Zdar,
tak mě také potkala výměna levého zadního ložiska a popravdě, sranda to nebyla.
Já to sice nedělal, ale i tak bylo náročné.

to sledovat jak se někdo snaží.
Vše šlo hladce až do bodu sundání náboje z čepu.

Samozřejmě v mém případě nikdy nejde nic jak by mělo a tak nešel náboj dolu,po několika marných pokusech se technik rozhodl, že sundá náboj i s čepem z nápravy.Což šlo relativně lehce,4 šrouby odpojit abs a bylo to dole.
Pak už jen musel přijít na řadu silný lis, silný protože bylo jasné, že to jen tak dolu nepůjde.PO marných pokusech na malém lisu.
Při vytláčení bylo na lisu o hodně tun více než je běžné, i ten lisař na nás koukal jako na blázny.
Ale bylo jasné, že to ložisko nemůže zákonitě vydržet.A taky, že nevydrželo.
Z ničeho nic rána jak sviňa

,válečky se rozlítly po místnosti.

Podařilo se nám najít asi jen 2
Zpětná montáž už pak byla snadná práce na pár minut.

Nevím zda ložisko bylo původní či ne, kroužek na kterém bylo logo a informace výrobce jsme nenašli, každopádně bylo na čepu hodně napevno.

MOžná už mělo na mále a to že tam takhle drželo bylo dáno jeho opotřebením.
Nyní doufám, že mi tam nový FAG vydrží nějakou dobu a že druhá strana nepůjde brzo za tou levou a nebude se to opakovat, i když už víme jak na to.
