Stránka 4 z 4

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 07.01.2017 19:42
od ZaQik
ano, strikovaci cerpadlo u motoru ... samospadem se to z nadrze k motoru nedostane :wink:

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 08.01.2017 00:04
od pepannn
No to ano,ale to co si napsal, vypadalo ,žě to tlačí čerpadlo z nádrže.Protože při zapnutí klíčku nic netlakuje.
Po nastartování je tam podtlak od vstřikovacího čerpadla,který nasává naftu z nádrže. :wink:

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 09.01.2017 14:38
od mecc
Hojte, tak jsem včera vyměnil pal. filtr dle vašich rad a vše v poho. :bravo22:
Motor vypínal, venku bylo -15.
Dnes ráno byl test -18 a motor bez problémů...
Dík za dobré info, ohledně odvzdušnění.
Nový filtr propojen s nádrží a na vývod s filtru do čerpadla připojena průhledná hadička+(balonek). Napumpování paliva a jak přestali být bublinky v hadičce, tak jsem odpojil průhlednou hadičku s balonkem a rychle zacpal prstem vývod s filtru(pro jistotu). Pak jsem rychle připojil hadičku do čerpadla.
Motor naskočil ihned bez problémů, nešlo nic poznat. :)

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 13.01.2017 06:31
od jozino82
V nedeľu ráno bolo vonku (-16) a urobilo mi to tiež to isté. Naštartovalo v pohode, no po pár desiatkach metrov motor zhasol. Bez žiadnej kontrolky, lebo zrazu bolo ticho. Akurát vypisoval palubný počítač "porucha motora". Možno 15x som naštartoval a hneď to aj zhaslo akonáhle som stlačil plynový pedál. Došiel kamarát s diagnostikou DELPHI a okrem nízkeho tlaku paliva, nič iné neukázalo. To isté mi urobilo aj v pondelok ráno cestou do práce a aj keď som šiel z práce a to aj napriek tomu že som už medzitým dolial dostatočné množstvo aditíva (VIF diesel zimný - v silných mrazoch sa odporúča 2-3násobné množstvo) a dotankoval, aby sa to poriadne premiešalo. V utorok som dal vymeniť palivový filter a odvtedy zatiaľ všetko OK. Niekto to tu už spomínal, že ak je už zanesený filter tými skrištalizovanými parafínmi, následne ani adtitívum,ani arktická nafta nepomôže, musí sa meniť filter.

Napsal: 13.01.2017 07:01
od vita_k
Tak to zní na špatný senzor tlaku paliva

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 13.01.2017 07:58
od stano.
To bol na 99% zapchany filter. A ak das naftu do -18 a vonku je -26, VIF ti nepomoze, ani cela plechovka.

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 03.02.2017 21:39
od blacks
Tak se panove pridavam, c-max 1.6 80kW
filtr mam udajne vyhrivany, menen pred 25 000, loni kdy bylo cca -13 a filtr mel tak pulku mozna 8000 najeto
tak stejny problem, vyctena chyba nizky tlak, hodil do garaze rozehrat a jezdil celou sezonu bez problemu
mrazy opadly a chyba se jiz neopakovala
takze i pri 10 000 na palivovem filtru uz muze byt problem

letos opet -5stupnu a jezdim, pod -10 uz ne,
filtr mam objednany a vymenim, take me zmatlo tech 60 000km

dalsi vec promereni vstrikovaciho cerpadla dava udajne mene nez by melo, a tam
pri mrazech muze byt take problem, hodnoty si nepamatuji ale mam tlak 2.65 a ma byt snad 3.5
takze pockam po vymene filtru a uvidime.

problem je ten ze ted mrazy opadnou a clovek to zjisti az dalsi sezonu
za VIF ktere jsem poctive daval, jsem dostal vynadano, zkousel Vervu a nepomohlo.
Cerpadlo pujde na test a uvidime.
Dam vedet.

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 04.02.2017 08:14
od ominina
Za vif dostal vynadáno? Proč? Parkuju v garáži, tak ráno v poho na cvrnknutí, ale z práce při -15 to startuje na 2x až 3x a točí to podstatně dýl než to chytne. Vif dávám. Jednou mi dokonce musela pomoct felda s kabelama, baterce se moc nechtělo a když už to chytlo, tak to hned chcíplo. Palivovej filtr jsem měnil v loni před cca 10000km. Že by tedy tak brzy jeho smrt?

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 04.02.2017 12:20
od fordkuga
Také bych chtěl vědět od blacka, kdo a proč mu vynadal za VIF.

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 04.02.2017 16:12
od blacks
dva mechanici kteri se mezi sebou neznaji,
udajne, tahani penez z lidi, /zas tak drahe to neni/
zasira filtry a funkci zvyseni cetanoveho cisla nemam sanci overit

kazdopadne kamarad delaval pro Cepro a sam rikal ze nejvetsi hovadina je
uz do aditivovaneho paliva cokoliv pridavat, pry to muze byt kontraproduktivni

taky jsem neveril a lil tam VIF poctive dokonce i letni

Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech

Napsal: 04.02.2017 16:39
od ominina
Takže testy kde vyhrává vif na celé čáře jsou lapače? Tam vychází vše lépe pro jízdu s vifem. Cetanové číslo, mazivost, bod tuhnutí při mrazu...