
Druha vec bylo to obcasne zastartovani se zvysenymi otackami, jeste nez jsem sel na diagnostiku, tak on sam stanovil diagnozu, s nejvetsi pravdepodobnosti nacaty EGR ventil. Ze tam ten ventil nejak nedovre a pak se to projevi tim startem, kdy je smes obohacena a pak to zakouri a hned se to vrati do normalu. Rikal ze pri poruse nekdy pomaha na EGR ventil poklepat, ale pak jsem se ho zapomel zeptat, kde to vubec v motoru je ... To ze bych chtel v palubnim PC mit i okamzitou spotrebu, tak na to vubec nedoslo, protoze ten mechanik mel spousty prace a nechtel se zabyvat "malickostmi".
Pak slo auto na diagnostiku, kde bylo cca hodinu. Kdyz jsem prisel, tak prejimaci technik povida, ze diagnostika diagnostikovala asi 87 000 chyb!!! (asi si delal prdel, a chtel rict, ze jich tam bylo hodne, protoze tolik jich snad ani nejde vyrobit), podival se nad chybami typu, ze byl nekdy rozpojen kabel od nejakeho cidla ABS (ja s tim nic nedelal) a prave to tam diagnostikovalo ten EGR ventil. Tak mi tu pamet zavad smazaly a rekli at ted jezdim a kdyby se mi cokoliv nezdalo, tak mam prijet, oni prectou pamet zavad a budou vedet co to presne dela, nebude tam toho uz kvanta. No a pak rikal, ze mi tam nahraly novy software ridici jednotky motoru, tak ten je take modifikovany.
Cele to stalo prijatelnych 952,- Kc. Pak jsem vyrazil domu a subjektivne (treba se mi to zdalo) se mi zda, ze auto "rachta" nekdy mene nebo vubec a nekdy ano, takze je to podobne, ale ted uz to nebudu resit, proste je to obcas hlucnejsi, hlavne aby to JEZDILO!!!