Kontrolka motoru po rozvodech

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od V12 » 25.09.2012 22:04

Pre istotu objednaj hned 2. Keby nahodou jeden nesiel. A ked pojde, lahko ho strelis.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vita_k » 25.09.2012 22:38

jo, neni to problem. Me treba jely 2/2. Mel jsem stesti, jeden jsem prodal na aukru.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

killeriq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 147
Registrován: 13.08.2012 18:14
Bydliště: PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od killeriq » 27.09.2012 20:54

Objednal som 3 typy, prvy mi prisiel tento:
http://www.ebay.com/itm/150889412703?ss ... 1439.l2649
S torque Pro ide fajn, len ten "test Results" mi dava scanning a potom refreshing stale dokola, tak neviem...
Ford Mondeo 2.2 TDCi, 129kw, 03/2009, Titanium S

Uživatelský avatar
vranik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 12.08.2012 19:51

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vranik » 30.09.2012 10:21

Tak mam znovu problem. Auto nejak prestalo tahnout....pri zrychlovani si jakoby samo ubere plyn (asi v 3k otackach). Chova se to dost podobne jako kdyz to bylo v nouzaku.

Pripojil jsem diagnostiku, ale nenaslo to zadny chyby, takze to v nouzaku nejspis nebude....minule mi nesel ani zapnout tempomat a ted jde....jenom to proste netahne :/.

Jeste kdyz to tahlo, tak sel z vejfuku takovej nasedlej kour (nebylo to uplne pruhledny) a je z nej cejtit smrad (asi nespalena nafta)....

Zmeril bych nejaky hodnoty na cidlech, ale scanmaster mi toho moc nenabidne, jediny zajimavy veci jsou prutok vzduchu, paliva, absolutni tlak v sacim potrubi...

poradite co s tim mam delat? treba co mam merit a jaky hodnoty cekat?

edit: jeste poznatek, kdyz seslapnu ve volnobehu plyn, tak otacky jdou max kousek pod 4K (i kdyz mam plyn na podlaze)
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback

killeriq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 147
Registrován: 13.08.2012 18:14
Bydliště: PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od killeriq » 30.09.2012 10:57

radsej to daj do servisu, nez s tym experimentovat...
Ford Mondeo 2.2 TDCi, 129kw, 03/2009, Titanium S

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od V12 » 30.09.2012 11:30

vranik :
V akom stave mas palivovy filter ? Ked cez neho nechce tiect nafta, kone nemaju co zrat a netahaju. Na zakladnu diagnostiku staci aj ScanMaster. Ked to budes merat, rob to za jazdy a sleduj toto :
- tlak v sani - po zadupnuti plynu do podlahy by mal byt na chvilku (cca 5 sekund) 2.5 baru, potom skokom klesne na 2.3 baru a tam sa drzi az do obmedzovaca, resp. ubratia plynu
- tlak paliva v raile - pri poziadavke plneho vykonu nad 2000 otacok by mal byt 1600 barov
Prietok vzduchu sa meni, rozsah hodnot nepoznam. Da sa to ale orientacne vypocitat z objemu motora, otacok a objemovej ucinnosti (cca 80 - 85%)

Sam do toho doma neryp, to by nedopadlo dobre.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vranik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 12.08.2012 19:51

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vranik » 30.09.2012 15:00

Tak jsem to zkusil promerit...ty tlaky tam jsou vsechny nejaky nizsi...jet na 2, 3 rychlost se mi darilo prakticky jenom neco malo pres 3000 otacek, ani ve volnobehu to nevylezlo vejs...prikladam vystupy mereni, ale je to takovy skokovity i kdyz jsem se v tom provozu snazil to drzet plynule...
Presne takle se mi to chovalo, kdyz to bylo v nouzaku

kdyz jsem zkusil rychle zaslapnout plynovej pedal, tak ta reakce byla dost pomala a i ve volnobehu to vylezlo asi tak za 0.5s z 800 na 3500 a tam se to zastavilo..

Palivovej filtr tam je puvodni, s rozvodama se jeste nemenil, protoze je drahej a v planu byl tak za pul roku...moh by se ucpat takle najednou? jeste predevcirem sem s tim lital uplne v klidu po dalnici a vcera se to zas takle vysralo :/

Naftu jsem tam tak pred 200km tankoval VERVU
mereni.pdf
(359.05 KiB) Staženo 57 x
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vita_k » 30.09.2012 16:02

tlak v railu mam stejný. Blbosti s vykonem mi to dela, kdyz chce regenerovat filtr, ktery uz tam neni. Muzes mit podobny problem.

Poloha skrtici klapky je zajimava :) Nevedel by nekdo jak ji precist v torque?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od V12 » 30.09.2012 19:41

vranik :
Tie hodnoty su hrozivo nizke. Ak nie je zasrany palivovy filter, tak to je na dokladny test cerpadla a vstrekovacov v dieselservise. Vymen ten filter a uvidis. Verva je velmi kvalitna, neviem ake aditiva obsahuje, no mohli rozpustit nejake sajrajty v nadrzi a tie upchali filter. Toto ale varim z vody.

vita_k :
Mne na 2.0i polohu skrtiacej klapky Torque meria bez problemov, na kachliach ma tento udaj nikdy nezaujimal. Aha, aby som nezabudol - v Torque som aktivoval rozsirenu sadu PIDov pre Ford. Ci to ale pojde aj so zabozrutom, netusim. ScanXL napr. poznal hromadu PIDov 2.0TDCI, no napr. 1.6TDCI uz nie, takze neviem. Nieco prehnite je v state zabozrutskom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vita_k » 01.10.2012 09:29

Extra PID pro ford mam aktivovane. Jestli to tam jeste mas, muzes prosim poslat screenshot s adresou a rovnici?

Moc by me to zajimalo, protoze kdyz to auto cuka, je slyset jakoby prerusovane proudeni vzduchu - bud to muze byt me nacnute turbo, ale spis jak se zaviraj zmatkujici klapky a kolem nich to fouka turbolentne. Treba bych si udelal vic jasno v tom proc to cuka.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od V12 » 01.10.2012 09:43

Poloha skrtiacej klapky je v pripade benzinaku SAE hodnota - cize standardna. V rozsirenej sade su 2 dalsie polohy klapky :
- throttle position desired PID 22091a, jednotka su stupne, rozsah 0 az 100, rovnica ((A*256)+B)*(100/8192)
- throttle position actual PID 22093c, ostatne ako v predoslom

Mohol by si ale otestovat, ci ti pojde EOT - Engine Oil Temp - PID 221310, hodnoty 0 az 300, rovnica ((((A*256)+B)/100)-40. Mne toto neslo ani na naftaku a nejde ani na benzinaku.

EDIT :
Do prilohy pridavam jeden zaujimavy ulovok - enhanced FORD pids aj s rovnicami. Nie je tam vsetko, ale aj tak.

Myslim, ze tu uz zasierame vlakno a lepsie by bolo v ucenej debate pokracovat na http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=30828 :wink:
Přílohy
Scaling_For_Enhance_Ford.zip
(7.47 KiB) Staženo 38 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vranik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 12.08.2012 19:51

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od vranik » 01.10.2012 20:28

Muzete mi nekdo doporucit nejakej servis v Praze a okoli, pripadne v Moste a okoli?
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback

killeriq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 147
Registrován: 13.08.2012 18:14
Bydliště: PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od killeriq » 01.10.2012 20:55

vranik píše:Muzete mi nekdo doporucit nejakej servis v Praze a okoli, pripadne v Moste a okoli?
Frolik a Rataj...P10 Mecholupy, a povedz ze ti netreba papier, mas potom lepsiu cenu ;)

Pripadne je tu zvlas kategoria na servisy, tak si precitaj tam nieco...
Ford Mondeo 2.2 TDCi, 129kw, 03/2009, Titanium S

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od miki21 » 01.10.2012 21:01

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Kontrolka motoru po rozvodech

Příspěvek od Mr.Zdenda » 02.10.2012 07:14

Omlouvám se za za*írání vlákna, tale objednal jsem si BT OBD z aukra a také funguji. Zatím jsem zkoušel jen Toruqe a jen tak letmo:-) hezká hračka
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host