Stránka 4 z 14
Napsal: 25.09.2007 16:01
od Wolf2
Napsal: 25.09.2007 16:14
od zewl
jo, to je pravda. Az budu prezouvat na zimu, tak se na to budu informovat. A tvaruzkama bych je tezko uplatil, kdyz jsou taky z Olomouce

Napsal: 25.09.2007 19:28
od Jozkablack
Wolf2 píše:Tak já foukám pneu jen DUSÍKEM (cena v Barumce za 4pneu 100kč,tak nevím ,proč platíte 250kč za 1pneu

) Vždy foukám o něco více ,než je doporučený podle manuálu ,jak ve předu ,tak i vzadu.Mám pneu 205/50R16 a všechny gumy foukám na 2,5 .Jinak co se týče zimních gum ,tak se doporučuje mít spíše vyšší tlak,než nižší. (vyšší tlak se rozumí např. z 2,3 na 2,4 nebo 2,5 více už ne)

Proč výšší, než nižší? Docela by mne to zajímalo, protože jsem byl poučen o pravym opaku.
Napsal: 25.09.2007 19:45
od pelen
Take mam zafixovano ze zimni pneu o cca 0,2 atm vyssi tlak. Jsou vyrobeny s meksi pryze.
Gumik snad vysvetli.
Napsal: 25.09.2007 22:06
od Kóťa
zewl píše:tak co Ropaku, jak jsi dopadl? Ja jsem o dusiku taky uz premyslel... Ale 100 za kolo nedam, to si radsi (jak napsal mansart) zajedu k pumpe pro vzduch zdarma jednou za mesic

Zatim nijak...Nebyl čas.Ale snad ve čtvrtek....Psal jsem mejla do velký gumárny u nás a poslali toto...
Kód: Vybrat vše
p.Kotlík
Náplň do pneu. / osobní / s účtuje 100kč s DPH do 4ks.Nepoužívá se čistý dusik, ale směs pod
názvem Pneumix.
s pozdravem Krasl
Tak za kilo to de...

Napsal: 26.09.2007 07:32
od Wolf2
Jozkablack píše:Wolf2 píše:Tak já foukám pneu jen DUSÍKEM (cena v Barumce za 4pneu 100kč,tak nevím ,proč platíte 250kč za 1pneu

) Vždy foukám o něco více ,než je doporučený podle manuálu ,jak ve předu ,tak i vzadu.Mám pneu 205/50R16 a všechny gumy foukám na 2,5 .Jinak co se týče zimních gum ,tak se doporučuje mít spíše vyšší tlak,než nižší. (vyšší tlak se rozumí např. z 2,3 na 2,4 nebo 2,5 více už ne)

Proč výšší, než nižší? Docela by mne to zajímalo, protože jsem byl poučen o pravym opaku.
Vyšší tlak na zimácích ,je lepší z důvodu : lepší trakce na sněhu ,lepší samočistící schopnosti pneu a brzdit pujde také lépe . (s tím vyšším tlakem pozor ,nic se nemá přehánět tak že max o 0,2)

Napsal: 26.09.2007 07:51
od Skubi
Napsal: 26.09.2007 08:16
od photoph
Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?

Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.

Napsal: 26.09.2007 08:43
od chmelko
barov

Napsal: 26.09.2007 16:36
od Kóťa
photoph píše:Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?

Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.

Já se ale přiznal ke svým 2,5 ve všech...Pak se to ale zvrtlo k dusíku.Proč zakládat nové téma....

Napsal: 26.09.2007 19:03
od pette
photoph píše:Hele, ,,dusíci".
Co to má společného s otázkou. Jaký máte tlak v pneumatikách?
Ono je mi celkem jedno čím to máte nafoukané. Spíše mě zajímá nakolik?

Když v manuálu je uvedeno až 3.3. A na pneumatice je max. 3.
A teď nevím čeho.

jestli je na pneu. max. 3 tak bych víc nefoukal
jestli potřebuješ foukat víc tak jiný pneu.
já si myslim že 2.8 bohatě stačí,jestli to nemáš náklaďák

Napsal: 26.09.2007 23:17
od Wolf2
Napsal: 26.09.2007 23:35
od Johnyy
foukal sem nejdřív podle manuálu teď již podle výrobce pneu , kteří dnes často udávají tlaky pro jednotlivé automobily na webu, měním často tlak podle zatížení a jestli máte správný nebo špatný tlak poznáte snadno podle sjíždění pneu.Teď koukám, že sem skoro blázen když si foukám gumy podle toho kolik lidí nebo nákladu povezu

ale měnit to nebudu:)
Napsal: 27.09.2007 07:27
od zewl
Johnyy: co mas z toho, ja taky prifoukavam a ubiram podle toho, jestli jedu plnej nebo sam (samozrejme pri delsich cestach).
me ale ted napada, jak bych to delal s dusikem, kterej se nemusi udrzovat, pri treba prevozu nakladu? Kde, dle vyrobce auta, ma byt vzadu 3.1 ? To jako budu pri kazdem vozeni plneho auta jezdit do Barumu pro dusik?

Napsal: 27.09.2007 07:43
od Wolf2