C4R3W píše:Podle me je to prasarna - pri startovani se nemazou ojnicni loziska na klice, takze kazdej start znamena zvyseny opotrebeni. Potom je sakra rozdil, jestli na jeden prejezd vetsiho mesta startuju jednou nebo tricetkrat... Ano, nejhorsi je start-stop nabastlenej na starsim motoru navrzenym puvodne bez nej (viz to 1.5 dCi), ale i novymu motoru to podle me spis skodi. Ja ho vypinam po nastartovani a obcas to pouzivam jako komfortni vypinac motoru, pokud nekde stojim dyl, pak je to docela fajn Proto bych ocenil ne jeho trvalou deaktivaci, ale otoceni ty logiky tak, ze by byl po startu vypnutej a musel bych si ho sam zapnout...
Souhlas, rika se, ze jeden start motoru = 20km jizdy (opotrebeni).
Ja bych uvital, aby kdyz vypnu start stop, tak aby zustal i po vypnuti klicem a nastartovani klicem stale vyplej a aby kdyz si ho sam zapnu, aby zustal zaplej - aby si to proste pamatoval.
Uz se tesim na Focus RS3, az clovek zastavi na semaforech a motor chcipne, misto krasneho bublani