SPOTREBA 1.6 TDCi
- Dudko
- Nováček
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banska Bystrica (Slovakia)
- Kontaktovat uživatele:
Max. krútiaci moment na 1.6 TDCi 66kW je naozaj pri 1.750 ot/min. a má hodnotu 215 nm.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
- omik
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neviem ci je rozdiel v 66kw a 80kw verzii tohto motora tak zasadny, ale pri 3000 otackach na stvorke ta 80kw verzia este vyrazne zrychluje a vobec to neni iba o zvysovani hluku...Pri 3500 ma zmysel radit...Dudko píše:Max. krútiaci moment na 1.6 TDCi 66kW je naozaj pri 1.750 ot/min. a má hodnotu 215 nm.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- tomy1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Dudko píše:Max. krútiaci moment na 1.6 TDCi 66kW je naozaj pri 1.750 ot/min. a má hodnotu 215 nm.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
Na 5tom prevodovom stupni 60kou???
Ludia toto je uz na mna vazne moc...

Focus II, 1,6TDCi, 66KW, 2006, 5dv...
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
A to akoze precotomy1 píše:Dudko píše:Max. krútiaci moment na 1.6 TDCi 66kW je naozaj pri 1.750 ot/min. a má hodnotu 215 nm.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
Na 5tom prevodovom stupni 60kou???
Ludia toto je uz na mna vazne moc...

- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
jsem zvědav, co nám odpoví 

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- omik
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
pretoze ten motor pri 60 na 5ke toci tak 1300 otacok.... je to uplne zbytocne, nema to absolutne ziaden vyznamzirafak píše:A to akoze precotomy1 píše:Dudko píše:Max. krútiaci moment na 1.6 TDCi 66kW je naozaj pri 1.750 ot/min. a má hodnotu 215 nm.
No neviem, tak potom som už aj ja asi dôchodca (inak mám 34 r.), lebo jazdím bežne okolo 1.750 ot. a nepríde mi na tom nič nezdravé, či neprirodzené, práve naopak mám pocit, že v tom rozmedzí 1.750-2.000 sa tomu motoru najlepšie pracuje a navyše je v tomto rozmedzí otáčok kedykoľvek pripravený akcelerovať.
Dokonca v uzavretej obci, kde je 60km/h, tak preradím radšej 5-ku a idem 1.500 ot., keď viem že nebudem predbiehať ako tam narvať 4-ku a točiť to vyššie. Neviem je to asi vec názoru a každého jedinca - jeden má rád keď motor pracuje kľudne, iný musí mať pod zadkom neustále otáčky.
Včera som obiehal kolónu 3 kamiónov a vytočil som to na 4-ke do 3.000 ot. až tak som preradil na 5-ku, ale poviem Ti že ten motor najlepšie akceleroval práve okolo tých 2.000-2.500 ot. a potom sa už len zvyšoval hluk v kabíne a adrenalín v mojom krvnom obehu.
Na 5tom prevodovom stupni 60kou???
Ludia toto je uz na mna vazne moc...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- milos
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: SPOTREBA
Muzu potvrdit, po okreskach, 2 lidi, neco v kufru, jizda bez ohledu na spotrebu (predjizdeni, 120 mimo obec, 60 obec) 4,5l/100km, s ohledem 4l/100km, usporna jizda 3,6l/100km.Ferris píše:3,5 si urcite zle pozrel to bola momentalna (kratkodobo) to sa neda, uz ked jazdis na 4,5 si FRAJER a to sa na pedal len pozeras![]()
dalnice brno-praha (sam) 150-160km/h (prumerna rychlost 125 km/h) 6,6l/100km
do prace cca 19km, sam, rychlostni komunikace (120-140km/h)+mesto+nejaka ta zacpa, standardni cas se vsim vsudy 25min, tydenni prumer 4,8l/100km na spotrebu, jinak 5,3l/100km
abych nezapomel kola 15", 66kW verze, dualni automaticka klima stale zapnuta
jinak se da dobre testovat spotreba na dalnici vyskov-kromeriz, nikdo nikde, rychlosti 130-180km/h postupne po 10km/h,
relativne dobre jeste vychazi 150-160km/h pri aktualni psotrebe 6,6, pri 170km/h je to 7,9 a pri 180 uz 9,5l/100km
setsakramentsky me tam chybi 6 prevodovy stupen, za to bych vrazdil
Naposledy upravil(a) milos dne 28.06.2007 11:19, celkem upraveno 2 x.
- omik
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
treba zobrat do uvahy kompromis, ako moc trapis motor a o kolko ti to znizi spotrebu. rozdiel medzi 4kou a 5kou pri rychlosti 60km/h v spotrebe je podla mna zanedbatelny. Ked usetris 2 deci nafty na 100km, tak sa to prejavi na rozpocte ako? Navyse sa tu stale opakovala teoria o tom, ze optimalnu spotrebu ma motor ked pracuje niekde v oblasti max. krutiaceho momentu. To rozhodne neni pri 1300 ani 1500 otackach... (niekde tam sa pohybujes ked ides 60km/h na 5ke)zirafak píše: ale,ale Omika co setrenie paliva
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- milos
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
má okamžitou spotřebu ale je vypnutá, že prý kvůli bezpečnosti řidiče, a zapnout to zpátky nechtějí...šmejdi jedniThomas_FFII píše:Ferris ty si ze mňa robíš srandu?![]()
FoFoII na PP žádnou okamžitou spotřebu nemá!!! i když by se mi celkem hodila. A jestli si myslíš že rozjedu auto na 5 ku na 90km, dám tempomat, ženu s děckem vyhodím pro jistotu z auta aby mi nekazily spotřebu a pak se tím chlubím na forů, tak seš vedle.
Proč bych to dělal? Dotaz zněl jasně: Spotřeba 1.6 TDCI, tak jsem napsal moje poznatky, toď vše.
A ještě sem párkrát napíšeš že to není možný a že si vymýšlím, tak už asi snad vezmu auto a pojedeme se spolu projet
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
neviem,co ma tento udaj spolocne s bezpecnostoumilos píše:má okamžitou spotřebu ale je vypnutá, že prý kvůli bezpečnosti řidiče, a zapnout to zpátky nechtějí...šmejdi jedniThomas_FFII píše:Ferris ty si ze mňa robíš srandu?![]()
FoFoII na PP žádnou okamžitou spotřebu nemá!!! i když by se mi celkem hodila. A jestli si myslíš že rozjedu auto na 5 ku na 90km, dám tempomat, ženu s děckem vyhodím pro jistotu z auta aby mi nekazily spotřebu a pak se tím chlubím na forů, tak seš vedle.
Proč bych to dělal? Dotaz zněl jasně: Spotřeba 1.6 TDCI, tak jsem napsal moje poznatky, toď vše.
A ještě sem párkrát napíšeš že to není možný a že si vymýšlím, tak už asi snad vezmu auto a pojedeme se spolu projet




- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo, je to tak. Pry to odvadi ridicovu pozornost. A maji pravdu, alespon v mem pripadezirafak píše:neviem,co ma tento udaj spolocne s bezpecnostoumilos píše:má okamžitou spotřebu ale je vypnutá, že prý kvůli bezpečnosti řidiče, a zapnout to zpátky nechtějí...šmejdi jedniThomas_FFII píše:Ferris ty si ze mňa robíš srandu?![]()
FoFoII na PP žádnou okamžitou spotřebu nemá!!! i když by se mi celkem hodila. A jestli si myslíš že rozjedu auto na 5 ku na 90km, dám tempomat, ženu s děckem vyhodím pro jistotu z auta aby mi nekazily spotřebu a pak se tím chlubím na forů, tak seš vedle.
Proč bych to dělal? Dotaz zněl jasně: Spotřeba 1.6 TDCI, tak jsem napsal moje poznatky, toď vše.
A ještě sem párkrát napíšeš že to není možný a že si vymýšlím, tak už asi snad vezmu auto a pojedeme se spolu projet![]()
![]()
Snad len,aby vodic nedostal infarkt,ked uvidi tie neskutocne vysoke hodnoty

- milos
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
presne tak, kvuli par volum, kteri si neumeji dat pozor, nam to vyplichmelko píše:nie, nie zirafak, bez srandy, fakt oficialna argumentacia pre zablokovanie tejto funkcie bola, že tvrdia, že bolo pár prípadov, kde vodič čumel na okamžitu spotrebu a nezvladol riadenie..
btw poznal jsem dle manualu, kde je v menu palubniho pocitace uvedena okamzita spotreba
Naposledy upravil(a) milos dne 28.06.2007 11:49, celkem upraveno 1 x.
- omik
- Pokročilý
- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to teda cumim. To by mali potom vybrat vsetkym aj radia, znefunkcnit otackomery, rychlomery a vlastne komplet vsetko, na co sa da za jazdy pozeratchmelko píše:nie, nie zirafak, bez srandy, fakt oficialna argumentacia pre zablokovanie tejto funkcie bola, že tvrdia, že bolo pár prípadov, kde vodič čumel na okamžitu spotrebu a nezvladol riadenie..

Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů