Dám vedieť - odpájať aku na 30min.sa mi nechce...nech sa s tým vysporiada sám


Hmm prvé čiastkové výsledky sú tu - na prvej ryske(ukazujúcej cca 3/4 objemu nádrže) som mával prejdené 190-200km - keď bola ručička celkom presne na ryske. Dnes už mám asi 230km aj niečo tuším, ale k ryske mi ešte kúsoček chýba - takže už ma "žerú mrle" - ísť natankovaťJozef píše:Nuz mne priemerku rata skoro celkom presne. Porovnaval som to so skutocnou spotrebou a prejdenymi km (4,88).
silno z toho citim lekarsky zargonBobTDCi píše:jeho výpočty disponujú výrazne insuficientnými príznakmi akejsi katarzie.![]()
![]()
![]()
Asi preto, že mám technické vzdelanie...richisan píše:silno z toho citim lekarsky zargonBobTDCi píše:jeho výpočty disponujú výrazne insuficientnými príznakmi akejsi katarzie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja v zime taká istá - mám od drobných kamienkov dodrbaný intercooler a je teda horšie priechodzí /dokrývané tie tenulinké chladiace rebierka chladiča a teda cez ne pretečie menej vzduchu a tým to s nižšou účinnosťou schladí- z toho plynie že vzduch nasávaný do motora má vyššiu teplotu a teda je ho menej pretože s teplotou narastá jeho rozťažnosť/- a v zime sa účinnosť schladzovania komprimovaného vzduchu zvyšuje vplyvom nižšej teploty okolia zvyšuje.Raada píše:Ja ale pri jezdeni mimo Prahu mam taky slusne dojezdy - klikni na mou spotrebu. A to tam mam jeste DPF - kdyby tam nebyl tak jsem na tom daleko lepe. Kamarad, co ma 66kW TDCi, tak se bez problemu dostava pod 5 litru. Uvidim, co udela az prezuju na 15'' zimaky. Na 16ctkach mam tak o 0,3-0,5 litru vyssi spotrebu.
Nuž no comment - ale ja som chodil maximálne úsporne - teda na spotrebu a pri takomto výsledku to znamená, že klasika bude iba vyššia...chillik píše:Bobetedei:)sak tych 1000neni vzdy.ale zadari sa.hlavne ked len robotu tocim bo poznam presne useky kde len na neutrale sa da ist a to dost robi.ako tiez viem urobit 850na nadrz:)
No piplať sa s rebierkom po rebierku - sú tuším hliníkové a teda mäkké - a kamienky od vpreduidúcich áut - keď letia na intercooler - tak deformujú tie rabierka a tie upchajú tie kanáliky medzi nimi - teda zabránia, alebo zhoršia prietok vzduchu medzi nimi a teda uberajú postupne stále viac a viac(čím viac tých deformít ) výmene tepla - a tým menšej účinnosti ochladzovania komprimovaného vzduchu. Musím čo najviac z nich narovnať, sem tam nejaké už polourvané tak odtrhol - tých plieškov ja tam na každom rebierku viac -celé rebierka sú vlastne "segmentové" - keď je prvý zničený plochými malými klieštikmi ho odtrhnem a za ním sú ďalšie po celej hĺbke intercoolera cca 6cm.chillik píše:Bob a to co ides robit s tym coolerom?hmm?
Don´t worry - and be happy - this is only my specially problem - I thinking.chillik píše:kurbik no musim na to pozriet bo nad tym som sa nikdy nezaoberal...fuuu...som zvedavy. ked na to pozriem ze v akom to je stave....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host