Čau,
mám FF1, r.v.1999, 1.8i (85kw) a začal se mi přehřívat motor při zátěži. Funguje výše zmiňovaný bypass i na 1.8i ? Mechanik mi říká, že to bude na 95% těsnění pod hlavou - mám mu věřit? Sahary běží, vodní pumpa tlačí. Je tedy pravda, že bílý kouř z výfuku po ránu jde, ale voda se z nádoby neztrácí ani v ní není olej. Jinak teplota začne stoupat při najetí 30 km a více, když zapnu ventilátory naplno a přepnu ne teplo, tak motor uchladím a teplota spadne. Poradí mi někdo ???

Tak jsem byl ještě u dalšího opraváře a ten mi řekl, že na 90% je to chyba chladiče a mám ho nechat vyměnit.
Takže jeden opravář by měnil těsnění (cca 5000 Kč) a druhý opravář by měnil chaldič (cca 2500 Kč).
Nevím, jak se teď mám rozhodnout.
Prý těsnění pod hlavou je častá oprava motorů Z-tec a nemusím to poznat, že bude olej v expanzce, nebo se bude ztrácet voda. Záleží kam to fouká, říká opravář.
Poradí mi někdo, než začnu investovat do oprav ???
