Presne tak, jestlize se tu bavime o motorech 1.6-2.0 a je to jedno jestli v benalu nebo dehtu, tak rozdily v pruznem zrychleni o 30km/h, ktere tu resime treba na dalnici, jsou v radu desetin sekundy,mozna sekundy. A to neni zadny dramaticky rozdil. Takze kecy typu "jakej debil prede me vlezl" apod. jsou kecy o nicem. Tady se nebavime o stodvacitkach, kdy je to fakt o hubu, ale jestli mam 1.6 nebo 2.0, tak pri rozhodovani, jestli se bezpecne zaradim nebo predjedu se budu chovat stejne, protoze ta 1s nic neresi a clovek neni schopen predem rici, zda to o tu sekundu vyjde nebo ne.Karel2 píše:Panove ja vas nechapu??Tu vasi uvahu o vykonu by prece mohl napsat i borec co jezdi s 500 kon.autem,ze tech 150-200 koni je mooc malo, ze je to louda atd.atd.Kazdej zajemce o auto kupuje bud srdcem,nebo je pragmatik a spocita si vsechno okolo ,no a pak je to jen kompromis co vybere.A hlavne ,pred koupi si ho poradne prozkousi v podminkach budouciho provozovani.Pokud si pak za pul roku bude stezovat na vykon a hluk, tak si za to preci muze sam,proc si takovy auto kupoval? K vykonu 1,6 muzu rici ze ja osobne nemam z vykonem problem a to i pri dost castem predjizdeni.A to jedu obcas i se synatorovou 150 kon.Alfou 144.To same s hlukem.Pri mem vyberu jsem zkousel Ochcavku,Mazdu,Rencka a vubec bych nerekl ,ze je FF hlucnejsi.
To ze nekdo neumi zrychlit je vetsinou tim, ze neumi radit a vyuzivat max. potencialu motoru.
Stejne tak kydy o tom, jak to na trojku u 1.6 zere. No a? A jak casto clovek toci trojku? Stejne tak ji tam budu muset dat u dvoulitru a bude to zrat taky.
Jestli mam v aute 100kW nebo 74kW, to znat pocitove samozrejme je, ale ty meritelne rozdily jsou pak prekvapive male.