Stránka 28 z 37

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 08:35
od petulak
:mrgreen: :mrgreen: :arrow:
14064197_1115893015115406_8863090342880127041_n.jpg

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 08:48
od ZaQik
... a ted uz se to fakt zvrhava uplne nekam jinam, takze zacnu byt prisnejsi ... skoda, myslel jsem, ze se dokazate uhlidat sami :nixw:

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 09:57
od cannobit
TomFocus=nejen zatáčky. Švagr má Octu 2 face a přejezd spár je s trubkou vzadu libustka na vyklepani sutru z ledvin. To u Fouse tedy neznám. Je fakt, že vnitřek vypadá luxusneji. Má tedy eleganci i s top radiem.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 10:16
od Stanley_vy
TomFocus píše:Fofok...pokud celej den jezdím se Škodou Oct. II po fl a sednu do FF mk 2-3 je to krok o třídu zpět (krom zatáček).
To teda jezdíme každej jinejma autama. Já se jak z OII FL (dřív jsme měli i předFL) a OIII těším zpět do Focusu.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 10:39
od 321910336
cannobit píše:TomFocus=nejen zatáčky. Švagr má Octu 2 face a přejezd spár je s trubkou vzadu libustka na vyklepani sutru z ledvin. To u Fouse tedy neznám. Je fakt, že vnitřek vypadá luxusneji. Má tedy eleganci i s top radiem.
octa 2 má víceprvek, ikdyž pravda blbě naladěnej

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 11:42
od stano.
Nie. Zalezi od motorizacie. A neviem ci nie aj vybavy.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 12:34
od fofok
Octa 2 vždy víceprvek octa 3 traverza do 110 kw.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 18.08.2016 14:36
od cannobit
Az zítra přijede tak na to kouknu. Je fakt, že jsem se po tom nepidil. Rovnou jsem tu trubku bral za bernou minci, pac takovou prdu jsem nečekal a do te doby neznal. Přeci jen vzadu sedavam velmi málo.
Každopádně když už je toto vlákno o FFIII tak jsem dávejte nejidealnejsi kombinace vybavy a motorizaci. Sic co člověk to jinej názor a co kupující to jiný požadavek :-)

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 19.08.2016 11:10
od pali3x
Minule som bol na skúšobnej jazde s novým Focusom 1,0 / 92 kW - kombík. To auto je podľa mňa úplne super. Predajca šiel nejaký kus cesty, aby demonštroval schopnosti auta (podľa jeho slov). Naschvál si vybral celkom pekne rozbitú cestu v okolí. Auto išlo ticho a nebolo ani veľmi poznať kvalitu cesty (focus je úplne perfektne odhlučnený). Súčasťou bola aj kvalitná cesta, kde išiel aj 130 km/h. To auto bolo tak tichúčke (pri 130), že moje (Astra G) tak ide možno pri 50 km/h. Hlavne tých 130 nie je vo Focuse poznať - to auto ide tak isto a ľahko. Podvozok je super - prešli sme okrem iného jednou zatáčkou - bolo to až nepríjemné preťaženie (mne by to nedovolil pud sebazáchovy) a auto ani nepísklo, ani sa viac nenaklonilo - len prešlo poslušne zatáčkou...
Ja som šiel testovaciu jazdu ako jazdím bežne (trochu viac opatrne). Na druhej strane si trochu musím na auto zvyknúť, aby som si niečo viac dovolil. Ak auto nepoznám, nedovolím si niečo viac.

Z môjho pohľadu je Focus perfektný - podvozok super, motor tiež (1,0 / 92 kW). Interiér bol pekný. Škoda len ,že Ford dáva do základnejších výbav tie smiešne displaye a až od vyšších výbav sú tam krajšie. Iný výrobcovia to majú lepšie...
Hlavne miesta vzadu bolo asi o 4 až 5 cm viac ako v Aurise. Auris bol malý, Focus tak akurát. Ešte som sa dohodol na obhliadke 5 dverového hatchbacku, keďže kombi je síce super úžitočné, ale 5 dv Focus sa mi páči. Hádam by som ani väčší kufor nepotreboval, keď doteraz som prežil s 370 l u Opla (Focus má menej).

Osobne sa mi páči ešte Mazda 3. Tá je o niečo drahšia, ale ak dám do Focusu to, čo do Mazdy, tak je to cca to isté (Mazda cca o 500€ drahšia).
Myslím si ale, že Focus je možno ešte príjemnejší ako Mazda 3 (hluk, ľahkosť ovládania...). U mňa je Focus jedným z favoritov...

Musím ešte pohľadať, ktoré auto by ešte mohlo byť adeptom.
- VW, Škoda, Seat, - už dávno vypadli, lebo je tu toho na mraky a každý to vychvaľuje a chce, aj keď to nie je také super, ako sa hovorí = preto to nechcem... (je to ako sa v 90-tých rokoch nosili šuštiakové súpravy - mal to každý, okrem mňa a ešte pár jedincov).
- Peugeot (divná/ hnusná/ nepraktická palubná doska), Citroen, Renault... nechcem.
- Mitsubishi Lancer je staré auto s faceliftom - nechcem. Je síce vyrobené v Japonsku (= vraj top kvalita), ale je naozaj zúfalo staré (pôvodne rok cca 2007? - teraz facelift ).
- Hyundai i30 / Kia Ceed - pôjdem pozrieť (radšej ale asi Focus). Títo kórejci spravili obrovský skok dopredu, ale aj tak mám isté obavy...
- Nový Civic pôjdem isto pozrieť (asi bude drahý), Vzhľad nie je na 100% dokonalý
- Opel Astra - akosi už nechcem (nemá ani viacprvkovú nápravu a Opel som už mal), Navyše, s nejakou výbavou a rozumným motorom by astra mohla byť aj dosť drahá
- Nissan Pulsar (má super priestor v interiéri, ale sedí sa tam vysoko a má motor Renault)
- Mazda 3 - ako som písal vyššie - skoro moja láska ;)
- Dácia, Suzuki... a podobné blbosti ani neberiem do úvahy

Zabudol som ešte na nejaké dobré auto, ktoré by stálo za pozretie, vyskúšanie?

Najhoršia vec u kúpy auta sú predsudky = reči ako:
- Fordom tam, vlakom späť
- alebo, že Mazda hrdzavie pomaly už v predajni
- všetky auta začínajúce na F sú zle (Ford + všeťky Francúzke...)
(na druhej strane absolútne neznášam nadšenie okolo VW/ Škoda v naších končinách - aj napriek veľkým "prúserom" s motormi, emisiami... + akože lacný servis... / nerozumiem ľuďom, ktorí si automaticky idú po Škodu a iné auta ani nepozrú... = Škoda/ VW má u nás asi najviac fanatikov značky - aj môj brat ním je = v garáži Škoda 110L, na dvore Fábia do ktorej leje stále prachy + v poličke modely všetkých modelov Škodoviek / + Octávia RS = sen :)
...
Väčšinou vážnejšie chyby zažívajú ľudia, ktorí majú jazdenky, ale aj moje nové auto raz bude mať 10 rokov, alebo viac km. Nič nie je dokonalé, ale predsa len každý z nás by chcel dať za isté obdobie čo najmenej do servisu auta (za nespotrebný materiál). U nového auta si to človek môže čiastočne ustrážiť, u starej jazdenky nie.
Hlavne chcem auto, na ktoré sa rád pozriem, vždy sa budem tešiť na jazdu s ním, bude celkom držať po kope... Nerád by som po 4 rokoch riešil hrdzu, alebo nejakú nečakanú poruchu, ktorá by mi pokazila radosť z auta...

Ospravedlňujem sa za extrémne dlhý článok... ;)

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 19.08.2016 14:35
od TomFocus
Jel jsem s kolegovou Mazdou 3 2,0l 88kw spíše více vybavená (jméno výbavy si nepamatuji)
A jede v základním podvozku + r16 stejně hezky jako moje (eibachy, 225 r17 a rozčapený) auto táhlo od spodu :palec_nahoru: a výkon končil cca ve 4tis. ot. To proto, že je to schválně ukončený řj. Ta 120kw již nemá výkon utlej a jede nádherně a nežere.

Kdybych našel starší (1-2let) 120kw Mazdu 3 ihned bych do ní šel :cooler: Když už někde nějaká je stojí skoro jako nová-drží se, ve vnitř tak velká není (místo vzadu, kufr) bral bych ji.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 20.08.2016 17:19
od Wolodyjowsski
všetky auta začínajúce na F sú zle (Ford + všeťky Francúzke...)

A taky Folcvágen.

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 20.08.2016 19:28
od fofok
F podstatě skoro fšechny :mrgreen:

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 20.08.2016 20:58
od stanikg
No môžem povedať za mzda 3 taký komfort A ako focus mk3 fl určite nedosahuje . A aj najvýkonnejší mzda na 1.5 ecoboost nemá ani nahodov .inak si treba uvedomiť že focus pred fl A po fl sú strašne rozdielne auta tam sa neminila len predná maska sú to podvozkovo úplne iné auta

Odoslané poštovým holubom

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 20.08.2016 23:03
od TomFocus
Tady už to zavání fetisem na FF3 fl :idea:

Re: koupe FF3 poFL

Napsal: 22.08.2016 13:47
od pali3x
Vďaka za názory.
Na Mazde 3 som sa viezol skôr a neviem ju už s Focusom priamo porovnať. Ale Focus sa mi zdá poriadne pohodlné a pre mňa aj výkonné auto (92 kW). Mazda má aj v recenziach spomínané slabé odhlučnenie, oproti tomu Focus je v tom super...
Mazda 3 sa vyrába pomerne krátko na to, aby sa odhalili závady ako hrdza... Na druhej strane u nás v meste je dvor autosalónu Mazda /Mitsubishi úplne zaprataný Mazdami (Mazda 3, CX3, 6) + pár Mitsubishi ASX. Optori tomu Ford má dvor skoro prázdny (možno lepšia logistika + menej skladoviek). Povedal by som, že u nás je Ford ako značka nespravodlivo zaznávaný.
Niekedy je ťažko sa rozhodnúť na základe skúšobnej jazdy, ktorá trvá pár km. Chcelo by to aspoň 200 km trasu - rovnakú pre obe autá. Nakoniec možno rozhodne zľava, poistka...