Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Tak cerstva aktualita odomna... prave ma doviezla odtahovka...
Asi to ani nove turbo predsa po tom vsetkom nevydrzalo, aspon prejavy boli rovnake ako ked odislo to povodne...
Zaruka na turbo bola 2 roky, ak odislo, co asi odislo, tak vydrzalo 8 mesiacov... tak snad nieco v servise poriesim...
Asi to ani nove turbo predsa po tom vsetkom nevydrzalo, aspon prejavy boli rovnake ako ked odislo to povodne...
Zaruka na turbo bola 2 roky, ak odislo, co asi odislo, tak vydrzalo 8 mesiacov... tak snad nieco v servise poriesim...
FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Popis trochu situaciu, co sa vlastne stalo, pretoze toto nie je celkom normalne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
No ked precitas toto vlakno, tak vlastne zistis co som riesil v zime .. proste nedobre mi vycistili pri oprave turba mazanie, boli s tym nejake problemy v zime, ze svietila dlhsie kontrolka mazania po nastartovani, raz zasvietila aj cestou, tak som to riesil a zistil, ze je to kvoli tomu turbu... to sa mi podarilo poriesit, odvtedy fungovalo ok..
a teraz z nicoho nic prakticky turbo znova odislo, teda aspon priznaky su rovnake ako ked odislo prvykrat, este som neriesil servis, v noci som dosiel zniceny o pol tretej po dlhej ceste a rieseni.. tak idem az teraz volat servis
ak myslis tie priznaky, tak strata vykonu, asi safe mode, proste netaha, syci pri pridani plynu a praska nieco v turbe... ked odislo prvykrat turbo, robilo presne to iste
od vymeny prveho vydrzalo 8 mesiacov
a teraz z nicoho nic prakticky turbo znova odislo, teda aspon priznaky su rovnake ako ked odislo prvykrat, este som neriesil servis, v noci som dosiel zniceny o pol tretej po dlhej ceste a rieseni.. tak idem az teraz volat servis
ak myslis tie priznaky, tak strata vykonu, asi safe mode, proste netaha, syci pri pridani plynu a praska nieco v turbe... ked odislo prvykrat turbo, robilo presne to iste
od vymeny prveho vydrzalo 8 mesiacov
FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Hmmm, tu je kazda rada draha. Asi by som to dal vymenit a potom auto sup sup z baraku a nasledny nakup ineho (samozrejme FoFo ale benzin)...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
No jazdim vela dialky, skor tu naftu, ale nejaky rozumnejsi motor.. mozno dvojlitrovy fofo
ale fakt sa toto turbo neda nejak rozumne opravit? ved to nie je mozne, ked je to taky znamy problem, aby sa to stale vracalo... som myslel, ze na nom este aspon dva roky pojazdim
ale fakt sa toto turbo neda nejak rozumne opravit? ved to nie je mozne, ked je to taky znamy problem, aby sa to stale vracalo... som myslel, ze na nom este aspon dva roky pojazdim

FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
kdyz se meni turbo tak se toho musi menit vic , nez jen turbo , je to v postupech u forda .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
ano to viem, ved ja som si to potom dal dodatocne este vymenit ten saci kos a podobne, ale uz to bolo asi neskoro... 
ale nechapem, ci o tom v prahe nevedeli alebo co, ze mi to neurobili hned, alebo aspon nenavrhli, ci to chcem.
existuje nejaky oficialny postup, ktory by som si mohol so sebou zobrat do servisu, ked tam pojdem?
je mi divne, ze by ho nepoznali, ked su autorizovany, ale pre istotu..
ak mate niekto, tak poslite odkaz alebo napiste, dik

ale nechapem, ci o tom v prahe nevedeli alebo co, ze mi to neurobili hned, alebo aspon nenavrhli, ci to chcem.
existuje nejaky oficialny postup, ktory by som si mohol so sebou zobrat do servisu, ked tam pojdem?
je mi divne, ze by ho nepoznali, ked su autorizovany, ale pre istotu..
ak mate niekto, tak poslite odkaz alebo napiste, dik
FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Skor originalny servis by ti mal dat taky postup na poziadanie. Na 1000% existuje, otazka je, ci ho maju a ci podla neho postupuju. Ked kupis nove turbo, tiez dostanes postup, niektore vlakno (asi DPF) to obsahuje.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
zkusim se na to zitra podivat
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tomzan
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.03.2010 13:23
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Zdarte,
taky mám problém s kontrolkou mazání. Včera jsem si všiml, že kontrolka zhasla poněkdu později po nastartování než obvykle (tak do 1s max). Než jsem odjížděl odpoledne z práce, tak jsem zkontroloval olej a vše v cajku. Dneska ráno to samé ale s tím rozdílem, že na dálnici se najednou rozsvítila kontrolka mazání. Takže jsem zastavil, vypl motor, počkal cca5 sekund aznova nastartoval. Kontrolka ale svítilila dál. Znovu jsem zkusil vypnout a zapnout motor ale se stejným výsledkem. Znovu jsem zkontroloval olej (spíš pseudo kontrola), kde jsem se podíval do prostoru motoru a pod auto, zda něco neteče nebo někde nedělá rambajz. Olej na svým místě a mimo motor nic nežádoucího. Jelikož do práce to byl kousíček, tak jsem to nastartoval a dojel na firmu. Cestou přes dědinu jsem si všiml nějakého rachotu. Stáhl jsem okna a v tu ránu jsem slyšel rachot jak z traktora. Zkusil jsem hodit motor do volnobžných otáček a klid. Při zvýšení otáček se po chvilce ozval zase ten rachot. Něco jako klepání nebo spíš mlácení. Když jsem ale přidal plyn, tak auto normálně reagovalo stejně jak turbo.
V práci zase kontrola motoru a oleje a normálka. Ano po celodenním stání nic zjevného.
Jelikož to mám do Brna cca 30km, tak se mi snad zítra podaří odtah někam do servisu aspoň na diagnostiku a pak uvidím.
Na turbo bych to nehádal, to by se chovalo jinak.
Historie:
81000 km - ztráty výkonu, následná diagnostika ve Fordu a regerace DPF na místě BEZ výměny oleje
82500 km - březen - kaput turbo - ztráta výkonu, rachot jak ze šíleného vysavače. Výměna turba, včetně trubky přivodu mazání pro turbo včetně nového šroubu, nový vzduchový filtr, vyčistění cest vzduchu. Sítko v přívodu mazání byl odstrabno, že prý se často zanáší. Na zeptání, zda se čistila vana, filtry čerpadla atd. bylo odpovězeno, že to není vůbec potřeba. Zaplatil jsem a odjel.
87000 km - fčil - viz úvod
Snad se mi zítra podaří dostatt FoFo k doktorovi. Kamoš co fušuje co Citronů mi říkal, že o vypadá na poblém s olejovým čerpadlema a to klepání bude asi od ventilů, bo se tam nedostává potřebné množství oleje a další start může být poslední.
Nevíte v Brně nebo ve Vyškově a okolí o někom, kdo by tohle zmáknul?
taky mám problém s kontrolkou mazání. Včera jsem si všiml, že kontrolka zhasla poněkdu později po nastartování než obvykle (tak do 1s max). Než jsem odjížděl odpoledne z práce, tak jsem zkontroloval olej a vše v cajku. Dneska ráno to samé ale s tím rozdílem, že na dálnici se najednou rozsvítila kontrolka mazání. Takže jsem zastavil, vypl motor, počkal cca5 sekund aznova nastartoval. Kontrolka ale svítilila dál. Znovu jsem zkusil vypnout a zapnout motor ale se stejným výsledkem. Znovu jsem zkontroloval olej (spíš pseudo kontrola), kde jsem se podíval do prostoru motoru a pod auto, zda něco neteče nebo někde nedělá rambajz. Olej na svým místě a mimo motor nic nežádoucího. Jelikož do práce to byl kousíček, tak jsem to nastartoval a dojel na firmu. Cestou přes dědinu jsem si všiml nějakého rachotu. Stáhl jsem okna a v tu ránu jsem slyšel rachot jak z traktora. Zkusil jsem hodit motor do volnobžných otáček a klid. Při zvýšení otáček se po chvilce ozval zase ten rachot. Něco jako klepání nebo spíš mlácení. Když jsem ale přidal plyn, tak auto normálně reagovalo stejně jak turbo.
V práci zase kontrola motoru a oleje a normálka. Ano po celodenním stání nic zjevného.
Jelikož to mám do Brna cca 30km, tak se mi snad zítra podaří odtah někam do servisu aspoň na diagnostiku a pak uvidím.
Na turbo bych to nehádal, to by se chovalo jinak.
Historie:
81000 km - ztráty výkonu, následná diagnostika ve Fordu a regerace DPF na místě BEZ výměny oleje
82500 km - březen - kaput turbo - ztráta výkonu, rachot jak ze šíleného vysavače. Výměna turba, včetně trubky přivodu mazání pro turbo včetně nového šroubu, nový vzduchový filtr, vyčistění cest vzduchu. Sítko v přívodu mazání byl odstrabno, že prý se často zanáší. Na zeptání, zda se čistila vana, filtry čerpadla atd. bylo odpovězeno, že to není vůbec potřeba. Zaplatil jsem a odjel.
87000 km - fčil - viz úvod
Snad se mi zítra podaří dostatt FoFo k doktorovi. Kamoš co fušuje co Citronů mi říkal, že o vypadá na poblém s olejovým čerpadlema a to klepání bude asi od ventilů, bo se tam nedostává potřebné množství oleje a další start může být poslední.
Nevíte v Brně nebo ve Vyškově a okolí o někom, kdo by tohle zmáknul?
Škoda Octavia II 1,9TDI 77KW, Elegance, 5/2004, původ ČR - konečně auto
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Nie si jediny, co mu po regeneracii DPF nevymenili olej a odislo turbo po 2000km. Dokonca niekomu turbo odislo 2x (3x?), takze nic sa neda vylucit. Mozno po vymene turba ostali kovove piliny v oleji a zapchali olejove cerpadlo. Ked nefunguje, nemaze sa ani turbo, takze rachot moze sposobovat aj vyoseny rotor turba. Na taketo veci je asi najlepsi nejaky diesel servis. Myslim ze v Kurimy nejaky je. Vozi tam aj Rasino a ine male servisy. Skus pohladat na fore.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
uff, no nejazdi s tym, ked ti svieti kontrolka a navyse pocujes rachot
pravdepodobne mas to co ja... aspon vsetko co si napisal sedi s tym co som mal ja, ked si precitas cele toto vlakno
vymena turba (precistenie cca take ako u teba, vymena sitka, trubky privodu oleja , ..) - po cca 5000 km kontrolka mazania - precistenie systemu dokladnejsie (vymeneny saci kos cerpadla, vymeny trubiek, precistenie vane, 2x olej) zial asi neskoro, turbo odislo znova po cca dalsich 5000 km
povedali ze to precistili, asi nie az tak dokladne zase, ale zatial nesvieti znova...
ale teraz by to uz nemuselo byt tak spinave, lebo ked odislo znova turbo, tak som relativne hned nechal odtiahnut, na prvykrat som s tym este dosiel cca 100km a to som ho asi zosrotoval uplne, takze tych spon tam muselo byt ovela viac, uvidime...
btw, ja DPF nemam
pravdepodobne mas to co ja... aspon vsetko co si napisal sedi s tym co som mal ja, ked si precitas cele toto vlakno
vymena turba (precistenie cca take ako u teba, vymena sitka, trubky privodu oleja , ..) - po cca 5000 km kontrolka mazania - precistenie systemu dokladnejsie (vymeneny saci kos cerpadla, vymeny trubiek, precistenie vane, 2x olej) zial asi neskoro, turbo odislo znova po cca dalsich 5000 km
povedali ze to precistili, asi nie az tak dokladne zase, ale zatial nesvieti znova...
ale teraz by to uz nemuselo byt tak spinave, lebo ked odislo znova turbo, tak som relativne hned nechal odtiahnut, na prvykrat som s tym este dosiel cca 100km a to som ho asi zosrotoval uplne, takze tych spon tam muselo byt ovela viac, uvidime...
btw, ja DPF nemam
FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- tomzan
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.03.2010 13:23
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Nicco: To s těma kovovýna pilinama mě napadlo hnedka. Proto jsem se se při přebírání auta z opravy ptal na to pročištění. No jestli bude cerdikt přímo souviset s tímto, tak jim to tam chlapečkům hnedka naservíruju.
10mirec: Tohle vlákno jsem pročítal už asi před třema měsíci, proto píšu sem, bo příznaky jsou prakticky identické. Co se týče toho turba, tak jsem auto dostavil hnedka, když to zkolabovalo úplně, i když dílčí výpadky turba byly cca 1200 km před totálním kolapsem. Už sis nechal vykuchat DPF, nebo jsi šťastlivec s 1,6TDCi 80KW bez DPF už z výroby?
Jinak nutnost či nenutnost výměny oleje se probíralo v jiném vlákně ohledně DPF. Sám jsem taky zjišťoval přímo u FMC i u odborníků, ale s těmato vědomostma bych nikdy už po té chujovině s regenerací neodjel bez výměny oleje a filtru...
Apropo....stejně uvažuju o vykuchání DPF už fčil, i když mi nejde o úsporu paliva, ale netýrání motoru, turba apod. tím nesmyslem zvaným DPF
10mirec: Tohle vlákno jsem pročítal už asi před třema měsíci, proto píšu sem, bo příznaky jsou prakticky identické. Co se týče toho turba, tak jsem auto dostavil hnedka, když to zkolabovalo úplně, i když dílčí výpadky turba byly cca 1200 km před totálním kolapsem. Už sis nechal vykuchat DPF, nebo jsi šťastlivec s 1,6TDCi 80KW bez DPF už z výroby?
Jinak nutnost či nenutnost výměny oleje se probíralo v jiném vlákně ohledně DPF. Sám jsem taky zjišťoval přímo u FMC i u odborníků, ale s těmato vědomostma bych nikdy už po té chujovině s regenerací neodjel bez výměny oleje a filtru...
Apropo....stejně uvažuju o vykuchání DPF už fčil, i když mi nejde o úsporu paliva, ale netýrání motoru, turba apod. tím nesmyslem zvaným DPF
Škoda Octavia II 1,9TDI 77KW, Elegance, 5/2004, původ ČR - konečně auto
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 20.01.2010 13:48
- Bydliště: Štrba, Praha
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
ja som 5/2005, tak myslim, ze DPF tam nebolo nikdy, ja ho mam len rok a pol od 127tkm.
celkom sa aj bojim, aby to neodislo znova, lebo netusim ako to precistili tentokrat.. aspon mi to cele urobili zadarmo v ramci zaruky na turbo, ale verim, ze aj im zalezi aby som im to tam kazdeho pol roka nenosil na dalsiu vymenu turba zadarmo, tak to snad urobili lepsie
takze ak to odide znova, tak je to zas v zaruke, akurat tie opletacky s tym: odtah, neprijemnosti, dva tyzdne bez auta, nehovoriac o tom ak vezies viac ludi, pripadne si este aj v zahranici, co ja jazdim dost....
celkom sa aj bojim, aby to neodislo znova, lebo netusim ako to precistili tentokrat.. aspon mi to cele urobili zadarmo v ramci zaruky na turbo, ale verim, ze aj im zalezi aby som im to tam kazdeho pol roka nenosil na dalsiu vymenu turba zadarmo, tak to snad urobili lepsie
takze ak to odide znova, tak je to zas v zaruke, akurat tie opletacky s tym: odtah, neprijemnosti, dva tyzdne bez auta, nehovoriac o tom ak vezies viac ludi, pripadne si este aj v zahranici, co ja jazdim dost....
FF II kombi, 1.6 TDCi, 80kW, 5/2005
- tomzan
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.03.2010 13:23
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka mazania po naštartovaní na 1.6TDCi - 80kW
Tak každá porucha vyžadující si návštěvu servisu a ponechání tam pacient ana několik dní není nic příjemného. Já auto používám každý den jak k ježdění do práce, tak i k běžnému jěždění a socka transport je pro mě poněkud pomalejší, ale co už... No zítra po práci odtáhnu auto do servisu a zjistím co s tím je. Pokud to bude zacpané, tak šup s tím zpátky do Forda. Jen doufám, že se někdy znova nepotentuje turbo, bo turbo mám od jedné firmy a práci zajišťoval Ford, takže pak by se muselo zjišťovat kdo kde udělal chybu a to by mě snad piclo... Auto mám na ježdění a ne aby lapalo prach v servisech.
Škoda Octavia II 1,9TDI 77KW, Elegance, 5/2004, původ ČR - konečně auto
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host