Stránka 4 z 23

Napsal: 24.07.2006 23:28
od pelen
Tak to jste měli pořádnou smůlu. V tom případě by bylo lepší nechat čidlo vyměnit v servisu za cenu tabulkového času.
Byly tam nějaké zbytky po O-kroužcích nebo to někdo předtím pro jistotu fixoval "kovovým" epoxidem?

Napsal: 24.07.2006 23:38
od pavelk
O-kroužky tam byly - oba :D

Napsal: 24.07.2006 23:41
od pelen
Tak to chce před opětovnou montáží něčím máznout.

Napsal: 24.07.2006 23:43
od pavelk
to je tchánova specialita - všechny díly (myslim jako šrouby kolíčky atd) jdou na grafit

Napsal: 24.07.2006 23:50
od pelen
Molyka s grafitem nebo molybdenem?

Napsal: 24.07.2006 23:52
od pavelk
tak až takhle do podrobna to nevim - je to prostě vazelína (šedá) a on tomu říká grafit

Napsal: 25.07.2006 07:04
od hape
Buď v klidu, já když jsem si čidlo nechal měnit u mechanika který dělá fordy říkal, že se to dost často stává, že se čidlo zlomí a musí to vrtat. Takže postup jste zvolili správný :lol: :lol: , a co výsledek, problémy přestaly???

Napsal: 25.07.2006 19:55
od pavelk
dnes jsme namontovali nové čidlo a zdá se být vše OK - tak uvidíme

Napsal: 25.07.2006 20:47
od hape
Myslím, že budeš mít po problému, alespoň u mě zatím vše naprosto O.K. Tak ať ti to jezdí :lol: 8)

Napsal: 25.07.2006 21:27
od pelen
pavelk píše:dnes jsme namontovali nové čidlo a zdá se být vše OK - tak uvidíme
Ale tím popisem demontáže asi většina, pokud bude potřebovat vyměnit čidlo, to nebude dělat sama a nechá si to vyměnit někým jiným.
Zakončili jste úspěch alespoň klasickým pohybem "A je to"? :lol: :lol:

Napsal: 25.07.2006 22:50
od pavelk
opravu jsme zakončili tím že jsme si dali cígo a konstatování že je to na P**U

ručičky tachometru a otáček

Napsal: 28.07.2006 11:09
od Mysak
Ahoj,
tak jsem si to celé přečetl a nenašel jsem problém jako mám já. Je podobný, ale trošku je jiný.

Po ujetí také cca 2km zastavení a po cca 10min nastartování mě vylítnou ručičky jak tachometru tak otáček dokonce i palivoměr a teploty do nejvyšších hodnot a chvíli po na nastartování svítí cca 3sec i všechny kontrolky a pak vše zhasne postupně a ručičky se zase jdou normálně a občas mě tak ručka tachecu taky spadne na 0 a po cca5 sec jde zase normálně.

Tak teď nevím jestli to je taky tím čidlem tachecu nebo je čert někde jinde?

prosím o radu
dík
Myšák

Napsal: 28.07.2006 13:25
od speedy
Tak to už se tu řešilo, to že ti vylítnou ručičky všech budíků, to je signalizace nízkého napětí v síti, nejspíš je slabá baterie. Buď ji nabij a nebo kup novou. Měli by tě potom přestat běhat při startu ručičky na maximum!
Pokud ti za jízdy dál bude spadávat ručička tachometru( po nabití či výměně baterie) tak to bude dělat čidlo tachometru, je to taková malá nemoc Focusu. Tchánovi pomohla jen výměna baterie( po 6-7letech) a ručička mu nespadává. Mě to dělalo taky, vyměnil jsem 7 let starou baterii, problém spadávání ručičky tachometru a nulování počítadel km se nevyřešil, tak jsem musel vyměnit čidlo. Myslím u Forda cca 1100kč a od té doby klid a spokojenost.

Napsal: 28.07.2006 14:29
od Ahmed
Jj, baterka ti nejspis dela papa :wink:

Napsal: 28.07.2006 22:46
od Mysak
tož díky za radu. Další investice kurňa, tož asi nic nenadělám, ale to je provozní věc, tak se to dá zkousnout. Že se to tam už řešilo jsem nějak nepodchytil, dlouho jsem tu nic nečetl nebyl čas až ted jsem měl problem, tak jsem musel mrknout, ale myslel jsem si, že jsem to už někde četl, ale tu už je tak pul měsíc a to jsem už nějak zazdil.
tož mrknu na to jak je stará baterka a asi dam novou, je možny, že je tam asi dlouho. :(
No uvidím
každopádně díky za rady
Mějte se pěkně ať vám autíčka jezdí
Myšák