Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 19.07.2009 15:12

7,8L dosáhnu při klidné jízdě.
Kdybych tomu šlapal , tak jsem bezpečně nad 8L . A nejspíš dost nad 8.
Buď máš jinou palivovou mapu a nebo je něco špatně na mém stroji
FF II 1,6 benzín kombi Trend

KUTY

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KUTY » 19.07.2009 15:50

BC nemam ale ked som to pre zaujimavost pocital, vysla mi priemerna 8,5L -> Praha - Brno D1, potom na SK tie nase kuskovane dialnice a este okresky.

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 19.07.2009 17:04

Moja sobotna jazda do Holandska cez Rakusko a Nemecko,vsetko dialnica.
U nas dialnica Trnava -Bratislava 90,Rakusko 140,Nemecko 180-190/pokial neboli zapchy a obmedzenia na 120 a 130/,Holandsko 120.Podla palubneho pocitaca...Priemerna rychlost 115km/h a priemerna spotreba na tejto 1303 km trase 9,1 litra.
Myslim,ze celkom slusna spotreba na taku rychlost,ale ako som tu uz spominal,tak sa da jazdit aj na 5,8 a podotykam,ze na 18" kolesach :idea:

Uživatelský avatar
patex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od patex » 20.07.2009 10:09

Ta spotreba bola Nove mesto N/Vahom - Poprad a späť priemerna rychlosť 105km

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 02.08.2009 12:43

MK2 píše:Uvedené hodnoty berte s rezervou, protože neni jednoduché čumět na otáčkoměr, rychloměr, sledovat provoz a odečítat a pamatovat si hodnoty. Omezovač zasahuje při 6600 - 6700 ot/min. a uvedené rychosti jsou tachometrové (reálná rychlost je jiná - tachometr má odchylku)

1. 58 km/h
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 182 km/h
5. :?:
Po dnešku můžu doplnit i max. rychlost na 5. převodový stupeň :twisted: Z kopce po dálnici jsem tam měl na tachometru dvěstě, ale po rovince nedá víc než 192 km/h a motor točí 5750 ot/min
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 02.08.2009 15:56

presne toto iste som nameral aj ja na svojom focuse, cez 190 km/h na tacho sa nedostal ani za svet :wink:
niektorym 1.6tkarom to ale chodi aj 215 :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 02.08.2009 19:38

chce to vítr v zádech :)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re:

Příspěvek od richisan » 15.08.2009 17:59

KUTAC píše:to predbiehanie a akceleracia z nizkych otacok je famozne.
Mohlo by byt aj lepsie :lol: Ale pruznost je s hladkym benzinom rovnakeho objemu neporovnatelna 8)

perty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 16.08.2008 08:34
Bydliště: Lanškrounsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od perty » 15.08.2009 20:54

Včera jsem se vrátil z dovolené ve Francii. Jeli jsme do Provence přes Německo a tak jsem jezdil po našich a německých dálnicích (asi 2000 km - rychlost do 150-160). Další 2000 km jsme najezdili po francouzských okreskách (nechtělo se nám dát ty hříšný peníze za F. dálnice, raději jsme to propili), hodně se i popojíždělo pře ty jejich mrňavý městečka. Celkem tedy najeto 4000 km, výsledná spotřeba 7,2 litru. V autě 4 dospělý osoby, stany, spacáky jídlo. Při dojezdu do Francie ukazoval computer pouze 6,9 litru. Jsem zatím autem nadšenej, jak spotřebou tak i motorem. Je tedy pravda, že takhle naloženej v menších otáčkách trošku funěl. Jinak Provence super, ale to se řeší jinde.
Ford Focus 1,6 Ti VCT 2006, Red Colorado

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 29.08.2009 21:36

Já teď jel Chorvatsko. Celkem asi 1800 km. Spotřeba 7,4 . Dálnice asi 70%, jinak maďarské okresky a pojíždění na místě. Obsazeno 2 lidi + věci v kufru. Klidná jízda.
Auto má najeto 24t km.
Po ujetí asi 700 km už motor začal "vadnout" - to jsme se blížili k moři a teplota vzduchu šla citelně nahoru.
Nejspíše by mu pomohly svíčky s jinou tepelnou hodnotou.
Při kličkování vesničkama kolem moře bylo nutné při rozjezdech vypínat klimu, jinak problém dostat motor do otáček, obzvlášť, když se vyjíždělo do kopce.
Je to motor na takové klidné ježdění, ale zatím nemá dynamiku a zapnutá klima mu citelně ubere v nízkých otáčkách, ale i ve 4t ot je cítit, když se klima zapne a vypne.
Prostě motor pro toho, kdo neche platit pokuty za rychlou jízdu :D
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 31.08.2009 08:27

ja som bol tiez v chorvatsku ,2 osoby,cez madarsko okresky 110-120, a cez dialnice 150-160 aby sa viac chladil,max som dal 188km\hg(gps 179km\h) a motor funel ,som mu vtedy nalozil,ale tak zvladol to dobre,spotreba palubak 8.1 L,,a do kopcov ho treba riadne vytocit,
najazdene 18t km,
inac ked je teplo a klima ide na plno,mam napr trojku pri 60km/h,a potom ked klimu vypnem,celkom citit ten ubytok,resp prirastok vykonu...nuz auto na kludne jazdenie
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 01.09.2009 02:29

Zajímalo by mě, co přesně je vyměněno na mototru ve Fiestě Sport R2 (1,6Ti-VCT) že dává takový výkon? Dá se to vůbec někde zjistit? Já jsem na netu našel jen všeobecný popis. Nikde nic konkrétního...
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 01.09.2009 09:46

Na stranke maju "The engine conversion kit consists of pistons, conrods, camshafts, valve springs, injectors, an airbox, air filter, spark plugs and a sump baffle kit.The engine delivers 163 PS @ 7,500 rpm and torque of 182 Nm @ 5,700 rpm."

To jest nove piesty, ojnice, vacky, pruziny ventilov, vstrekovace, sanie, sviecky a to posledne neviem co je. Dost drasticke zasahy, ked uz aj vstrekovace vacsie musia ist... Nic na kazdy den myslim a cena bude horibilna. Samotne veci su k maani od roznych vyrobcov.

Cenovo, spolahlivostou a aj vykonovo je myslim pre bezneho cloveka ovela zaujimavejsi kit od Mountune, co sa v UK predava, vykon na 140k, info TU

Uživatelský avatar
anubis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od anubis » 14.09.2009 23:49

Na dialnici prevazne s tempomatom a tachometrovych 120...spotreba okolo 7ltr, zalezi ako fuka vietor...oskusane na trasach krizom cez cele slovensko a do chorvatska...120 je pohodova rychlost..motor este tolko nehuci, ani nemusim mat zarazene ruky do volantu, spotreba sice nie je ako pri 2ltr disloch a TDIckach,ale da sa...pomalych/bojazlivych (kamiony a nedelni soferi,prip ti co citaju noviny za jazdy) v poho obehnem (vtedy na plyn samozrejme sliapnem), a mna v poho obehnu ti, pre ktorych som bojazlivy ja...v porovnani s tacho rychlostou 140 vela casu na vzdialenostiach cca 500km neziskam, ale voci priemeru 8,5ltr usetrim (overene) 7,5ltr benzinu (teda dalsich 100km jazdy)...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoka » 15.09.2009 16:35

anubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nic ;)
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti