Napsal: 12.12.2006 09:43
Nazdárek všichni, mohl bys Abe napsat, jestli je patrná nějaká změna po zaslepení EGR u TDCI?
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Chystám se na to taky, hulilo to jen při při prudším přidání, nebo pořád? Já když se rozjíždím tak skoro vyletěj saze a pak při jízdě to není tak strašný, jen při předjíždění a větší akceleraci to hulí.streety píše:No odpověď zní - nekouří,a spotřeba teda neklesla,ale ani nestoupla,stále kolem 6,5litrů,před tím 6,3... Ale to na letních gumách... Hlavně že to nehulí... O to mi šlo... Trochu se mi zdá že to má při záběru jiný zvuk,ale to možná jak teď víc poslouchám a pátrám
To mas normalni, vetsina dieselu huli pri poradnem slapnuti na plyn.KAPSCH píše:Chystám se na to taky, hulilo to jen při při prudším přidání, nebo pořád? Já když se rozjíždím tak skoro vyletěj saze a pak při jízdě to není tak strašný, jen při předjíždění a větší akceleraci to hulí.streety píše:No odpověď zní - nekouří,a spotřeba teda neklesla,ale ani nestoupla,stále kolem 6,5litrů,před tím 6,3... Ale to na letních gumách... Hlavně že to nehulí... O to mi šlo... Trochu se mi zdá že to má při záběru jiný zvuk,ale to možná jak teď víc poslouchám a pátrám
JB
Pridat plyn, zadymit a v tom dymu rychle ujet.streety píše:TO Kapsch: To mi přesně dělalo taky,nejvíc to bylo vidět v noci,třeba na dálnici,když za mnou svítilo auto a já sem přidal a pak to bylo jak když jezdím na dřevoTeď už to nedělá...
Napis pak, jak tu zmenu citis ty.Davidcalek píše:Mám na svém FOFO stejný problém.pozorně sem si pročet toto forum
a dal jsem zaslepení egru za ukol kolegovi co má autodílnu.doufám že dosáhnu stejného výsledku jako vy všichni tady.
Ford focus tddi combi 66kw,r.v.99
No já to zatím pořád odkládám,ale ta píšťalka mě zarazila.Nikdo o něčem takovém nepsal.Nemáš tam nějakou netěsnost?toro píše:Tak jsem EGR zaslepil kouskem CU plechu.Potvrzuji vznik nového druhu hluku, i když méně výrazného, zřejmě to tam fičí do zaslepené roury, a jak se naplní, tak je to o píšťalce.Měnil jsem olej a filtry, zatím nebudu dělat závěr, protože se hodně změnilo i počasi.EGR jsem měl dosud řádně funkční, tak se uvidí.U Peugeota mě však hodně potrápil, motůrku dopřeji čistý vzduch, i když v těhle a blížících se mrazech?Jestlipak dávkování paliva také neovlivňuje informace z teplotního čidla za IC? Děkuji všem, co tento zásah publikovaly s fotem.