
Spatny start za studena 1.8 TDCI
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
JO to odpovídá, mám to nějak podobně 

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
To je ten zvuk co je nejvíc slyšet mezi 32. a 37. sekundou?phofy píše:Ale nemlátí ti tam setrvák?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- strakoš
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 22.11.2012 19:16
- Bydliště: Třešť/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Z toho videa to jde prd poznat, ale myslím, že by se to dalo identifikovat jako převalující se dvouhmota. Ten motor je studenej, za tepla to bylo horší a když padal otáčky na volnoběh, tak od 1500 do 800 silně zarachotila 

Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Koukám,že máš taky "originální" víčko ostřikovačů
.Ta dvojhmota tě asi nemine.Rozbiješ prasátko vytáhneš 13tis. a máš to komplet včetně spojky.


Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- strakoš
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 22.11.2012 19:16
- Bydliště: Třešť/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Standa.64: Těsně vedle - oprava šla na záruku, takže prasátko ještě žije
Co myslíš tím víčkem?

Co myslíš tím víčkem?
Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Původní víčko nádržky ostřikovačů je modré se symbolem stříkající vody.Taky se mi ztratilo a musel jsem ho nahradit červeným víčkem z nějakého kanystru od saponátu.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- strakoš
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 22.11.2012 19:16
- Bydliště: Třešť/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Jo OSTŘIKOVAČŮ...tvl já četl vstřikovačů
Mě se ta fialová líbí..aspoň si ho nespletu


Mě se ta fialová líbí..aspoň si ho nespletu
Mondeo MK5 Titanium, 2017, 2,0 TDCi 132 kW
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Já už to nějak přestávám řešitMarod22 píše:Chalani, ja mám síce 1,6 TDCi, ale aj pri -10 mi žhaví tak 3 sekundy. Pri bežných mrazoch kontrolku žhavenia ledva spozorujem. Kolísanie otáčok po štarte ale pozorujem.



- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
smoula som zvedavý, budem ťa sledovať 

- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Asi dostal nejaky pilule na uzkost 

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
První sada originálních žhaviček MOTORCRAFT nebyla funkční po 4 letech, potom jsem koupil ve FORD Dankar jako originál BERU GN993 a ani jedna nebyla k včerejšímu dni po 38.000 km funkční.Jardak píše:Osobně bych tam dal origo ,nebo BERU. Ty NGK mají jen třetinový žhavící proud 5 A oproti BERU který má 15 A.
Jinak stav žhaviček se dá orientačně zjistit když klešťákem změříš proud na přívodním kabelu. Nebo jestli máš nabíječku s plynulou regulací proudu a ampermetrem,tak po odpojení propojovacího kabelu připojíš nabiječku na svíčku,na nabíječce nastavíš třeba 5 A a pak zkontroluješ ostatní svíčky jestli přes ně jde stejný proud.
Včera mi byly doporučeny žhavičky NGK Y-524J. Dnes ráno při teplotě -2 st. svítila kontrolka žhavení cca 3 sekundy, což u originálu nikdy při této teplotě tak dlouho kontrolka nesvítila. Start okamžitě bez vibrací motoru, nafta zimní Optimal Diesel bez BIO složky FAME + zimní VIF. Přikládám odkaz na video, NGK dřív žhaví. BERU později a s větší intenzitou, ale o to je dřív KO.
http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Jak vypadaly špičky těch vadných svíček?
Na mým autě mám svíčky BERU se kterýma jsem ho koupil. Já na tom najel přes 100 tkm Asi 20 tkm jsem tam měl na zkoušku Bosche, ale těm trvá déle než nažhaví. Pak jsem tam vrátil původní BERU.
Jinak řídící jednotka nemá šanci zjistit co tam je za typ svíček, ta pouze ovládá spínací relé.
Při teplotě pod nulou je normální, že žhavení svítí déle. Moje auto pokud celej den stojí, tak další den při cca -2 °C svítí žhavení skoro stejně jako ostatní kontrolky. (mimo mazání a dobíjení samozřejmě) Osobně startuju až po zhasnutí kontrolek bez ohledu na to jestli žhavení zhasne dřív a startuje bez problémů a motor běží hned hladce.
Na mým autě mám svíčky BERU se kterýma jsem ho koupil. Já na tom najel přes 100 tkm Asi 20 tkm jsem tam měl na zkoušku Bosche, ale těm trvá déle než nažhaví. Pak jsem tam vrátil původní BERU.
Jinak řídící jednotka nemá šanci zjistit co tam je za typ svíček, ta pouze ovládá spínací relé.
Při teplotě pod nulou je normální, že žhavení svítí déle. Moje auto pokud celej den stojí, tak další den při cca -2 °C svítí žhavení skoro stejně jako ostatní kontrolky. (mimo mazání a dobíjení samozřejmě) Osobně startuju až po zhasnutí kontrolek bez ohledu na to jestli žhavení zhasne dřív a startuje bez problémů a motor běží hned hladce.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
To Jardak: špičky původních svíček MOTOCRAFT a včera testovaných BERU GN993 byly černé, při zkoušce na akumulátoru nic, na ohmetru zjištěno přerušení spirály.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
já dal ty Bosch (a Baterku Varta silver 75Ah ) zatím dobrý , auto stojí někdy i 3-4 dny ale zatím byla nejnižší teplota ráno asi -4°C a startuje super (proti původnímu stavu s originál baterkou a asi i s origo žhavičema kde fungoval jen jeden to už v -1°C byl problém natočit) Dám vědět jak to startuje až bude větší mráz .
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host