ST, RS v inzerátech
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ST, RS v inzerátech
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 19&t=32632 a od budejc .
s plynem nepocitam ze by to delal nejaky jouda v garazi ale nejaka oerena firma jako je petr matousu ze zlina , ten to ma ted ve svem smaxu .
a myslel jsem to tak ze kdyz nekdo bude jezdit bez flashlube tak tomu ublizi vic nez pomuze a to nepoznas dokud se ti nepodpalí ventily .
s plynem nepocitam ze by to delal nejaky jouda v garazi ale nejaka oerena firma jako je petr matousu ze zlina , ten to ma ted ve svem smaxu .
a myslel jsem to tak ze kdyz nekdo bude jezdit bez flashlube tak tomu ublizi vic nez pomuze a to nepoznas dokud se ti nepodpalí ventily .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- staniol
- .

- Příspěvky: 323
- Registrován: 24.11.2011 16:54
- Bydliště: Jedině Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ST, RS v inzerátech
Ja teda porad tohle asi nechapu, ale pokud clovek nema na uziveni takoveho auta, je opravdu rozumne si kupovat ST a potom do nej cpat plyn aby to jezdilo o dva litry usporneji byt s nizsim vykonem? Kdyz uz tak proc ne E85 aby to melo nejaky uzitek? K cemu to auto potom clovek ma, kvuli egu?
Fabie jezdi za pet, se usetri....navic je levnejsi
Fabie jezdi za pet, se usetri....navic je levnejsi
╘════ ST225 ════╛
╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛

╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛

- Blackhawk
- Test driver

- Příspěvky: 3861
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: ST, RS v inzerátech
staniol, toto je trocha kratkozraky nazor, nemyslis? ja osobne nevidim nic zle na plyne. Ak ma niekto ST ako bezne auto na kazdodenne jazdenie tak mu to vie usetrit nejake peniaze, ktore sa mozu hodit inde. Celkovo nechapem tento negativny postoj k ludom co chcu usetrit nejaku tu korunu.
-
spiderco
- Nováček

- Příspěvky: 25
- Registrován: 19.11.2012 07:56
Re: ST, RS v inzerátech
Ethanol? to ne. Člověk je mladý a nepotřebuje veliký auto za prvé. Člověk někdy jezdí dlouhý tratě, tak chce ušetřit a člověk si někdy chce jízdu užít. Já nemám na dvě auta. Focus s plynem je dobrá volba pro oboje. Když bych chtěl jezdit šetrně tak si koupím fabku 1.4. Jezdím přes celou republiku každý měsíc takže plyn mi pomůže a doma chci zase koně. Nižší výkon je fám starších lidí který nevědí co je to sekvenční vstřikování. Když chceš výkon s plynem tak ho máš, je ale lepší když to chceš točit do maxima přepnout na benzín kvůli ventilům a podobně. A když jezdím dlouhé tratě nepotřebuji tolik koní. Nechápu co je na tom k nepochopení.
- CaHY
- Zkušený

- Příspěvky: 1848
- Registrován: 18.07.2010 19:54
- Bydliště: Ústí nad Labem a Praha
Re: ST, RS v inzerátech
Je to prece kazdyho vec na co bude jezdit a k cemu to auto ma. Me uz taky nebavi s tim jezdit kazdej druhej den na pumpu a koukat se porad na ty paragonystaniol píše:Ja teda porad tohle asi nechapu, ale pokud clovek nema na uziveni takoveho auta, je opravdu rozumne si kupovat ST a potom do nej cpat plyn aby to jezdilo o dva litry usporneji byt s nizsim vykonem? Kdyz uz tak proc ne E85 aby to melo nejaky uzitek? K cemu to auto potom clovek ma, kvuli egu?
Fabie jezdi za pet, se usetri....navic je levnejsi
Focus ST300 - Bluefin Stage 3 4,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro Alloy Induction kit od Dreamscience RS Clutch K Sport 8 piston Cosworth engine RS 19" RS rear spoiler KW3
- PaulP
- Pokročilý

- Příspěvky: 729
- Registrován: 26.05.2012 22:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ST, RS v inzerátech
Sice trošičku offtopic, ale moc by mně zajímala tvoje osobní zkušenost, kolik si to STčko tak vezme na 100km?CaHY píše:staniol píše:Me uz taky nebavi s tim jezdit kazdej druhej den na pumpu a koukat se porad na ty paragony, ale plyn do STcka bych nikdy nedal asi jako ty
FieSTa ST, -38 Kg, Coil. AP Sport., Yokohama Advan Neova AD08R, Ferodo Racing DS2500, 4-b. pásy, Catback Jap Parts, Decat, Chlaz. serva D1 Spec + Millers, Cust. Carbon Intake, Silent. převodovky Powerflex, Perf. Blue, Pruhy.
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: ST, RS v inzerátech
Budu prodávat svoje zelené RS, kdyby měl někdo zájem. Je v záruce, od všeho doklady, faktury. Cena bude okolo 600k včetně DPH (možný odpočet). Zájemci pište do PM
.
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ST, RS v inzerátech
za tu cenu je se seriovymi dily, nebo vcetne tech performance?
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6806
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: ST, RS v inzerátech
Potřebuješ auto na každodenní ježdění ke své sváteční MK1?
Na hypotéku by to šlo.....
Na hypotéku by to šlo.....
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ST, RS v inzerátech
ne neee, jen me to zajima, protoze to vypada na seriozni dobrou nabidku.
Muj cas by prisel az pokud by byly za cenu "provozni hmotnost x vykupni cena za kg zeleza"
Muj cas by prisel az pokud by byly za cenu "provozni hmotnost x vykupni cena za kg zeleza"
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
h4rr0d
- .

- Příspěvky: 418
- Registrován: 16.07.2012 13:50
- Bydliště: Brno
Re: ST, RS v inzerátech
Podle toho jak s nim jezdis, ale kdekoliv od 8.5 do 15. Ja mam dlouhodobou (mesto, sem tam okreska pro radost a dalnice s prumernou rychlosti 160) 11.PaulP píše:Sice trošičku offtopic, ale moc by mně zajímala tvoje osobní zkušenost, kolik si to STčko tak vezme na 100km?CaHY píše:staniol píše:Me uz taky nebavi s tim jezdit kazdej druhej den na pumpu a koukat se porad na ty paragony, ale plyn do STcka bych nikdy nedal asi jako ty
2010 Focus ST 5d
- Johnny ST
- .

- Příspěvky: 284
- Registrován: 11.05.2010 02:09
- Bydliště: Praha
Re: ST, RS v inzerátech
Předem se omlouvám za offtopic

Nesporná výhoda je cena LPG, ale do nákladů se musí započítat i další věci, kromě montáže. Benzín (po nastartování až do zahřátí se jede na benzín.. tzn při nejvyšší spotřebě za studena), svíčky každých 10tkm, díky vyšší teplotě spalování bych určitě častěji měnil olej + filtry (max 10tkm), každý rok povinná technická kontrola těsnosti soustavy, dražší emise na STK, životnost nádrže max 10let (pak nutná výměna), častější seřizování ventilových vůlí a je toho ještě určitě více.
Další nevýhody jsou zmenšený objem zavazadlového prostoru, velmi nepřesné ukazatele stavu LPG, relativně malý dojezd na LPG, neustálé přemýšlení, kde po cestě je čerpací stanice na LPG, palubní počítač ukazuje nesmysly atd.
Jinak já mám 110tkm (celkem 170tkm) na LPG a motor to už začíná vzdávat. Za svůj život jsem měl možnost kolem sebe pozorovat a dokonce i provozovat několik aut na LPG a žádné nebylo bez relativně častých poruch tohoto systému. Je to jen můj názor a nikomu ho nenutím, ale do LPG bych znovu nešel...

No jelikož stechiometrická směs vzduchu s benzínem je 14,7:1 a vzduchu s LPG 15,7:1, tak při stejném množství vzduchu MUSÍ mít LPG nižší výkon. To je fyzika a žádné vstřikování toto neobejde. Prostě na LPG to má vždy menší výkon. Sám LPG mám, a rozdíl tam je znatelný. V práci jezdím s VW Caddy 2.0i 2012 z výroby na CNG a tam je ten rozdíl také znát, takže to není výsada pouze LPGspiderco píše:Nižší výkon je fám starších lidí který nevědí co je to sekvenční vstřikování. Když chceš výkon s plynem tak ho máš, je ale lepší když to chceš točit do maxima přepnout na benzín kvůli ventilům a podobně.
Nesporná výhoda je cena LPG, ale do nákladů se musí započítat i další věci, kromě montáže. Benzín (po nastartování až do zahřátí se jede na benzín.. tzn při nejvyšší spotřebě za studena), svíčky každých 10tkm, díky vyšší teplotě spalování bych určitě častěji měnil olej + filtry (max 10tkm), každý rok povinná technická kontrola těsnosti soustavy, dražší emise na STK, životnost nádrže max 10let (pak nutná výměna), častější seřizování ventilových vůlí a je toho ještě určitě více.
Další nevýhody jsou zmenšený objem zavazadlového prostoru, velmi nepřesné ukazatele stavu LPG, relativně malý dojezd na LPG, neustálé přemýšlení, kde po cestě je čerpací stanice na LPG, palubní počítač ukazuje nesmysly atd.
Jinak já mám 110tkm (celkem 170tkm) na LPG a motor to už začíná vzdávat. Za svůj život jsem měl možnost kolem sebe pozorovat a dokonce i provozovat několik aut na LPG a žádné nebylo bez relativně častých poruch tohoto systému. Je to jen můj názor a nikomu ho nenutím, ale do LPG bych znovu nešel...
Mít 600k tak bych hodně uvažoval...petrpetrpetr píše:Budu prodávat svoje zelené RS, kdyby měl někdo zájem. Je v záruce, od všeho doklady, faktury. Cena bude okolo 600k včetně DPH (možný odpočet). Zájemci pište do PM .
Ford Focus 2.0i
- fleguso
- .

- Příspěvky: 2146
- Registrován: 19.07.2010 08:12
- Bydliště: Blansko
Re: ST, RS v inzerátech
Já bych do plynu šel.V běžném provozu nepotřebuji 200 koní a když si budu chtít zařádit,tak to holt vypnu.
Nevím o co vám de----nechápete plyn do sportovního auta? A to že je dělají v kombi,to vám divný nepřijde?
Podle mě je to každýho věc,ať si do svýho auta dá co chce.
Co se snížení výkonu týká, věřím že tam bude, ale určitě to nebude tak znatelný,jako v nějaké 1.4ce.
Toť můj názor.
Nevím o co vám de----nechápete plyn do sportovního auta? A to že je dělají v kombi,to vám divný nepřijde?
Podle mě je to každýho věc,ať si do svýho auta dá co chce.
Co se snížení výkonu týká, věřím že tam bude, ale určitě to nebude tak znatelný,jako v nějaké 1.4ce.
Toť můj názor.
Nyní:Mondeo ST220 V6 3.0 sedan blue performance
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
-
spiderco
- Nováček

- Příspěvky: 25
- Registrován: 19.11.2012 07:56
Re: ST, RS v inzerátech
To je vec nazoru. Ja mam kopec znamych a ty by uz nikdy nechteli naftu a jen benzin s lpg. zavazadlovy prostor je jasnej. vymena oleje a filtru tak kdo ma rad svy auto vzdy meni po 10 tisic km. co se tyce technicky tak kazdy rok je to jenom po dobu prvniho roku, potom technicka kazde dva roky normalne. vykon znatelny u slabsich motoru je znat u silnejsich je to zanedbatelne, pokles vykonu cca 10 procent.se vsim co je nadramec ceny prestavby lpg se musi pocitat no i tak je to stale levnejsi cca o 40 procent nakladu na 1 km. je to jenom muj nazor ktery jsem nazbiral od hodne lidi a nikomu ho nenutim. Dobre jsem si to zmapoval sam a ja pro lpg rozhodnuty jsem. take vyhoda delsiho dojezdu mi vyhovuje.
- ZAHRY
- .

- Příspěvky: 6995
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: ST, RS v inzerátech
fleguso: Ja myslim ze situace je naprosto jednoducha co se reseni tyce - pro tohle jsou asi jen dve jedoduche volby. Pokud dotycna osoba chce sportovni vuz a bude mit jen ten jako jediny a bude ho mit na kazdodeni jezdeni tak ten plyn asi bude mit nejaky smysl. Ovsem pokud bude mit doma druhy vuz ktery je na kazdodeni jezdeni a tenhle sportak si vytahne jen obcas,nebo spis pro zabavu tak si myslim ze pak neni o cem se bavit
Kazdy ma na plyn jiny nazor - ja sam bych ho treba nechtel - ale tim bych nechtel na nej nijak nadavat...
A jen doplnim - me neprijde vubec divny ze se sportovni vozy delaji v combi
Sam mas ST v combiku - navic treba ST170 - paradni auto s velkym kufrem co je rodiny vuz pro prepravu nakladu a i na pobaveni
Navic jestli jsi cetl nove recenze na prave noveho Focuse ST tak mel lepsi hodnoceni prave combik v jidznich dojmech nez hatch
Tim to nemyslim vubec nijak zle

A jen doplnim - me neprijde vubec divny ze se sportovni vozy delaji v combi
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

