To nemáte hanáci v Holomóci Barumkuzewl píše:tak co Ropaku, jak jsi dopadl? Ja jsem o dusiku taky uz premyslel... Ale 100 za kolo nedam, to si radsi (jak napsal mansart) zajedu k pumpe pro vzduch zdarma jednou za mesic







To nemáte hanáci v Holomóci Barumkuzewl píše:tak co Ropaku, jak jsi dopadl? Ja jsem o dusiku taky uz premyslel... Ale 100 za kolo nedam, to si radsi (jak napsal mansart) zajedu k pumpe pro vzduch zdarma jednou za mesic
Proč výšší, než nižší? Docela by mne to zajímalo, protože jsem byl poučen o pravym opaku.Wolf2 píše:Tak já foukám pneu jen DUSÍKEM (cena v Barumce za 4pneu 100kč,tak nevím ,proč platíte 250kč za 1pneu) Vždy foukám o něco více ,než je doporučený podle manuálu ,jak ve předu ,tak i vzadu.Mám pneu 205/50R16 a všechny gumy foukám na 2,5 .Jinak co se týče zimních gum ,tak se doporučuje mít spíše vyšší tlak,než nižší. (vyšší tlak se rozumí např. z 2,3 na 2,4 nebo 2,5 více už ne)
Zatim nijak...Nebyl čas.Ale snad ve čtvrtek....Psal jsem mejla do velký gumárny u nás a poslali toto...zewl píše:tak co Ropaku, jak jsi dopadl? Ja jsem o dusiku taky uz premyslel... Ale 100 za kolo nedam, to si radsi (jak napsal mansart) zajedu k pumpe pro vzduch zdarma jednou za mesic
Kód: Vybrat vše
p.Kotlík
Náplň do pneu. / osobní / s účtuje 100kč s DPH do 4ks.Nepoužívá se čistý dusik, ale směs pod
názvem Pneumix.
s pozdravem Krasl
Vyšší tlak na zimácích ,je lepší z důvodu : lepší trakce na sněhu ,lepší samočistící schopnosti pneu a brzdit pujde také lépe . (s tím vyšším tlakem pozor ,nic se nemá přehánět tak že max o 0,2)Jozkablack píše:Proč výšší, než nižší? Docela by mne to zajímalo, protože jsem byl poučen o pravym opaku.Wolf2 píše:Tak já foukám pneu jen DUSÍKEM (cena v Barumce za 4pneu 100kč,tak nevím ,proč platíte 250kč za 1pneu) Vždy foukám o něco více ,než je doporučený podle manuálu ,jak ve předu ,tak i vzadu.Mám pneu 205/50R16 a všechny gumy foukám na 2,5 .Jinak co se týče zimních gum ,tak se doporučuje mít spíše vyšší tlak,než nižší. (vyšší tlak se rozumí např. z 2,3 na 2,4 nebo 2,5 více už ne)
Já se ale přiznal ke svým 2,5 ve všech...Pak se to ale zvrtlo k dusíku.Proč zakládat nové téma....photoph píše:Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?![]()
![]()
![]()
![]()
Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.
jestli je na pneu. max. 3 tak bych víc nefoukalphotoph píše:Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?![]()
![]()
![]()
![]()
Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.
Hele vzduchařiphotoph píše:Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?![]()
![]()
![]()
![]()
Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.
A hlavně ,aby ti ten motor stačil utáhnout ten velkej náklad co povezešzewl píše:Johnyy: co mas z toho, ja taky prifoukavam a ubiram podle toho, jestli jedu plnej nebo sam (samozrejme pri delsich cestach).
me ale ted napada, jak bych to delal s dusikem, kterej se nemusi udrzovat, pri treba prevozu nakladu? Kde, dle vyrobce auta, ma byt vzadu 3.1 ? To jako budu pri kazdem vozeni plneho auta jezdit do Barumu pro dusik?![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host