Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od prib@centrum.sk » 14.12.2013 20:23

Asi ti nahrali to iste ako mne, popisoval som to už v predchádzajúcom príspevku. Myslím, že oni tam nahrajú dlhodobé kalibrácie a klapka si potom vytvorí krátkodobe, podľa toho ako jazdíš. Vtedy treba jazdiť aj dlhšie trasy, aby sa to dobre nastavilo. Mne sa klapka nastavila asi po troch dňoch jazdenia. Keď som vyšiel z Fordu, tak mi kolísali otáčky ako predtým, až po odjazdených km sa otáčky zlepšili.

Krátkodobé kalibrácie klapky popisujú aj ostatný pri jej čistení. Vtedy sa tiež zmažú a je potrebné najazdiť nejaké km.

Ale neviem, možno trepem dve na tri. Veľmi sa v tom nevyznám. Popisujem len moju skúsenosť.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

siky001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.10.2013 19:11

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od siky001 » 18.12.2013 17:14

Tak včera jsem natankoval v-power na shellce a najednou kolísání otáček po startu zmizelo.. tak nevím.. nemyslím si, že tankování dražšího paliva je řešení :/

Uživatelský avatar
prib@centrum.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 09.06.2013 11:17
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od prib@centrum.sk » 19.12.2013 08:00

Tak to budeš mať niečo iné ako ja. Ja tankujem stále lepší benzín na OMV a žiadnu zmenu mi to nerobí.
Keď som čítal fóra predtým, tak dosť ľudí písalo, že im lepší benzín pomáha. Možno si skús kúpiť prípravok na naviazanie vody v nádrži. Ak si tankoval menej kvalitne benzíny, tak ti tam možno ostala voda.
Skús si to pohľadať na fóre, je tu viacero ľudí, ktorý popisovali podobne príznaky ako ty, aj s tým benzínom.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009

Uživatelský avatar
Pourys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 05.04.2012 20:48
Bydliště: Praha Radotín a Planá (TC)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Pourys » 02.01.2014 21:08

Vyčistění škrtící klapky pomohlo tak na 2 měsíce. Zajímavé je, že někdy to kolísá víc a někdy míň, někdy to hned po nastartování chcípne. Teď když se to vrátilo, zkusím ještě znova lepší benzín, jakej to bude mít vliv. Pak prostě servis, jestli na to nepřídou....
FF2 combi, 1.6 74kw, 12/2007, LPG Lovato easy fast

Uživatelský avatar
Pourys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 05.04.2012 20:48
Bydliště: Praha Radotín a Planá (TC)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Pourys » 11.01.2014 21:39

Takže natural 98 to teda moc nezlepší.....takže během 14dnů jedu do servisu!
FF2 combi, 1.6 74kw, 12/2007, LPG Lovato easy fast

Niki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 05.02.2010 14:09

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Niki » 19.01.2014 18:42

Ahoj mám 1,8 16v r.v 08 systém Lovato smart fast a stejný problém. Napadlo mě, že by to mohlo mít spojitost s přicpanými vstřiky. Po natankování 98 se to zlepšilo, ale ne docela, zkusím tedy aditivum na čištění palivové soustavy. :idea:
Focus combi 2008 1,8 92 kw Titanium LPG red tango

Uživatelský avatar
Pourys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 05.04.2012 20:48
Bydliště: Praha Radotín a Planá (TC)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Pourys » 20.01.2014 20:36

Nedá mi doplnit zkušenost..... Vyměnil jsem teď olej za 5w40 A3 a nevím zda je to jen náhoda, ale 2x startováno při 6st a vlhko atp a auto se chová úplně super!!! Další věcí je, že jsem nalil do nádrže Velfobin cca před 14dny a možná se to taky projevilo.....
FF2 combi, 1.6 74kw, 12/2007, LPG Lovato easy fast

Uživatelský avatar
dejavu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.11.2013 07:48
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od dejavu » 22.01.2014 07:00

Já řeším taktéž něco podobného. První benál, co jsem tankoval po koupi, byl SHELL V-POWER Nitro+ Racing. Všechno v cajku. Pak jsem tankoval u nás ve Starém Městě na SHELL V-POWER Nitro+ (bez racing) a už to začalo dělat taky. 1800 otáček, pak 600 a pak se to ustálí na 1200. Je ale fakt, že u nás SHELL moc kvalitní palivo nemá. Zkouším Benzinu, klasika 95. Zítra dám vědět, jestli mi to dělá to samé.
C-MAX 2.0i 16V PANORAMA, Germán, 04/2008

Uživatelský avatar
dejavu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.11.2013 07:48
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od dejavu » 23.01.2014 19:52

Otestováno - benzín z Benziny už má vcelku normální start oproti V-Power Nitro+

Už vím, proč na ten SHELL nejezdím :nnou:
shskul.gif
shskul.gif (16.24 KiB) Zobrazeno 5125 x
C-MAX 2.0i 16V PANORAMA, Germán, 04/2008

siky001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.10.2013 19:11

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od siky001 » 11.03.2014 18:20

Tak s Shell V-power mi to vydrželo jen na dva starty. Teď jsem zkusil na OMV Maxxmotion 98 a zatím jsem udělal cca 15 studených startů a vždycky bez kolísání otáček. Že by konečně alespoň částečné řešení?

siky001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.10.2013 19:11

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od siky001 » 13.03.2014 09:56

siky001 píše:Tak s Shell V-power mi to vydrželo jen na dva starty. Teď jsem zkusil na OMV Maxxmotion 98 a zatím jsem udělal cca 15 studených startů a vždycky bez kolísání otáček. Že by konečně alespoň částečné řešení?
Omlouvám se, označení je 95 :)

mirisek
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 24.03.2008 16:29
Bydliště: Vsetín

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od mirisek » 13.03.2014 11:18

U mne diagnostika ukazala chyba lambda sondy.jak vymenim,dam vedet zda je to lepsi!
Ford Focus II kombi, 1,6 16V 74kW, 03/2006 SQ217
Obrázek

mirisek
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 24.03.2008 16:29
Bydliště: Vsetín

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od mirisek » 18.03.2014 09:46

lambda vyměněna a je po problému, otáčky nekolísají a po nastartování to drží i bez plynu,takže zatím spokojenost :palec_nahoru:
Ford Focus II kombi, 1,6 16V 74kW, 03/2006 SQ217
Obrázek

Lipan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.06.2013 13:37

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Lipan » 20.03.2014 08:43

Zdravim. Taky mě toto trápí. Také nevím co s tím mám dělat.
Ale jak se tu ptáte na to hučení škrtící klapky. Tak ta musí hučet,
jelikož překonává odpor od kolíčku, který je na pružině. Podle mého názoru
tento odtlacovak škrtící klapky slouží k tomu, aby po vypnutí motoru nezůstal klapka uplně zavřená
a neprilepila se k necistotam. Mel jsem ji komplet rozdelanou, ale
otacky porad po na startovani kolisaji nez se auto zahreje.
FF 2008 2.0 LPG

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 21.05.2014 19:38

Zdravím,
řeším tento problém taky. FF 1,6 74kW + LPG rv 2010. Najeto 57 500km. Auto sem koupil nový. Po startu motor chcípne a po opětovném již ne, ale jde trhaně a nepravidelně. Po zahřátí vše OK na LPG naprosto OK. Stačí ujet cca 2-3km. Svíčky jsou OK a speciálně na plyn (CNG) BOSCH. Zhoršilo se to po kontrole svíček. Diagnostika napsala vynechání zapalování. Velfobin do nádrže 0. Všechno zkontrolovaný a nic. HELP ME. Neporadíte někdo něco ? Jsem už docela v pasti. Díky. Jura

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti