Stránka 4 z 4

Napsal: 17.08.2007 16:08
od Ahmed
misoka píše:
Ahmed píše:U toho 1,8 TDCi maji napsany obsah 1560 a rekl bych, ze v ceskem prospektu tam je napsane, ze to je 8V a ne 16.

toto mas z ceskeho ford.cz

1.8 Duratorq TDCi 1753 cm3 Řadový čtyřválec / SOHC / 8ventilový / vysokotlaký systém přímého vícebodového vstřikování paliva typu common rail / turbodmychadlo s proměnlivou geometrií, mezichladič a funkce krátkodobého zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla / elektronicky řízená škrtící klapka / dvouhmotový setrvačník 85 kW (115 k) při 3700 min-1 280 / 300* Nm při 1900 min

Cize ako vravis ty....idem im hned aj napisat , smejdom , ze to tam maju zle a ospravedlnujem sa , ze som zavadzal asi ja :oops:
Ja jsem si prave ten prospekt delsi dobu procital a jeste jsem si rikal, ze ta 1,8 85kW je stary motor. Maji v tom bordel. Cetl jsem si cesky manual na novy fofo a je to tam jedna chyba za druhou, pisou skoro vsude stana misto strana, viz a vis, nejlepsi je stranka kde je na kazdem radku vis a asi na dvou nebo na trech je viz :D

Napsal: 17.08.2007 20:33
od pelen
Preklad urcite nedelali Cesi.

Napsal: 25.08.2007 23:12
od bladerunner
máme teraz doma na niekoľko dní náhradné auto FF II. 1.8 TDCi 85Kw a záťah motora zhruba od tých 1800-1900 otáčok je impozantný, aj keď turbodiera je dosť výrazná - stlačíš plyn, :o chvíľu sa nič nedeje, ale potom nasleduje krásne zatlačenie do sedačky :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
aj moja 307 2.0 HDi 66kW trocha závidí