Stránka 4 z 48
Napsal: 24.02.2006 10:02
od Honza
No právě,kdyby tak byl nějaký kompromis.Ale jinak se k pružinám a podvozkům dají koupit origo podložky pro zvýšení světlé výšky,tak by to šlo vyřešit i takhle.
Napsal: 24.02.2006 19:54
od Honza
foki píše:pruziny na kombi od firem :
H&R 5700 kc
KW 5500 kc
weitec 4500 kc
K.A.W. 6800 kc
eibach 6200 kc
FK 5400 kc
supersport 5600 kc
vcetne postovneho do CR
Foki myslíš že mezi těma pružinama Weitec a Eibach bude velký rozdíl?
Nemáte s tím někdo zkušenost?
Napsal: 26.02.2006 10:32
od Honza
Našel jsem na netu stavitelný podvozek na FF za zajímavou cenu,ale nějak nikde nenacházím informace o téhle značce...třeba najdu.
Co Ty na to Foki?
http://www.spoilercentrum.cz/shop/ford/ ... cus-v-maxx
http://www.autokseft.cz/vmaxx-m-63.html?filter_id=163
Napsal: 27.02.2006 22:18
od Honza
Foki,já vím,že otravuju,ale potřebuju s tím fakt poradit,ať vím,co koupit,než k Tobě přijedu.
Teď jsem zase četl úplně rozdílné názory na podvozek.
Buď že samotné pružiny nikdy,nebo jedině s novýma tlumičema,jinej zase říká,že stavitelný podvozek z toho udělá kostitřas,já už jsem z toho jelen
Napsal: 27.02.2006 23:10
od driver
For Honza:
trochu se do toho vložím jestli nevadí,dělám hodně do rallysportu,tak ti poradím ohledně podvozku.
Samotné pružiny se dají dobře zkombinovat s tvrdými tlumiči,bez nějakých problémů naklánění v zatáčce,odskakování od vozovky,auto je krásně přilepené k vozovce a drží ideální stopu.
Zaručeně bych je nedával na měkké tlumiče,zaprvé ti rychle odejdou tlumiče a auto bude nestabilní,sice bude snížené ale výsledný efekt žádný.
stavitelný podvozek,nejlepší volba na podvozek,tady si můžeš nastavit podle sebe jak ti to bude vyhovovat a v jakých podmínkách jezdíš ,výšku vozidla a tuhost pérování.určitě žádný kostitřas
Napsal: 27.02.2006 23:13
od Honza
Děkuji,že jsi se vložil.Mohl bys kouknout na ta dva podvozky,co jsou asi o dva příspěvky výš?
Nemůžu o tom nikde nic najít a podle fotky nic nepoznám.
Napsal: 27.02.2006 23:14
od foki
ja jsem dal stavitelnej na RS a vyjel z garaze ( mam tady zatím sterk) dojel k brane spocital vsechny kaminky , pak pomalinku zacouvalzpet a dal jsem tam jen pruziny ( vypada to pekne , není to tvrde a stelovaky lezi v garazi v rohu .) tlumice jsem tam dal origo a ne nove .
Napsal: 27.02.2006 23:17
od Honza
Jenže já nevím v jakém stavu mám tlumiče a nové stojí asi dost,kdybych mněl dobré tlumiče,tak dám asi jen pružiny.Ale na tlumiče po 6ti letech....
Napsal: 27.02.2006 23:18
od foki
to driver : myslis ze nemci stavi vsechno na tvrdo ? s kazdým autem ktere melo stelovaky jsem hopsal jak na pruzine .
k tem jenom pruzinam -vim ze ten tlumic pracuje jinde , ale proc by mel odejit kdyz bude o 3 cm niz ?
a pokud budes kupovat jine tlumice tak to je fakt lepsi koupit stelovaky
Napsal: 27.02.2006 23:36
od driver
tyhle moc neznám ty vmaxx,přikláněl bych se spíš k eibechům nebo k HR
http://www.eibach.cz/
Napsal: 27.02.2006 23:39
od Honza
No já o nich právě taky nic nevím a Eibach stojí stavitelný 28000

,to už nemám.Za těch patnáct je to zajímavá cena,na to že to jsou štelováky,ale nic jsem o nich nezjistil
Napsal: 27.02.2006 23:53
od Honza
Jakou mají tlumiče cca životnost?
Napsal: 27.02.2006 23:57
od driver
Foki
podle toho jaké štelováky tam dáš a jak si je seřídíš,před focusem jsem jezdil ve feldě,upravil jsem si ji včetně podvozku,dal jsem tam stavitelný od H+P a nemůžu říct že by nějak skákal.
tlumič je sice níž,ale není přispůsobený natu tvrdou pružinu,tudíž tito změkne,a odskakuje tito od vozovky a tím pádem nemáš dobrou přilnavost k vozovce,takže jak to pruží tak tito od vozovky bouchá do tlumiče a tím je tam větší propružení při kterém ti rychlej řídne olej v tlumíčích a tím se opotřebovávají.
Napsal: 28.02.2006 00:05
od Honza
Dobře a rozdíl v komfortu při sériových tlumičích se sníženýma pružinama a stavitelným podvozkem dejme tomu -3cm?
Napsal: 28.02.2006 00:20
od driver
stavitelný podvozek bude mít lepší vlastnosti.