
Tlumiče,pružiny
Re: Tlumiče,pružiny
Pánové vy co máte pružiny EIBACH na 1,8 - 2,0 benzin DNW ,nemáte nějaký papír ,nebo neznáte nějaké hodnoty na nastavení geometrie ?????? SPĚCHÁ !!!!! 

- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
Asi to bude trocha off-topic ale da sa geometria nastavit podla hodnvot z protokolu ? Teda konkretne mi ide oto ze som v UK a robili mi geometriu tu lebo geometria spravena na SR bola ok ked som jazdil po pravej strane ale ked som jazdil tu v UK tak ma tahalo do prava , Kedze v lete sa natrvalo vraciam do SR nechcem odjazdit 1600 km stym ze ma bude tahat pre zmenu dolava. Mam odlozeny protokol z digitalnej geometrie co mi robili na SR tak by ma zaujimalo ci je mozne podla toho protokolu nastavit geometriu ? Nevie niekto nieco otom viac , vopred diky .
- d3DEk
- Pokročilý
- Příspěvky: 902
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
Mám dotaz: jak se liší originál pružiny na mk1 trend a ghia? Trend jsou tvrdší a nižší? Nevíte někdo přesně? Díky!
- Kobrlik
- Zkušený
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Tlumiče,pružiny
to Wolf2: mě to teď dělali na hatchbacka,a vyjeli mi z toho papír,tak to zejtra naskenuju a hodím Ti to sem!!! 

Ford Focus 1.8 16v Hatchback metal zelená VITRO r.v.duben 2003
Ford Mondeo ST220
Ford Mondeo ST220
- Kroco02
- Pokročilý
- Příspěvky: 801
- Registrován: 20.08.2008 09:16
- Bydliště: Slušovice [Zl]
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
d3DEk: Trend by mel mit pruziny tvrdsi, jestli jsou i kratsi ale netusim..
-
- Test driver
- Příspěvky: 8973
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumiče,pružiny
trend je asi o 1 cm blizsie k zemi a celkovo sportovejsie odladeny 

- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Tlumiče,pružiny
Je to přesně jak to píše zirafak,TREND má pružiny kratší o 1 cm.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
Re: Tlumiče,pružiny
Už není potřeba , nastavuje se to úplně stejně jako klasikaKobrlik píše:to Wolf2: mě to teď dělali na hatchbacka,a vyjeli mi z toho papír,tak to zejtra naskenuju a hodím Ti to sem!!!


- d3DEk
- Pokročilý
- Příspěvky: 902
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
V tom případě vyměnim pružiny trend za ghia!! 

- Kroco02
- Pokročilý
- Příspěvky: 801
- Registrován: 20.08.2008 09:16
- Bydliště: Slušovice [Zl]
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
To udelas jenom dobre. Tlumice by totiz mely byt shodne a už ty pruziny odvedou svoje.. 

- d3DEk
- Pokročilý
- Příspěvky: 902
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
Nebo uříznu svoje ghia pružiny o jedno kolo (jen vepředu). Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nezkurvim s tim vynikající vlastnosti podvozku? Chci to totiž trošku hodit dolů, ale zároveň chci aby to zůstalo takhle měký jak to je teď! 

- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Tlumiče,pružiny
d3d3k: spravne pruziny, napr od Eibachu by mali byt progresivne, spociatku je pruzenie ako normalna pruzina, ale az pri silnejsiom stlaceni je ovela tuhsia.
osobne by som pruziny nerezal, osobny nazor, ktory nieje nicim podlozeny
radsej by som siel do slusnych sportovych pruzin
osobne by som pruziny nerezal, osobny nazor, ktory nieje nicim podlozeny

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2977
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
to d3DEk: Já bych je neřezal. Když uřízneš jeden závit, tak tím snížíš tlumící schopnost pružiny a tím pádem to budu sice nižší, ale měkčí. Snad se nepletu, ale přijde mi to logické 

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Tlumiče,pružiny
Neřež je
sežeň si třeba už jeté.Pořád lepší než tyhlety fiknout a zničit si i tlumiče.Pak b udeš muset stejně kupovat pružiny,protože tyhle znehodnotíš a tlumiče k tomu 


Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
-
- Junior
- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Tlumiče,pružiny
Pokud zkrátíš pružiny o 1 závit, tak je jednak zkrátíš a jednak přitvrdíš. Vždycky oboje současně.d3DEk píše:Nebo uříznu svoje ghia pružiny o jedno kolo (jen vepředu). Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nezkurvim s tim vynikající vlastnosti podvozku? Chci to totiž trošku hodit dolů, ale zároveň chci aby to zůstalo takhle měký jak to je teď!
Když se, na třeba 1 cm stlačení muselo natočit 8 závitů každý o 1/8, teď to bude jen 7 závitů, ale každý se bude muset natočit o 1/7.
Zkrácení třeba o 1/2 závitu bych se ale nebál.
Pochopitelně bude třeba po změně seřídit geometrii.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host