FoFo ma pro mne ale hlavni vyhodu ve spolehlivosti, coz je pro mne daleko dulezitejsi faktor. Snazit se v podvecer kus za Mnichovem probudit vstrikovaci cerpadlo na Omeze neni zazitek, ktery bych si chtel zopakovat


Každá automobilka si definuje segmenty, kam cílí auta. Jinak by vyráběla 1 (slovy jeden) typ auta a nabízela jej, jak rozvozcům pizzy, tak ředitelům.fofok píše:...Dneska jsou lidi tak marketingově zblblý,že fofo II snad považujou za auto do města.
V12 píše:3 roky dozadu som zo zvedavosti okusil bazarovy FFII 1.4i. Dodnes obdivujem toho cloveka, ktory s nim dal 150 tisic km.
tak tohle bych chtel videt...ballu píše:J30 tis. Kč , tak má kompletně vyměněný tlumiče, čepy, ložiska ,silenbloky, brzdy a spojku, nepočítám běžný spotřební díly, které mění i u nového.
Stanley_vy píše:A bude to těch 108 tis. km opravdu mít? Nemyslím si...
Na druhou stranu, mám najeto na 2.0 TDCi necelých 70 tis. km a oproti 2.0i už jsem za tu dobu ušetřil na palivu asi 50 tis. Kč. Počítám při svojí skladbě jízd rozdíl 2l na 100 km (jezdím dlouhodobě za 6,3l/100) a +/- stejnou cenu za litr paliva (tankuju Vervu).
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti