Nevím, co by na to řekl expert Pepa

Udávaná spotřeba Škodovkou u 1,4tsi je 6,5 - 9 L, což se pohybuji i já se svým kombajnem o půl tuny těžším.
diskuzní fórum
poslední příspěvky
- 12.05.2012 08:37
Fanda napsal:
Problém rozvodů tsi je nejspíš ten,že jsou to motory s lehkou mechanikou a vysokými točivými momenty.Trpí proto velkými torzními kmity,což řetězům vadí.Spolehlivě rozvody pracují u 1,8 Tsi,které díky setrvačnosti vyvažovacích hřídelí mají plynulejší chod a řetěz je méně namáhán.Nové Audi A 3 nejspíš i nová Octavia budou mít u motorů 1,4 a 1,8 Tsi rozvody řešené řemenem.
To není pravda, i 1,8 TSI má problémy s rozvodovým mechanismem. Jen se neprojeví již okolo 50 tisíc km, ale až při cca 80 tisících. Jsou toho plná německá fóra, stejně jako problémů s 1,4 TSI.
- 12.05.2012 09:08
Pavlik napsal:
To není pravda, i 1,8 TSI má problémy s rozvodovým mechanismem. Jen se neprojeví již okolo 50 tisíc km, ale až při cca 80 tisících. Jsou toho plná německá fóra, stejně jako problémů s 1,4 TSI.
Je to možné,zřejmě mám špatné informace,čerpal jsem je ze světa motorů č. 18 a 19
- 16.06.2012 23:58
David V napsal:
Jo, ale neplníš EURO V a víc a v tom je zakopanej celej pes.
Ale splníš, i bez turba. Mám atmo 2.0, 111kW v M3 a aktuální průměrná spotřeba mám 7,3 l a Euro V. Jaká je tedy výhoda tohohle motoru taky nechápu. Benzín nešetří, objemem je v kategorii 1.6 a ty dnes umí okolo 100kW. Smysl? Žádný.
- 17.06.2012 00:01
tomaskrtek napsal:
to je fakt, okamžitá úspora je mocné lákadlo
Vzhledem k tomu, že je objem 1390 cm3, tak je u mnoha pojišťoven v kategorii 1350 - 1849 cm3, tedy úspora na poviném ručení není žádná.
škaut - 24.10.2012 19:25
Mám octávku 1.4tsi, najeto necelých 19000 km. Při studeném startu je slyšet řetěz.. Tato závada se řeší v rámci záruky. Motor je velmi pružný a živý a také celkem úsporný. Po této stránce jsem velmi spokojen. Ale tato závada mě vzala víru ze spolehlivosti škodovek.