Tak JMJ story dale pokracuje. S milym katem polske provenience jsem zapocal reklamacni rizeni. Typci v evyfuk-u v Mecholupech jsou celkem fajn, tak z toho nedelali zadnou velkou vedu, ovsem ze to poslou do Polska, pricemz se uvidi, jestli tu reklamaci uznaj. Hmm. Novej stejnej za dalsich _mozna vracenych_ 4500 jsem rozhodne nechtel zkouset, tak jsem si udelal vylet pres celou Prahu domu pro kat stary, uplne puvodni. Ten tam teda nahodili (ale nenamazali lambdy vazelinou, grrr, zas to budu muset predelavat :/ ) a ja odjel dom. Auto jako bonus trochu ztichlo, jede prakticky stejne jak predtim.
Cestou domu jsem si zapnul diagnostiku a videl jsem presne to, v co jsem doufal: druha lambda zacla kreslit naaaadheeernou roooovnou caru! Yeah! A to nejen na volnobeh, ale i pod zatezi pri jizde - to s JMJ rozhodne nenakreslila ani s uplne fungl novym! Z vyfuku mi ted jde patrne jen kyslik, CO2 a voda
Co rici zaverem:
1. Jsem hlupak, ze jsem s puvodnim vubec neco pred rokem zacinal delat.
2. Jak uz tady zaznelo nekolikrat, ty druhovyrobovy vyrobky jsou vosizeny jak to jde, jen aby auto tak tak pustily pres emise (sam jsem loni s mesic starym JMJ prosel) a zrejme nic nevydrzi. Nevylucuju, ze uz mam trochu podpaleny ventily, ale stejne, ten osciloskop 2. lambdy pred rokem uz vypadal hrozne.
3. Omlouvam se prirode, ze jsem ji 30k km trapil s prakticky nekatalyzujicim katem.
4. Vrakacovy kat je asi to nejlepsi, co jde nakonec pro nase obstarozni milacky poridit. Ten muj ma cca 210k km a funguje vesele dal. Stejna slova zaznely i z nekolika dalsich ust sevisaku, co jsem za posl. tyden potkal.
Omlouvam se za dlouhy text. L.