1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
Uživatelský avatar
zetorista
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žilina

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od zetorista » 07.11.2010 20:48

No uz sa to startovanie dostava do normalu. Ja som si to nemenil, dal som to robit jednemu chlapikovi, a tusim menil iba nejaku podlozku, tak neviem, mal som dobre referencie na neho tak si myslim ze to urobil dobre.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 12.11.2010 22:20

Pánové,mám o kolo střiku 2a3,jako by mě trochu propouštla nafta :dih: .Auto se jinak chová uplně normálně a vše je OK.Je nutné s tím jet do servisu a když se na to vykašlu,muže se něco stát s motorem?Pokud budu muset do servisu,kolik to přetěsnění stojí kč. :nixw: :shocked:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od jfk » 13.11.2010 19:36

pavel28 píše:Pánové,mám o kolo střiku 2a3,jako by mě trochu propouštla nafta :dih: .Auto se jinak chová uplně normálně a vše je OK.Je nutné s tím jet do servisu a když se na to vykašlu,muže se něco stát s motorem?Pokud budu muset do servisu,kolik to přetěsnění stojí kč. :nixw: :shocked:
Pokud si přečteš předešlu stránku č. 3 tak najdeš odpovědi :o). Z dlouhodobého hlediska může nastat problém hlavně zakarbonozování vstřiků a poté horší čištění a vyndavání. Těsnění na jeden vstřik vyjde asi kolem 250,-- Kč, ale pokud je poškozené gufero tak to vyjde dráže. Jinak nejdražší asi bude na tom ta práce a doporučuji řešit hned ikdyž auto nevykazuje žádné problémy při jízdě. ahoj jfk
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 14.11.2010 13:13

jfk píše:
pavel28 píše:Pánové,mám o kolo střiku 2a3,jako by mě trochu propouštla nafta :dih: .Auto se jinak chová uplně normálně a vše je OK.Je nutné s tím jet do servisu a když se na to vykašlu,muže se něco stát s motorem?Pokud budu muset do servisu,kolik to přetěsnění stojí kč. :nixw: :shocked:
Pokud si přečteš předešlu stránku č. 3 tak najdeš odpovědi :o). Z dlouhodobého hlediska může nastat problém hlavně zakarbonozování vstřiků a poté horší čištění a vyndavání. Těsnění na jeden vstřik vyjde asi kolem 250,-- Kč, ale pokud je poškozené gufero tak to vyjde dráže. Jinak nejdražší asi bude na tom ta práce a doporučuji řešit hned ikdyž auto nevykazuje žádné problémy při jízdě. ahoj jfk
A tato cena je v autorizovaném servise?? 8O ,vebo někde v garáži.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od jfk » 14.11.2010 18:24

A tato cena je v autorizovaném servise?? 8O ,vebo někde v garáži.[/quote]
Za 1500,-- Kč jsem zaplatil za přetěsnění jednoho vstřiku s tím, že se měnilo navíc gufero (cca. 300,-- Kč, diagnostika 400,-- kč, a odvzdušnění palivového systému a práce s přetěsnení 800,-- Kč). Mám to provedené v neautorizovaném servisu, ale je to spolehlivý servis, který mne mého forda vždy perfektně opravil. Kdo tomu nerozumí a není manuelně zručný tomu bych tento náročný úkon nedoporučil provádět svépomocí. Ono nějakých 800,-- Kč za práci raději zaplatím než se s tím zlobit sám a poškozené vstřiky není levná záležitost.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 15.11.2010 17:09

Když Vám propouštělx vstřiky,šel Vám do vnitř auta taky hnusný smrad,když se auto zahřálo?
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
jfk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 01.08.2010 16:47

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od jfk » 16.11.2010 19:45

pavel28 píše:Když Vám propouštělx vstřiky,šel Vám do vnitř auta taky hnusný smrad,když se auto zahřálo?
Mne ne, protože jsem to zachytil včas nestačilo se to napálit a zkarbonizovat na teplém motoru. Jinak servisák co mi to dělal mi sdělil, že ostatní vstřiky byly v pohodě jenom ten co byl podfouknutý začal karbonizovat, takže doporučuji odstranit závadu co nejdříve jinak si zaděláváš na problém a bude tě stát oprava více.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 16.11.2010 19:56

No mě tečou dva,ale v pondělí už jsem obědnaný do servisu.Ale furt nechápu,co mě muže smrdět z ventilátoru,taký kyselí smrad.Když sundám tan plast. dekl a čichnu ke vstřikom,tak ten smrad jde od nich.Doufám,že to nebude ještě něco horšího. :dih:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Aviatik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24.05.2010 15:26
Bydliště: Letiště Ruzyně a okolí

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Aviatik » 19.11.2010 11:08

Tak jsem se konečně dostal s Fíkusem k panu Doktorovi na opravu podfouknutých střiků. Oprava v pohodě bez větších problémů (když se ví jak na to s patřičným vybavením :) ) Podložky pod 2 a 4 vstřikem byly jasný :-( Kompletně přetěsněno všechny podložky a těsnění nové. Cena za materiál 1200,- + cena za práci s panem Doktorem na Fordy je potřeba si udržovat dobré vztahy ;-)
pavel28 píše:
Aviatik píše:Zdravím, tak jsem si teď o víkendu nechával dělat rozvody a výměnu oleje a filtrů a "pan Fordista" mě taky upozornil na podfouknutý střik :-( A oprava přesně to co psal Foki prostě strašná ojeb..ka to vyndat, vyčistit, přetěsnit a přitom dát bacha aby se tam nikam nedostal bordel, páč by se pak taky nemuselo podařit nastartovat :-(
Takže než se v tom šťourat sám, to raději svěřím někomu kdo už to někdy dělal cena od fokiho taky odpovídá...no nic tak mě čeká opět cesta do servisu.
Až to budu mít hotové a bude to někoho zajímat můžu jsem hodit info o práci, ceně atd.
Tak pak dej určitě vědět. :shocked:
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 23.11.2010 19:48

Tak vstřiky jsou přetěsněny a smrad už zmizel.Cena v autor.serv. 2800kč.
Až ujedu asi 1500km,tak musím se tam vrátit,než si těsnění sedne a dotáhnout vstřiky.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od foki » 23.11.2010 21:24

kolik ti jich delaly?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 23.11.2010 21:40

foki píše:kolik ti jich delaly?
2a3 vstřik,mě se to zdá celkem dost drahé :nixw: :irre:
Jo a ůdajně tam dávají nějaké kvalitnější těsnění,které už má být v pohodě a má vydržet daleko déle než první těsnění.
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 05.12.2010 18:15, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Jakob
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05.12.2010 13:36

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Jakob » 05.12.2010 13:43

Hoj
mám forda C-maxe 2tdci 06
Jak se projevoval podfouknutý střik či střiky???
Mě se slabě kouří od motoru(jakmile se auto zahřeje a klimoška to saje dovnitř a lehce to smrdí naftou) ale na palubce to nic nehlásí a auto jede bez jakýchkoliv problémů.Máte-li nějaké tipy tak prosím sem s nimi.
Díky :bebng:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od tomason » 05.12.2010 14:24

To ti nic hlásit nebude ,musíš se kouknout jestli kolem vstřiku teče nafta nebo rosí.Rovnou zajeď do servisu,nech si to zkontrolovat.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Jakob
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05.12.2010 13:36

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Jakob » 05.12.2010 14:29

tomason píše:To ti nic hlásit nebude ,musíš se kouknout jestli kolem vstřiku teče nafta nebo rosí.Rovnou zajeď do servisu,nech si to zkontrolovat.
Díky chystám se tam v pondělí tak to snad nebude nic drahýho(vánoce na krku :-))

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti