Demontáž alternátoru 1.6

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 333
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od LeonardoTM » 29.05.2024 13:26

norias píše: 04.10.2021 21:38
venca.mar. píše: 18.07.2021 15:26 Tak po 15 dnech co tu auto stojí tak má baterie 12,1V.To bude mít i za 14 dní,jen pořád nechápu proč spadne z těch 12,8 na tuhle hodnotu a pak už drží. 8O
Pokud nabijes baterku jizdou tak se logicky zvedne i napeti o par mV. Jak pak auto stoji tak se samovolne neco vybije a bud rad ze to drzi 12.1V...
Pro obecné posouzení stavu baterie (stav nabití podle napětí) jsem před časem našel nějakou přehlednou tabulku v článku ze Světa motorů. Je nutné to změrit u "odpočaté" baterie, která není zatížená, tj. např. po noční odstávce a ideálně zvednout kapotu bez použití dálkového ovládání.

Např. těch 12,1V by podle této tabulky pak odpovídalo nabití na cca 40%.
Autobaterie_nabiti-podle-napeti.jpg
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 866
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Demontáž alternátoru 1.6

Příspěvek od oscaar » 29.05.2024 23:18

Ta tabulka není moc přesná, 12,4 V je 50 % a to už začíná sulface článků baterie. 12,1 V je baterie vybitá.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host