FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Nema, je uplne stejna, pokud je rec o Ti-VCT. Vacka je stejna uz na FF2. Tedy obe vacky.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Podle jeho tvrzeni jsou stejny 1.6 63 kW a 1.6 77 kW -> ty se lisi pouze softwarove (63 kW verze pak ma, tusim, kratsi stalej prevod, ale to se netyka motoru). 1.6 92 kW by mela mit krome jinyho sw jeste prave jinou vacku, proto prestavba na tuhle verzi neni mozna.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
V katalogu dilu jina neni 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
To je ovsem jina
Tzn. prestavba by teoreticky mela bejt mozna... Otazka je, esli s tim ma nekdo zkusenost - nez jsem poridil Ecoboost, pohraval jsem si s myslenkou koupit 1.6 77 kW a predelat na 92 kW... 


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Podle mých zpráv od Forda je tam jiná celá hlava
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

To bylo asi menší nedorozumění. Rozdílná hlava je jedině u verze 1,6 16V a 1,6 Ti-VCT - ovšem to je u Focuse 2 generace.
Několik lidí tady bylo s 1.6 Ti-VCT (Focus 2) na měření výkonu motoru a naměřili i 95 kW. Ale to už se opakuju...
EDIT: Focus 3: Jedna verze hlavy pro všechny výkonové varianty (85, 105, 123 koní) 1,6 Ti-VCT

Druhá verze pro FFV 1,6 Ti-VCT (ethanol) Celý motor pro všechny výkonové varianty je stejný (jiný u FFV a automat. převodovce)
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.12.2012 04:11
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Takže už je iba otázka, kde sa dá ten softvér na 92 kW zohnať. 

-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jak si na to přišel že jsou motory stejný?Kdyby byly stejný tak mají stejný finis kód.
Podle mě jsou ty obrázky pouze info. protože se slkádají ze stejných věcí.Když máš přístup do systému tak se zkus podívat jestli jsou stejný i vačky jestli mají stejný finis
Podle mě jsou ty obrázky pouze info. protože se slkádají ze stejných věcí.Když máš přístup do systému tak se zkus podívat jestli jsou stejný i vačky jestli mají stejný finis
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
vbery: Prosím podívej se ještě jednou na ten druhý obrázek a zaměř se na poslední řádek
Pro 1,6 atmosféru (Ti-VCT) je pouze jeden typ vačky (sací strana). To znamená, že ....

Pro 1,6 atmosféru (Ti-VCT) je pouze jeden typ vačky (sací strana). To znamená, že ....

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Asi tak, jsou stejne uz jako u FF2 VCT .. psal jsem to o kousek vyse.
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Pro toho kdo kupuje nové auto už je to o ničem. FF3 1.6 92kW prodávají pouze s automatem a 1.6 77kW pouze s manuálem. Tak výběr podle převodovky nebo zapomenutá skladovka. Zelenou má EB.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Komentoval jsem ted prispevek na jinym vlakne a na neco jsem si vzpomnel:
Nedavno ve Svete motoru (c. 23/2013) resili Fiestu a jeji slavnou 1.25 - pri mereni zjistili, ze 44 kW verze ma od nejakych 4000 rpm zapornej predstih, takze haze jiskru az za horni uvrati pistu. Tedy je krasne umele uskrcena. Kdyz si vybavim jizdu s Focusem 1.6 Ti-VCT 77 kW, prislo mi, ze zatimco v nizsich otackach zabiral dobre, ve vyssich se mi zdal neprirozene pridusenej - patrny to bylo pri najezdu na dalnici a jednom predjizdecim manevru, kterej me svoji dylkou docela neprijemne prekvapil.
S tim co nahore psali jini o shode dilu, zacinam skutecne verit tomu, ze uprava bude pouze softwarova... Dokazal by nekdo z vas ten predstih zmerit? Ja jsem pouze teoretik
Nedavno ve Svete motoru (c. 23/2013) resili Fiestu a jeji slavnou 1.25 - pri mereni zjistili, ze 44 kW verze ma od nejakych 4000 rpm zapornej predstih, takze haze jiskru az za horni uvrati pistu. Tedy je krasne umele uskrcena. Kdyz si vybavim jizdu s Focusem 1.6 Ti-VCT 77 kW, prislo mi, ze zatimco v nizsich otackach zabiral dobre, ve vyssich se mi zdal neprirozene pridusenej - patrny to bylo pri najezdu na dalnici a jednom predjizdecim manevru, kterej me svoji dylkou docela neprijemne prekvapil.
S tim co nahore psali jini o shode dilu, zacinam skutecne verit tomu, ze uprava bude pouze softwarova... Dokazal by nekdo z vas ten predstih zmerit? Ja jsem pouze teoretik

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Zdenekold
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Morava
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jenom se k tobě připojím, že máš naprostou a stoprocentní pravdu s tím přidušeným motorem ve vyšších otáčkách. Odpich na jedničku v naprosté pohodě, ale pak je to již i ničem. To je ten rozdíl, který cítím proti 1.6 u FF2.
Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.
Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.
On: Ford Focus Combi III 1.6 TI-VCT 74kW 2012
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
Ona: Ford C-Max 1.5 Ecoboost 110 kW 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Podivejme se na to trochu bliz
Verze 1: 1.6 Ti-VCT, 77 kW pri 6000 rpm, 150 nm pri 4000-4500 rpm
- pri maximu kroutaku (4000 - 4500 rpm) dava vykon 62.8 - 70.65 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 122.6 nm
Verze 2: 1.6 Ti-VCT, 92 kW pri 6000 rpm, 159 nm pri 4000 rpm
- vykon na maximu kroutaku (4000 nm) je 66.6 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 146.5 nm
(vypocet je nasledujici: vykon ve wattech = kroutici moment v nm * uhlova rychlost v radianech za sekundu)
Z toho, co vidime nahore, je chovani 77 kW verze celkem jasne vysvetleny: motor je priskrcenej a po prekroceni hranice 4500 rpm zacina momentova krivka velice rychle padat - proto ma vykon pouze 77 kW, proto neni v pasmu mezi 4500 - 6000 rpm temer zadnej narust vykonu, proto je to ve vyssich otackach chcipak, ackoliv v nizsich a strednich se projevuje zive.
92 kW verze uskrcena neni, momentova krivka pada relativne dost pomalu a proto vykon mezi 4000 - 6000 rpm plynule narusta.
Zajimalo by me, cim konkretne motor skrtej: jestli jenom casovanim ventilu, nebo k tomu pridavaj i posunuti predstihu jako v pripade fiesty... Asi to bude kombinace obou, nicmene, pokud skutecne ma shodnej hardware, nevidim duvod, proc by 77kW verze nesla predelat na silnejsi.
PS: V priloze jsou grafy kroutaku a vykonu pro obe verze

Verze 1: 1.6 Ti-VCT, 77 kW pri 6000 rpm, 150 nm pri 4000-4500 rpm
- pri maximu kroutaku (4000 - 4500 rpm) dava vykon 62.8 - 70.65 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 122.6 nm
Verze 2: 1.6 Ti-VCT, 92 kW pri 6000 rpm, 159 nm pri 4000 rpm
- vykon na maximu kroutaku (4000 nm) je 66.6 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 146.5 nm
(vypocet je nasledujici: vykon ve wattech = kroutici moment v nm * uhlova rychlost v radianech za sekundu)
Z toho, co vidime nahore, je chovani 77 kW verze celkem jasne vysvetleny: motor je priskrcenej a po prekroceni hranice 4500 rpm zacina momentova krivka velice rychle padat - proto ma vykon pouze 77 kW, proto neni v pasmu mezi 4500 - 6000 rpm temer zadnej narust vykonu, proto je to ve vyssich otackach chcipak, ackoliv v nizsich a strednich se projevuje zive.
92 kW verze uskrcena neni, momentova krivka pada relativne dost pomalu a proto vykon mezi 4000 - 6000 rpm plynule narusta.
Zajimalo by me, cim konkretne motor skrtej: jestli jenom casovanim ventilu, nebo k tomu pridavaj i posunuti predstihu jako v pripade fiesty... Asi to bude kombinace obou, nicmene, pokud skutecne ma shodnej hardware, nevidim duvod, proc by 77kW verze nesla predelat na silnejsi.
PS: V priloze jsou grafy kroutaku a vykonu pro obe verze

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Jinak bych uplne netvrdil, ze je auto pro predjizdeni nebezpecny - ono to stale jede slusne, problem je pouze v tom, ze te to "namlsa" slusnym zatahem, ale ve vyssich otackach reaguje linejc, nez bys cekalZdenekold píše:Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host