Stránka 4 z 6

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 30.04.2019 13:46
od Karel2
Ma.rt: Bohuzel ja tipuju tak max 5 let a nekrestansky drahy, aby nekdo koupil elektriku, cena https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv je bohuzel jen predzvest co nas ceka. Bohuzel jak na Kube to nepujde, zvednou ekopoplatek a bude to. :nixw:
Tehle problemu s vyssim najezdem je dost a nejen u Forda. Kdysi jsem psal, ze ti co kupuji starsi ojetiny, nebudou mit co koupit, bohuzel ten co ma auto v zaruce a pak se ho hned zbavi, nikdy neprizna, ze dnesni doba je "spotrebka" a drzaky se uz nedelaji.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 30.04.2019 18:31
od MikoMk
To je teprve móda. Kde chtějí brát tu elektřinu když komíny elektráren okupují z poloviny zelení a zbylá polovina sedí na stromech a brání jejich pokácení. Co teprve emise na výrobu baterií a kam po životnosti s nimi

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 30.04.2019 19:42
od ZaQik
a jak to tu souvisi s tematem?!?

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 01.05.2019 10:39
od MikoMk
Pardon OT. Reagoval jsem na odkaz

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 02.05.2019 13:02
od reckoname
Před rokem, když jsem u autokora ve Valmezu kupoval auto mi tvrdili, že na EB 1.0 ještě neřešili žádnou větší závadu. Je možné, že mohli kecat, aby prodali.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 02.05.2019 13:33
od fofok
Tímhle se žádnej prodejce chlubit nebude.Stejný jako když jsem chtěl u Škody vyměnit řetěz na 1,4 Tsi ve sto tisících a prej dobrý,že se to moc nestávâ a ve stoosmnácti tisících přeskočil naštěstí jenom o zub.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 03.05.2019 09:19
od Rocco.
Já bych to viděl asi tak,že v dnešní době je to jak Sportka......buď vyhraješ,nebo ne.To samé je s kupem auta.
Nechce se mi věřit,že je procento úmrtí motorů v počtu prodaných nějak vysoký.To si dneska snad žádná automobilka ani nemůže dovolit....myslím,že by to pro ně bylo i likvidační.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 03.05.2019 12:12
od Karel2
Podivej na aferu dieselgate, tomu se nejaka "afera" s motorem(y) neda ani srovnat. Podivej kolik aut maji na ruznych plochach a radsi je sesrotuji, jen aby nemuseli zlevnit. Podivej na pristup aut. servisu a zastoupeni, pri reklamaci, par prikladu je i tady. Tohle je jim spise pro zasmani. :nixw:

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 07.05.2019 19:18
od vita_k
Ma.rt píše:Minimum bych netvrdil. Ale mensina, to jo :-D
Taky ted slychavam o mrtvych 1.0..drive toho tolik nebylo, tykalo se to hodně 1.6ek.
no jo, je to tak - na FB jsou kvanta failnutych 1.0: skupina Ford EcoBoost Nightmare

ztrata chladici kapaliny u 1.0
dlouho zadny novy pripad 1.6 rozlamanych pistu (kvuli podtaceni - jevu LSPI)

Mozna tento kus a jeho konec byl zpusoben hlavne peci predchozich majitelu. MikoMK s tim jezdil spis normalne, jak to vidim ja.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 06:38
od ballu
Syn má tento motor ve služebáku. Když jsem se ho ptal, jak to jezdí, tak že dobře a za 4,8L/100km, ale kára nemá nalítáno ani 100 tisíc, a již tam mají druhý motor.
Nebudeš ani první, ani poslední, který se tohoto výplodu techniky bude rychle zbavovat.
Nepamatuju, že krom toho že žral benzín, olej , atmosferický službák šel do kopru do 150 tis.km.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 10:43
od Ma.rt
Za 4.8 to bezne nejezdi ve sluzebaku, to se k tomu chova asi hodne slusne a to by vysvetlovalo tu vymenu motoru :) smutny je, ze clovek dnes u nových aut nema uz tolik na vyber. A ojetiny s touhle loterii taky moc lakavy nebudou

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 11:10
od ballu
To v tom autě nejezdí jen on, ale tu spotřebu dělá, když jede služebku na Slovensko. To znamená, dodržuje předpisy, radar na každém kroku a to motoru nevoní.
Jen mohu dodat, že jedna z dalších výměn motoru, o které se nikde nepíše a těch bude, nejen u Fordu.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 11:54
od Ma.rt
Nejhorsi je, ze krome motoru tam odchazi spojky, turba, viz ten link na FB. Predpokladam, ze 4.8 neni na dalnici, to by musel jet 100. Co vim, tak bezne lidi jezdi za 7 a to uz neni o moc mene nez s 2.0, ktera nema sestku a Mondeo je taky tezsi. A troufam si tvrdit, ze v otackach i o trochu zivejsi. Ja jsem z 1.0eb odvazany nebyl. Kdyby se to nes.alo, tak dejme tomu.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 12:57
od ballu
Nejsem proti vývoji nových motorů, ale proti tomu, jakým způsobem jsou zadaný papírové hodnoty co musí splňovat. Vše, i motory musí projít určitým vývojem, a ten dnešní, jak se říká, je jen od prkna. Hlavní slovo má PC, a konstruktér, který tam zadává různé varianty, až něco vyplivne. Na nějaké testy v závodních motorech , to je hudba minulosti. Zatím nevím o žádné oturbované babetě v závoďáku. Ten motor by se tam rozpadl již na volnoběh, než by se zahřál na pracovní teplotu.
Spíše budoucnost vidím v klasické atmosféře v obsahu dle max. váhy vozů, využitím nejnovějších poznatků třeba v časování rozvodů, ale ne tlakem oleje, ale jemné ladění elektromotorkem. Zapalovací soustava s čidly pro každý válec zvlášť. To samé i mazání přes elektročerpadlo, kdy tlak bude stejný, nebude závislý na otáčkách motoru. Ikdyž nemám rád automaty, tak v tomto případě ano, posazený do optimálního naladění motoru.......atd.
Jde to, ale toto není na pořadu dne, ani v zájmu automobilek, musí přeci výrábět "spotřebák" a ne držáky a to dle taktovky ekoteroristů Bruselu.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw

Napsal: 08.05.2019 13:24
od Konik
Tady mas dokonce dve oturbene babety v souteznich autech:
https://www.m-sport.co.uk/fiesta-r2
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=18625