cihak
Tak jak říkáš, do dvoulitru bych nešel kvůli DPF. Pokud můžu radit, tak 1.8 TDCi je asi nejlepší volba společně s 1.6 66 kw
phofy
To je přesně to, proč nechápu většinu příspěvků majitelů benzínu. Že se diesel vyplatí od tolika a tolika km.
1. Pokud nemá člověk extra smůlu, bude provoz dieselu vždy levnější než provoz benzínu - a je vlastně jedno kolik najedeš
- když 100 tis. ročně, tak i přes případné náklady na opravy jednoznačně
- když najedeš 5 tis. ročně, tak se ti to taky vyplatí, protože turbo, vstřiky atd. atd. Ti neodejde pravděpodobně v příštích deseti až dvaceti letech

(tady skoro všichni benzíňáci mluví v tom smyslu, že by vlastně nákladné opravy měly přicházet po 10-20 tis., což je nesmysl)
2. Plno lidí si diesela koupí ne kvůli úspornějšímu provozu, ale kvůli tomu, že se mu s dieselem líp jezdí a je mu jedno, kolik toho najezdí.
3. A divím se všem benzíňákům, kteří, pochopitelně, oslavují benzínové motory z toho důvodu, že najezdí jenom tolik a tolik km, že se jim diesel nevyplatí, že si prostě nekoupí Favorita, který jim udělá taky službu a finanční náklady budou neporovnatelně menší než u benzinových Fordů...
Plno lidí se mnou souhlasit, ale tohle je můj pohled na věc. Ale od toho máme diskusní fóra....