Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 17.01.2014 20:55

tyjo, to jsem jeste necetl. a taky jsem to necetl ani ted, kdyz neumim nemecky :D
Nicmene kdyz by na to prislo tak translator by taky neco zvladl.

stejne si myslim, ze v regulatoru nebude ten zakopany pes. Proc si myslet, ze bezne fungujici regulator muze pri regeneraci zpusobit takove hrozne cukani. Je to takove jakesi nepresvedcive... Par lidem to ale pomohlo. to stejne plati i pro tlakomer v railu.

Jeste je moznost v klapkach bypassu intercooleru.Kdyz me kdysi auto cukalo, byl slyset aerodynamicky hluk, seveleni menici se stejnou frekvenci jako cukani. toto bych tipnul, ze zpusobovaly klapky bypassu. Jejich poskozeni je take mozne. Poskozeni se neprojevi dokud se po nich nechce aby prerusily prutok vzduchu pres intercooler. Kdyz to nezvladnou, tak auto cuka. To by mi davalo vetsi smysl.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Partageux
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04.04.2012 11:55

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Partageux » 19.01.2014 20:32

Za odkaz se omlouvám, na PC kde jsem to psal fungoval a teď vidím, že nejede. Podle dokumentu co přikládá Komi vidím, že to je ono. Kvůli němčině si v něm taky moc nepočtu, ale obávám se, že ani kdyby to bylo po našem tak jako laik bych si s tím nevěděl moc rady :-)

Vito ty jsi mi psal, ze patříš k lidem, kterým to dělalo i bez filtru tak jsem nabyl dojmu, že u tebe to způsoboval ten regulátor. Ale píšeš, že to podle tebe v něm nebude problém tak čím to bylo u tebe?

K tomu hledání na fóru, v rámci možností jsem něco načetl, ale jak jsem psal chytrý jsem z toho nebyl. Ono to taky není moc user friendly, když mi na můj dotaz vyjede ve výsledcích dvacetkrát to samé vlákno, pak strávím večer jeho pročítáním abych zjistil, že se v něm nic nedozvím, ale na padesáté osmé straně ze sto dvanácti někdo někomu napíše "to už se tu řešilo" s odkazem na jiné, jinak pojmenované vlákno, kde bych to třeba ani nehledal a pak strávím další večer čtením dalšího vlákna kdy už mám hlavu jako pátrací balón plnou informací o všem možném jen ne to co mě zajímá.

Nechápejte mě zle, ale kdo není úplně automobilový fanda a nechodí na tyto stránky pravidelně jen tak ze zajímavosti tak po pár pokusech hledání bez kloudného výsledku je jedinou možností položit hloupý dotaz a čekat na smilování zkušenějších kolegů. Znám to i z jiných fór kde jsem byl třeba v pozici toho zkušeného. Tím víc si vážím vašich reakcí, díky za ně :palec_nahoru:
Ford Focus II 2008, 1.6 TDCi Econetic kombi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 19.01.2014 21:00

cim to bylo, ze mi auto pri regeneraci cukalo, kdyz byl filtr pryc? bohuzel nevim, protoze jsem to vyresil tim, ze jsem si nechal poradne upravit software, aby motor neregeneroval filtr, ktery jsem nechal vydelat. Takze zase jen domnenky :(. Jak bych to taky rad vedel! Kazdemu jako by zabralo neco jineho, casto jsou to casove nepotvrzene informace.

Je fakt ze hledani tu neni dobre, neumi to tu ani prohledat thread. Uz jse tu psal do jineho threadu, ze je to forum jak pocatku pocitacu, ze by se hodil upgrade (xda forum je podle me treba super). ale nikdo si toho nevsimal.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Juriin
Příspěvky: 1
Registrován: 23.11.2015 18:16

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Juriin » 23.11.2015 18:58

Můj ford 1.6 tdci 66kw 2009 dělá to samé. Jako by mě na obchvatě nekdo chytal za prdel a zase pustil. Návštěva Ford, diagnostika. Chlapík řekl vadný ventil turba. Jde vyměnit samostatně cena kolem 4000kč. Vyčistit po několika předešlích pokusech prý nejde. oprava mě tet čeká napíšu jak to dopadlo. pak vykuchám PDF a zaslepím EGR. A snad bude fordík spokojený.

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Komi » 24.11.2015 08:25

...4000 neni malo ak sa da kupit za 1250Kc a vymena je snad len uvolnenie mozno 2 skrutiek a prehodenie 3 gumenych hadiciek, pricom fotky umiestnenia tu tiez niekde su...
http://autodily.automedik.cz/code/PIERB ... 00968.04.0
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

noin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.01.2010 07:58

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od noin » 22.03.2016 17:34

Mám čerstvě po výměně rozvodů 2,0 tdci 98 kw bez dpf a motor začal cukat přesně jak se tady popisuje. Egr je zaslepen. Asi jsem to přehlíd, ale nikde jsem se nedočetl co to způsobuje. Před výměnou rozvodů motor šlapal jako hodinky, takže to nejspíš souvisí s rozvody, ale co?
Díky za rady
Ford Focus C-max 2,0 TDCI 2005

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 22.03.2016 18:28

Bez dpf originál nebo se někomu povedlo odstranit?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

noin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25.01.2010 07:58

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od noin » 22.03.2016 19:35

Bez originál, rok 2005,to se naštěstí ješte nemontovalo, zkusil jsem odpojit váhu vzduchu a zatím to necukalo, tak uvidíme.
Ford Focus C-max 2,0 TDCI 2005

kwitecko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14.05.2011 11:57
Bydliště: Olomouc

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od kwitecko » 12.04.2016 20:30

Auto mi tohle dělalo asi rok a půl. Vždycky ve stejných otáčkách cuklo,jako by mě někdo popotáhl dozadu. Asi 3 měsíce na to jsem vytáhl EGR, vyčistil (moc zanesený nebyl), vrátil na místo. Asi 3 měsíce na to mi začal chvilkově padat výkon,auto jako by jelo bez turba. Dělalo to jednou za čas, za nějakou dobu se k tomuto problému začala rozsvěcovat kontrolka. Chtěl jsem zaslepit,ale mechanik nedoporučil, tak jsem koupil nový Valeo (cca za 3200Kč), dnes výměna. Auto se uklidnilo,míň rachotí a hlavně žádné cukání. Akorát mi to asi na 5.start hodilo na palubku diskotéku,další start už v pohodě, tak asi zajedu ten nový EGR "zkalibrovat" do Fordu.
Bylo:Ford Focus 2006 1,6 TDCi 66kw, Peugeot 406 2001 2.2i 16v 116kw Škoda Felicia 1998 1.3i 40kw, BMW 318Ci cabrio 2001 2.0i 105kw
Je: Ford S-max 2010 2.0i, Ford Fiesta 2007 1.3i 51kw LPG

korabt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 01.02.2015 00:17
Bydliště: Praha - Západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od korabt » 14.04.2016 22:01

Není třeba jej kalibrovat v servisu, pokud máš ELM kabel, jde to přes ForScan nastavit tak, aby se zkalibroval sám..
FoFo II kombi / r.v. 2005 / 2,0 TDCI (133PS) / bez DPF / Ghia

Uživatelský avatar
slapak.michal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 23.08.2014 22:02

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od slapak.michal » 28.05.2016 18:57

Zdravim mam FOFo 1,6TDCI 66KW a taky problemy s cukanim.pri normalni jizde (po meste) jede normalne ale jak prijde kopec nebo prudsi seslapnuti plynu tak se nic nedeje a po par vterinach a nebo pusteni plynoveho pedalu a opetovne seslapnuti zabere.a kolikrat pri stejnem drzeni plynu z niceho nic vystreli a pridava rychlost sam.uz nevim co s tym rozvody nove,pocitac nic neukazuje,tak nevim sem zoufaly :nixw: :wallbash: :shocked:
Ford Focus MKII 1.6 TDCI 66KW rok vyroby 2005

Uživatelský avatar
slapak.michal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 23.08.2014 22:02

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od slapak.michal » 06.04.2017 12:46

zdravím mám takové záporné informace.zatím sem zjistil co to tzv plavání neďelá mám vyměněný plynový pedal,hadici vysokotlakeho vedení do sání,vyčištěný EGR ventil a vyměněny ovládací ventil tlaku turba a stále pořád při konstantni rychlosti cca 100km stále cuká.a mám model bez DPF. :wallbash: :nixw:
Ford Focus MKII 1.6 TDCI 66KW rok vyroby 2005

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 06.04.2017 17:00

A co senzor tlaku v railu?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 06.04.2017 17:01

A co palivový filtr?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
slapak.michal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 23.08.2014 22:02

Re:

Příspěvek od slapak.michal » 06.04.2017 18:46

vita_k píše:A co palivový filtr?

palivak mam cca 5 mesicu delany
Ford Focus MKII 1.6 TDCI 66KW rok vyroby 2005

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti