Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
7,8L dosáhnu při klidné jízdě.
Kdybych tomu šlapal , tak jsem bezpečně nad 8L . A nejspíš dost nad 8.
Buď máš jinou palivovou mapu a nebo je něco špatně na mém stroji
Kdybych tomu šlapal , tak jsem bezpečně nad 8L . A nejspíš dost nad 8.
Buď máš jinou palivovou mapu a nebo je něco špatně na mém stroji
FF II 1,6 benzín kombi Trend
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
BC nemam ale ked som to pre zaujimavost pocital, vysla mi priemerna 8,5L -> Praha - Brno D1, potom na SK tie nase kuskovane dialnice a este okresky.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Moja sobotna jazda do Holandska cez Rakusko a Nemecko,vsetko dialnica.
U nas dialnica Trnava -Bratislava 90,Rakusko 140,Nemecko 180-190/pokial neboli zapchy a obmedzenia na 120 a 130/,Holandsko 120.Podla palubneho pocitaca...Priemerna rychlost 115km/h a priemerna spotreba na tejto 1303 km trase 9,1 litra.
Myslim,ze celkom slusna spotreba na taku rychlost,ale ako som tu uz spominal,tak sa da jazdit aj na 5,8 a podotykam,ze na 18" kolesach
U nas dialnica Trnava -Bratislava 90,Rakusko 140,Nemecko 180-190/pokial neboli zapchy a obmedzenia na 120 a 130/,Holandsko 120.Podla palubneho pocitaca...Priemerna rychlost 115km/h a priemerna spotreba na tejto 1303 km trase 9,1 litra.
Myslim,ze celkom slusna spotreba na taku rychlost,ale ako som tu uz spominal,tak sa da jazdit aj na 5,8 a podotykam,ze na 18" kolesach

- patex
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ta spotreba bola Nove mesto N/Vahom - Poprad a späť priemerna rychlosť 105km
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Po dnešku můžu doplnit i max. rychlost na 5. převodový stupeňMK2 píše:Uvedené hodnoty berte s rezervou, protože neni jednoduché čumět na otáčkoměr, rychloměr, sledovat provoz a odečítat a pamatovat si hodnoty. Omezovač zasahuje při 6600 - 6700 ot/min. a uvedené rychosti jsou tachometrové (reálná rychlost je jiná - tachometr má odchylku)
1. 58 km/h
2. 100 km/h
3. 145 km/h
4. 182 km/h
5.

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
presne toto iste som nameral aj ja na svojom focuse, cez 190 km/h na tacho sa nedostal ani za svet
niektorym 1.6tkarom to ale chodi aj 215

niektorym 1.6tkarom to ale chodi aj 215

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
chce to vítr v zádech 

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16.08.2008 08:34
- Bydliště: Lanškrounsko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Včera jsem se vrátil z dovolené ve Francii. Jeli jsme do Provence přes Německo a tak jsem jezdil po našich a německých dálnicích (asi 2000 km - rychlost do 150-160). Další 2000 km jsme najezdili po francouzských okreskách (nechtělo se nám dát ty hříšný peníze za F. dálnice, raději jsme to propili), hodně se i popojíždělo pře ty jejich mrňavý městečka. Celkem tedy najeto 4000 km, výsledná spotřeba 7,2 litru. V autě 4 dospělý osoby, stany, spacáky jídlo. Při dojezdu do Francie ukazoval computer pouze 6,9 litru. Jsem zatím autem nadšenej, jak spotřebou tak i motorem. Je tedy pravda, že takhle naloženej v menších otáčkách trošku funěl. Jinak Provence super, ale to se řeší jinde.
Ford Focus 1,6 Ti VCT 2006, Red Colorado
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já teď jel Chorvatsko. Celkem asi 1800 km. Spotřeba 7,4 . Dálnice asi 70%, jinak maďarské okresky a pojíždění na místě. Obsazeno 2 lidi + věci v kufru. Klidná jízda.
Auto má najeto 24t km.
Po ujetí asi 700 km už motor začal "vadnout" - to jsme se blížili k moři a teplota vzduchu šla citelně nahoru.
Nejspíše by mu pomohly svíčky s jinou tepelnou hodnotou.
Při kličkování vesničkama kolem moře bylo nutné při rozjezdech vypínat klimu, jinak problém dostat motor do otáček, obzvlášť, když se vyjíždělo do kopce.
Je to motor na takové klidné ježdění, ale zatím nemá dynamiku a zapnutá klima mu citelně ubere v nízkých otáčkách, ale i ve 4t ot je cítit, když se klima zapne a vypne.
Prostě motor pro toho, kdo neche platit pokuty za rychlou jízdu
Auto má najeto 24t km.
Po ujetí asi 700 km už motor začal "vadnout" - to jsme se blížili k moři a teplota vzduchu šla citelně nahoru.
Nejspíše by mu pomohly svíčky s jinou tepelnou hodnotou.
Při kličkování vesničkama kolem moře bylo nutné při rozjezdech vypínat klimu, jinak problém dostat motor do otáček, obzvlášť, když se vyjíždělo do kopce.
Je to motor na takové klidné ježdění, ale zatím nemá dynamiku a zapnutá klima mu citelně ubere v nízkých otáčkách, ale i ve 4t ot je cítit, když se klima zapne a vypne.
Prostě motor pro toho, kdo neche platit pokuty za rychlou jízdu

FF II 1,6 benzín kombi Trend
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja som bol tiez v chorvatsku ,2 osoby,cez madarsko okresky 110-120, a cez dialnice 150-160 aby sa viac chladil,max som dal 188km\hg(gps 179km\h) a motor funel ,som mu vtedy nalozil,ale tak zvladol to dobre,spotreba palubak 8.1 L,,a do kopcov ho treba riadne vytocit,
najazdene 18t km,
inac ked je teplo a klima ide na plno,mam napr trojku pri 60km/h,a potom ked klimu vypnem,celkom citit ten ubytok,resp prirastok vykonu...nuz auto na kludne jazdenie
najazdene 18t km,
inac ked je teplo a klima ide na plno,mam napr trojku pri 60km/h,a potom ked klimu vypnem,celkom citit ten ubytok,resp prirastok vykonu...nuz auto na kludne jazdenie
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
- KERF
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 06.09.2008 14:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zajímalo by mě, co přesně je vyměněno na mototru ve Fiestě Sport R2 (1,6Ti-VCT) že dává takový výkon? Dá se to vůbec někde zjistit? Já jsem na netu našel jen všeobecný popis. Nikde nic konkrétního...
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter


-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Na stranke maju "The engine conversion kit consists of pistons, conrods, camshafts, valve springs, injectors, an airbox, air filter, spark plugs and a sump baffle kit.The engine delivers 163 PS @ 7,500 rpm and torque of 182 Nm @ 5,700 rpm."
To jest nove piesty, ojnice, vacky, pruziny ventilov, vstrekovace, sanie, sviecky a to posledne neviem co je. Dost drasticke zasahy, ked uz aj vstrekovace vacsie musia ist... Nic na kazdy den myslim a cena bude horibilna. Samotne veci su k maani od roznych vyrobcov.
Cenovo, spolahlivostou a aj vykonovo je myslim pre bezneho cloveka ovela zaujimavejsi kit od Mountune, co sa v UK predava, vykon na 140k, info TU
To jest nove piesty, ojnice, vacky, pruziny ventilov, vstrekovace, sanie, sviecky a to posledne neviem co je. Dost drasticke zasahy, ked uz aj vstrekovace vacsie musia ist... Nic na kazdy den myslim a cena bude horibilna. Samotne veci su k maani od roznych vyrobcov.
Cenovo, spolahlivostou a aj vykonovo je myslim pre bezneho cloveka ovela zaujimavejsi kit od Mountune, co sa v UK predava, vykon na 140k, info TU
- anubis
- Nováček
- Příspěvky: 108
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Na dialnici prevazne s tempomatom a tachometrovych 120...spotreba okolo 7ltr, zalezi ako fuka vietor...oskusane na trasach krizom cez cele slovensko a do chorvatska...120 je pohodova rychlost..motor este tolko nehuci, ani nemusim mat zarazene ruky do volantu, spotreba sice nie je ako pri 2ltr disloch a TDIckach,ale da sa...pomalych/bojazlivych (kamiony a nedelni soferi,prip ti co citaju noviny za jazdy) v poho obehnem (vtedy na plyn samozrejme sliapnem), a mna v poho obehnu ti, pre ktorych som bojazlivy ja...v porovnani s tacho rychlostou 140 vela casu na vzdialenostiach cca 500km neziskam, ale voci priemeru 8,5ltr usetrim (overene) 7,5ltr benzinu (teda dalsich 100km jazdy)...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...
FoFoII 5door hatchback Collection X 74kW vyr 07/2007
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
https://moje.auto.cz/l-n/ford-s-max.html
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
osobne si myslim , ze pri takom slabom aute (74 kw) a tak malom krutaku by ta 6tka bola na nicanubis píše:...vyrazne mi chyba 6tka, pri obsadeni 2ludmi na rovinke by to aj tento motor na 2500-3000 otackach podla mna zvladol...

FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti