Stránka 4 z 5

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 11.07.2011 21:12
od *ToMaS *
Po zaslepení EGR u 1.8TDCi mi znatelne vzrostla spotřeba je to možné?

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 11.07.2011 21:44
od zuntak
Možné to je

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 12.07.2011 07:00
od spanel
To Borja a jackdaws - až budu doma tak se podívám do účtenky, abych z toho vytáhl náklady na dekarbonizaci. Jinak mi to dělali v Cars-Morava v Olomouci, ale předpokládám, že to dělá každý Ford servis.

Takže zaokrouhleno cca : 640 Kč vč DPH

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 12.07.2011 11:06
od jackdaws
spanel píše:To Borja a jackdaws - až budu doma tak se podívám do účtenky, abych z toho vytáhl náklady na dekarbonizaci. Jinak mi to dělali v Cars-Morava v Olomouci, ale předpokládám, že to dělá každý Ford servis.
kolko mas na aute KM stav ? resp robili to kvoli najzde km , prip kvoli nejakej poruche ??

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 12.07.2011 11:47
od spanel
kolko mas na aute KM stav ? resp robili to kvoli najzde km , prip kvoli nejakej poruche ??[/quote]

Za jízdy po naší hrbolaté D1 se sekl EGR (zda to byla příčina, či ne nevím), ale přes diagnostiku jej odblokovali a že mám jezdit, zda se to nebjeví znovu. Je fakt, že jednou se po nastartování motor zakuckal a chcípl, ale pak už bez problémů. To bylo ještě před pravidelnou prohlídkou, dekarbonizací a STK a ME.
Takže jsem to nechal v rámci pravidelné a přípravy na STK udělat. Na tachometru mám cca 130 000 km - snad nestočených.
Po tom servisu (dekarbonizace, výměna oleje, olej filtru, vzduch filtru, palivového filtru, ....) a STK a ME jsem jezdil jak kratší trasy, tak i Chorvatsko a zatím bez zaváhání. I emise byly výborné.

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 22.08.2011 10:49
od Radekjo
Technická po zaslepení EGR ventilu.

Hodnoty emisí s průchozím ventilem před 2 roky.
Hodnota kouřivosti: dovolená-2,20
naměřená-0,83
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: dovolená-0,25
naměřená-0,14

Hodnoty emisí s zaslepeným ventilem z 18.8.2011
Hodnota kouřivosti: dovolená-2,20
naměřená-1,10
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: dovolená-0,25
naměřená-0,09

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 23.08.2011 12:26
od zuntak
no koukám na odnoty a akorád se zvedla trochu kouřivost a kuly tomuhle rozdíl tam je ten egr to ani nemá cenu ho tam mít,dělal jsi něco s elektronicku jednotkou nebo jsi tam al jen plech(zaslepil) a jezdil a pak byly hodnoty takovýhle a co škubání nebo problemy s motorem bylo něco?

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 23.08.2011 14:38
od spanel
Dnes jsem to vyzkoušel - zaslepit EGR, respektive přívod spalin k EGRu a hned po rozjezdu se rozsvítila červená kontrolka Engine systems fault, ale auto jelo bez cukání, tak jsem ujel cca 10 km, po vypnutí motoru a nastartování se nerozsvítila, až téměř doma před dojezdem. Když jsem to napíchl na diagnostiku (Formidable), tak tam byla chybová hláška EGR Circuit Low Input (Nízký vstup EGR obvodu) pravděpodobně to bude hlídat ten podlakový senzor. Ten by asi bylo nutné obalamutit.

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 23.08.2011 23:32
od Radekjo
Plech na přírubě. Už to mám několik tisíc Km a žádné cukání ani problémy. Kontrolka se ani jednou nerozsvítila. :hhura:

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 24.08.2011 10:36
od zuntak
podle mě to musí být zaslepený až za egrem co vede ta nerez roura do saní tam by to nemuselo psát nic protože k egru by spaliny šli a od něj už ne a on by dělal jao by měl být funkční ale bude zaslepený na vývodu

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 24.08.2011 11:26
od Radekjo
Nemůžou jít spaliny do Egru když nikde nevychází. Leda že by se nafukoval :mrgreen:

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 16.10.2011 21:55
od jackdaws
tak oficial znenie od manika co ma info priamo z fordu...
egr na 1,8 tdci ide zaslepit vzdy , ale RJ hlasi chybu resp. znizi vykon u motorov s RJ siemens teda posledna varka 1,8 tdci cca po 2006-2008 nejde zaslepit bez chyby v RJ...

starsie idu a motor nestrati vykon...

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 22.10.2011 15:12
od Radekjo
Já věděl proč si kupuji rv 2005 :mrgreen:

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 01.07.2014 08:59
od JEDLOVKA
ahoj mám C-max 2,0 TDCi r.v 12/2003 100KW bez filtru pevných částit (už od výrobce) a nechal jsem si EGR jen uzavřít (žádné mechanické rozebírání ani záslepky) a upravit ŘJ ,aby to nehlásilo chybu. Motor mi přijde pružnější, nekouří a i jinak smrdí. Spotřeba mírně klesla. Za mě jsem spokojen. Měl jsem to udělat už dávno. Záměrně nedávám odkaz na firmu páč jsem byl pokárán, že dělám reklamu. Dostal jsem ještě na flashe disku zálohu, kdybych nebyl spokojen a náhodou neprošel emisema. Pán z firmy co mi to dělala říkal, že naopak emise měl po úpravě EGRu menší.
Uvidíme za rok , to jdu na emise.

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Napsal: 01.07.2014 10:14
od tomason
Nechci být chytrej,ale podle mě stačí prémiové palivo Verva a podobné a o egru jsem nikdy nevěděl a hlavně neposkakovat po městě nesmyslný trasy.Najel jsem na stříbrném 2005 téměř 100 tisíc než mi ho nabourali na tacháči bylo 150.