Smysl naftového motoru
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No a přesně o tom tohle vlákno je....posledních 15let se investuje do ropáků a taky vzrostly jejich prodeje a proč ne když moderní ropák jezdí levně a co víc, už si v něm i zablbneš a taky na ty prodeje okamžitě reaguje cena nafty, což jsem čet už před pár lety že nafta srovná a možná předběhne benzín cenově! A je pravda že se objevují stále častěji výkonné benzínové motory s nízkou spotřebou a tudíž vzroste jejich obliba a začnou se zase prodávat víc než ropáci a co nastane? Zase se zvedne benzín....protože čim je větší poptávka po něčem, tim je to dražší! Myslim že dohadovat se jestli je nebo neni lepší ropák oproti benálu nemá smysl, každej si vybral a věděl proč to dělá. A myslim že každej příště přehodnotí jestli si vybere to či ono podle toho jak se budou vyvíjet ceny. Zatim roste poptávka po ropácích....co bude za pět let???
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- cage
- Pokročilý
- Příspěvky: 763
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Smysl naftového motoru
všem nám jde přece o to aby nám to hlavně jezdilo,co už do toho každý lije to je jeho věc 

Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
praveže by si mal zrovnavat original ceny..u nahražiek nikdy nevieš, či su to benzin/nafta kvalitou porovnatelne diely..Jozkablack píše:Chmelko: O cenách co si sem vypsal diskutovat nebudu (rači). Já mám ceny jiný a jsem rád. Nekupuju od nich, ale když chci srovnat tak si najedu na Auto Kelly. Tam teda takovýhle rozdíly co zde byli vypsány rozhodně nejsou. Ale taky tam neprodávaj origo díly a proto se dohadovat nebudu.
u origo mas istotu,že davas fofo to čo mu patri..a tie ceny ,ktore tu hodil foki zaskočili v dobrom aj mna..oplati sa mi zaplatit aj ten balik...
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No toto je naozaj o kazdeho chuti a hlavne o tom , kto je coho zastanca. Ten co ma benzin si bude zastavat benzin , ten kto ma diesel si bude zastavat diesel.
Kazdy tu pozname vyhody dieslu a vyhody benzinu. Ten pocit , ked sa ti do chrbta oprie 280Nm krutiaceho momentu je jednoducho nenahraditelny a to je fakt !! Ako tu uz bolo pisane , KW predavaju auta a NM vyhravaju zavody.
Ked sa chces vyblaznit , tak nedbam , v tomto ma navrch aj podla mna benzin. Ked to tocis okolo 6000+ , tak je to parada , motor reve a rucicka benzinu prudko klesa.
Ale na ceste do kopca sa stretneme. Diesel by som oznacil ako kludne kultivovane auto na dlhsie cesty so silou a rozvahou.
Ja osobne nepotrebujem , aby motor ozil pri 5-6tisicoch , radsej v dolnych otackach.
Kazdy tu pozname vyhody dieslu a vyhody benzinu. Ten pocit , ked sa ti do chrbta oprie 280Nm krutiaceho momentu je jednoducho nenahraditelny a to je fakt !! Ako tu uz bolo pisane , KW predavaju auta a NM vyhravaju zavody.
Ked sa chces vyblaznit , tak nedbam , v tomto ma navrch aj podla mna benzin. Ked to tocis okolo 6000+ , tak je to parada , motor reve a rucicka benzinu prudko klesa.
Ale na ceste do kopca sa stretneme. Diesel by som oznacil ako kludne kultivovane auto na dlhsie cesty so silou a rozvahou.
Ja osobne nepotrebujem , aby motor ozil pri 5-6tisicoch , radsej v dolnych otackach.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A este k cene nafty som chcel napisat
Pockajte , ked sa otepli vonku a cena nafty pojde dole. Cela amerika vzdy v zime robi zasobi vykurovacieho oleja, aj preto stupla cena nafty 


FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
nejak tak. Ale pravda je, ze zatial je turbo len v naftach, takze ak si to chces uzit, tak musis ist do nafty 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No a ked chceme porovnavat rovnake , keby si mal benzin a naftu rovnakeho vykonu , tak nafta dosahuje tento vykon pri nizsej spotrebe.
Turbo sa dava castejsie do naftovych motorov aj vdaka tomu , ze su stavane na vacsi tlak a robustnejsie ako benzinove motory. Vyfukove plyny dieslu su chladnejsie ako benzinu a tak su aj naroky na chladenie turba nizsie.
Turbo sa dava castejsie do naftovych motorov aj vdaka tomu , ze su stavane na vacsi tlak a robustnejsie ako benzinove motory. Vyfukove plyny dieslu su chladnejsie ako benzinu a tak su aj naroky na chladenie turba nizsie.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Mitsubishi....jeden mám doma....je trochu starej rv87, ale šlape pořád skvěle! 1.8T benál....100KW.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nemas nahodou Mitsubishi Colt ? Jednoho sme v rodine mali, 1.8gti 100kw , az pokial ho mama uplne nerozflakala, bolo to paradne auto , tiez benzin.Jozkablack píše:Mitsubishi....jeden mám doma....je trochu starej rv87, ale šlape pořád skvěle! 1.8T benál....100KW.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti