Stránka 26 z 57
Napsal: 18.11.2007 20:56
od milanSK
okej vyskusam ,,,inak vas nenapada nic cim by to mohlo byt?
Napsal: 18.11.2007 21:04
od chmelko
len tou kontrolkou...
Napsal: 18.11.2007 22:56
od PedroH
Mi se ručička po natankování plné hýbe většinou kolem 150 km a najedu do tří čtvrtin nádrže tak 250-280 km.
Nicméně teď se mi stalo, že se ručička pohla už při 70 km a do tří čtvrtin nádrže jsem ujel cca 235 km.
Tak nevím, spotřebu spočítám, až budu tankovat do plné.
Jinak auto by mělo mít nejlepší spotřebu při zařazeném nejvyšším rychlostním stupni a vprostřed optimálních otáček. Takže u mojeho fofo mi vychází 2000 ot. při zařazené pětce. Čili cca kolem 100 km/h.
Dlouhodobou průměrnou spotřebu mám 5,9 l/100 km, ale při jednotlivých dotankováních do plné mi to lítá i k 6,3 l/100 km a naopak i 5,4 l/100 km. Nejmenší spotřebu jsem měl při druhé nádrži po výměně oleje, nejhorší vychází v době, kdy dojíždím kilometry pro výměnu oleje.
Tak si říkám, že olej je degradován recylkulací spalin z EGR ventilu. Tak zkusím udělat zaslepení EGR a pak výměnu oleje, vyměním palivový filtr (který jsem ještě neměnil - takže asi proto vyšší spotřeba) a uvidím.
Napsal: 19.11.2007 17:00
od milanSK
no takze dnes som to skusil a stale rovnoko zhruba tych 9litrov mi to vychaza pri 1900otacok ,,,okrem toho sa mi zda ze mi to slabsie taha jak inokedy neviem cim to moze byt, naftu davam stale rovnaku shell diesel extra,,, auto mam 3mesiace po vymene olaja a filtrov,,,, este ktomu EGR kabel zneho mam odtrhnuty nemal som cas to spravit ale neviem ci to stym moze mat suvislost,,,,,,,,,, proste taka vec zvacsila sa mi spotreba a zmensila sa mi akceleracia ide to podstatne horsie jak to slo este vlete a fakt uz neviem co stym moze byt

Napsal: 19.11.2007 17:03
od jamaka
to si mal napisat hned ze EGR mas na hovno a nefunguje. Aj ked ten kabel opravis, pomoze to na chvilu lebo ventil uz bude zaneseny a nebude sa pohybovat. Rovno ho mozes zaslepit.
Napsal: 19.11.2007 17:06
od milanSK
no a myslis ze to pomoze a zmensi sa mi spotreba ked to zaslepim?
Napsal: 19.11.2007 17:10
od jamaka
tym, ze mas kabel odtrhnuty idu do riadiacej jednotky chybne udaje a ona to tak aj vyhodnocuje. Vsetci ci so ho zaslepili, sa nestazuju na spotrebu. Tvoja spotreba je dana momentalne niecim co je chybne, teda mas nieco pokazene.
A malickost, daj si podpis, takto sa nevie co ams za motor, aky rok vyroby a pod.
Napsal: 19.11.2007 17:11
od PedroH
milanSK píše:no a myslis ze to pomoze a zmensi sa mi spotreba ked to zaslepim?
Zaslepení určitě pomůže, ale ten kabel k EGR musíš mít připojený, jinak řídící jednotka špatně vyhodnocuje a nastavuje motor. Ještě bych viděl tak vysokou spotřebu (pokud nepomůže oprava EGR) na kontrolu lambda sondy - pokud od ní dostane řídící jednotka špatné informace, nastavuje motor špatně a pak je vyšší spotřeba.
Napsal: 19.11.2007 17:38
od milanSK
okej dakujem Vam za pomoc skusim a dam vedet
Napsal: 19.11.2007 17:46
od pelen
Minuly tyden najeto 440 km, prevazne dalnice, spotreba 5,3 l/km.
Napsal: 19.11.2007 18:13
od zewl
Jakto, ze takovy narust Pelene? Ted to nemyslim rypave, ale fakt se ptam. Ze by "jen" zimni gumy?
Napsal: 19.11.2007 19:18
od Ahmed
Prej gumy..., honil to po dalnici, uz zapomnel, ze ma body

Napsal: 19.11.2007 19:30
od pelen
Drzel jsem 130-135km/h i do kopcu, honili jsme v noci z Brna odjezd vlaku z Olomouce.

Napsal: 20.11.2007 10:53
od honolulu
Pamatáte ako som ´´machroval ´´ so spotrebou 4.8-5 l? Mám zimné gumy, teda aj vonku je zima a mám 5,5-5,6 l/100km ...

Napsal: 20.11.2007 12:13
od zewl
toz furt dobra spotreba, me se to drzi tesne pod 6 litrama

Ale oproti benzinu se furt smeju, jak oni se smejou nasi cene nafty
