě pořád to hlídám, ale už se pomalu uklidňuji a jezdí se ve větší pohodě.
Tolik asi moje zkušenosti.
Ford Focus 1.4Trend 16V, 59kW, 1999, hatchback/5, LPG
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
po niekolko mesacnom trapeni s klasickými priznakmi prehrievania, som vcera nainstaloval bypass + 74c termostat. auto sa prestlo prehrievat spinat ventilator a aj kurit. co ma ale najcviac prekvapilo, motor sa extremne rychlo zahreje, aspon podla rucicky. rano som nastartoval a cca po dvoch minutach bola rucicka teplomera v strede. to sa presne opakovalo aj poobede.... tak teraz fakt neviem co je na h...o ale uz neriesim. hlavne je ze sa to konecne nehreje a ja som niekomu nezaparkoval v kufri od neustaleho pozerania na rucicku teplomera 

Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
tak uz som tu zas
vsetko bolo o.k. ale dnes sa mi zdalo ze v meste casto zopina ventilator. zial nezdalo sa. teraz sa fofo hreje aj mimo mesta dolu kopcom, aspon podla rucicky uz som fakt zufaly 


Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
Zdravím, zajímalo by mě kolika z vás pomohl ten bybass. Mám taky trable s tou teplotou a silně o tom uvažuju.
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
vcera som absolvoval cestu martin-poprad-martin, z toho 150km po dialnici. v podstate tam nie je rovina, stale hore a dolu kopcom. rychlost 120-140 km/h a rucicka sa ani nepohla 

Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
supr. jdu do toho!
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
len pocitaj s tym, ze auto prestane kurit
aspon mne so 74 C termostatom

Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
no tak to je dost na prd. nehodlam mrznout
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
ja tam mam tento termostat otvira se pri 88°C tak to by mohlo topit ne? Práskli mi ho ta ve fordu ale jak tak koukam asi pasuje i na ford.
http://www.e-cat.cz/p-567337/opel/rekor ... 446_574449
http://www.e-cat.cz/p-567337/opel/rekor ... 446_574449
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
- Alby
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.10.2008 06:24
Re: zvyšování teploty
Jak jsem psal o pár příspěvků výše - bypas pomohl, ručička se ani nehne, auto se nehřeje. Najeto cca 2500 km v různých režimech. Termostat jsem neměnil, auto topí normálně.
Ford Focus 1.4Trend 16V, 59kW, 1999, hatchback/5, LPG
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
Rekne te mi prosim jeste chlapi nejaky ty rozmery tech kolinek do toho bypassu a z ceho to mate udelany? diky moc
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
- bororo
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Martin
Re: zvyšování teploty
odmeraj si priemer hadic... ale ak si dobre pamatam, tak vacsi kus mam 26,26,18mm mensi 22,22,18mm. kupoval som to v baumaxe a v special. obchode na voda-kurenie-klimatizacie.
pred zimou vyskusam povodny termostat hadam bude opat kurit
pred zimou vyskusam povodny termostat hadam bude opat kurit
Je: Ford Focus kombi, 1,5 EcoBoost, ST Line
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
bol:Ford Mondeo HB, 2.0 Duratec,´07
fotogaleria: viewtopic.php?f=173&p=548637
bol:FF 1,6 16V Combi ´99
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: zvyšování teploty
a mas to z kovu (nerez) nebo z nejakyho plastu?
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host