Cvakání při akceleraci 1.0 EB
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB
Mas z toho fotky?
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9479
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- lewis
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB
Ford Focus 1.0 ecoboost ActiveX, 114kW, kombi, 2023, červená Fantastic
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
Ford Focus 1.0 ecoboost Trend Plus, 92 kW, kombi, 2017, Candy Red
Byl: Ford Focus 1.8 TDCi, 74 kW, kombi, 2004, modrá met.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB
Preto som svedavy na fotky. Ci vobec mali hlavu dolelewis píše: 07.06.2023 22:27 Mít na dílně rozebraný ecoboost se dnes nevyplácí, tedy když nemají v plánu tě trochu natáhnout...

- misina25
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11.12.2011 08:54
- Bydliště: Bílina
- misina25
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11.12.2011 08:54
- Bydliště: Bílina
Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB
Ahoj, jo motor je už v cajku. Přede jak kotě.lewis píše: 07.06.2023 22:27tak super, že jsi spokojený a máš kvalitní servis, kde zřejmě nejsou líní. Mít na dílně rozebraný ecoboost se dnes nevyplácí, tedy když nemají v plánu tě trochu natáhnout
...Tak to vypadá, že je motor konečně v pořádku. Ale mohl bys alespoň hodit foto všeho co vyměnili...tedy jestli máš možnost..
![]()
Jediný co jsem si vzal je ten píst, protože ten mě fascinoval nejvíc. Jinak jsem viděl rozvody, vodní pumpu, už měla únik chladiva. A všechny písty. Jinak jsem nic jiného nefotil. Servisu duveruji, jezdím tam léta a už tam mám i docela známý. Nemám důvod si myslet že by dělali nějaký prasárny, nebo účtovali něco co nedělali.
Ford Focus III kombi 1.0 ECOBOOST 92KW r.v.07/2013
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.12.2024 13:00
Zapalování Ecoboost 1.0l 92kw
Zdravím borci
Jsem už opravdu zoufalý ,Můj Cmax 1.0l 92 kw r.v.2014 Po ujetí cc 50km se mi stalo ,že se rozblikala kontrolka motoru - motor ztratil výkon .Diagnostika napsala závadu P0302 detekována závada zapal. 2 válce .Po vyndání svíčky zjištěno upálení hrotu elektrody zap.svíčky a podpálení ventilu výfuku. Kvůli tomuto problému už 3x demont. a následná oprava hlavy u hlavaře vč. seřízení vůle .Kompresní tlaky jsou stejné 18 atm, Byla provedená výměna vtřiků ,zapal. svíček, Lambda sondy před katalyzátorem ,Palivového čerpadla v nádrži (diag. psala nízký tlak),Výměna katalyzátoru .
Po proměření diagnostikou lamda sondy na grafu jsou OK ,pouze mě zarazilo že Lambdu co jsem měnil mi ukázala napětí 1,5 V ,Lambda za Kat. má hodnotu 0.48V,Dalé co mě zarazilo je že alternátor mi dává 14,95V,nevím jestli je to v pohodě,nebo je to signál toho ,že mi odešla např. zapalo.cívka a na svíčku to dává příliš vysoké napětí a z toho důvodu jí odpálí,jinak už mě nic nenapadá.AGR ventil čistý.
S autem nejezdím ,aby mi to zase nepodpálilo ventily,protože po čtvrté už hlavu sundavat nechci .
Pokud jste se někdo s něčím podobný již setkal ,budu rád za každou radu. Děkuji.
Jsem už opravdu zoufalý ,Můj Cmax 1.0l 92 kw r.v.2014 Po ujetí cc 50km se mi stalo ,že se rozblikala kontrolka motoru - motor ztratil výkon .Diagnostika napsala závadu P0302 detekována závada zapal. 2 válce .Po vyndání svíčky zjištěno upálení hrotu elektrody zap.svíčky a podpálení ventilu výfuku. Kvůli tomuto problému už 3x demont. a následná oprava hlavy u hlavaře vč. seřízení vůle .Kompresní tlaky jsou stejné 18 atm, Byla provedená výměna vtřiků ,zapal. svíček, Lambda sondy před katalyzátorem ,Palivového čerpadla v nádrži (diag. psala nízký tlak),Výměna katalyzátoru .
Po proměření diagnostikou lamda sondy na grafu jsou OK ,pouze mě zarazilo že Lambdu co jsem měnil mi ukázala napětí 1,5 V ,Lambda za Kat. má hodnotu 0.48V,Dalé co mě zarazilo je že alternátor mi dává 14,95V,nevím jestli je to v pohodě,nebo je to signál toho ,že mi odešla např. zapalo.cívka a na svíčku to dává příliš vysoké napětí a z toho důvodu jí odpálí,jinak už mě nic nenapadá.AGR ventil čistý.
S autem nejezdím ,aby mi to zase nepodpálilo ventily,protože po čtvrté už hlavu sundavat nechci .
Pokud jste se někdo s něčím podobný již setkal ,budu rád za každou radu. Děkuji.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zapalování Ecoboost 1.0l 92kw
Co su to za sviecky?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti