Smysl naftového motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 22:49

No a přesně o tom tohle vlákno je....posledních 15let se investuje do ropáků a taky vzrostly jejich prodeje a proč ne když moderní ropák jezdí levně a co víc, už si v něm i zablbneš a taky na ty prodeje okamžitě reaguje cena nafty, což jsem čet už před pár lety že nafta srovná a možná předběhne benzín cenově! A je pravda že se objevují stále častěji výkonné benzínové motory s nízkou spotřebou a tudíž vzroste jejich obliba a začnou se zase prodávat víc než ropáci a co nastane? Zase se zvedne benzín....protože čim je větší poptávka po něčem, tim je to dražší! Myslim že dohadovat se jestli je nebo neni lepší ropák oproti benálu nemá smysl, každej si vybral a věděl proč to dělá. A myslim že každej příště přehodnotí jestli si vybere to či ono podle toho jak se budou vyvíjet ceny. Zatim roste poptávka po ropácích....co bude za pět let???
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
cage
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 763
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava

Smysl naftového motoru

Příspěvek od cage » 29.11.2007 22:49

všem nám jde přece o to aby nám to hlavně jezdilo,co už do toho každý lije to je jeho věc :D
Ford Transit Connect Long a Ford Tourneo Courier

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 22:49

Jozkablack píše:Chmelko: O cenách co si sem vypsal diskutovat nebudu (rači). Já mám ceny jiný a jsem rád. Nekupuju od nich, ale když chci srovnat tak si najedu na Auto Kelly. Tam teda takovýhle rozdíly co zde byli vypsány rozhodně nejsou. Ale taky tam neprodávaj origo díly a proto se dohadovat nebudu.
praveže by si mal zrovnavat original ceny..u nahražiek nikdy nevieš, či su to benzin/nafta kvalitou porovnatelne diely..
u origo mas istotu,že davas fofo to čo mu patri..a tie ceny ,ktore tu hodil foki zaskočili v dobrom aj mna..oplati sa mi zaplatit aj ten balik...

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 29.11.2007 22:50

Co bych já dal za turbo do mého miláčka.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 29.11.2007 22:51

No toto je naozaj o kazdeho chuti a hlavne o tom , kto je coho zastanca. Ten co ma benzin si bude zastavat benzin , ten kto ma diesel si bude zastavat diesel.

Kazdy tu pozname vyhody dieslu a vyhody benzinu. Ten pocit , ked sa ti do chrbta oprie 280Nm krutiaceho momentu je jednoducho nenahraditelny a to je fakt !! Ako tu uz bolo pisane , KW predavaju auta a NM vyhravaju zavody.

Ked sa chces vyblaznit , tak nedbam , v tomto ma navrch aj podla mna benzin. Ked to tocis okolo 6000+ , tak je to parada , motor reve a rucicka benzinu prudko klesa.
Ale na ceste do kopca sa stretneme. Diesel by som oznacil ako kludne kultivovane auto na dlhsie cesty so silou a rozvahou.
Ja osobne nepotrebujem , aby motor ozil pri 5-6tisicoch , radsej v dolnych otackach.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 22:51

mobydick:hmmm, ja som o tom aj uvažoval :lol: :wink:
Naposledy upravil(a) chmelko dne 29.11.2007 22:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 29.11.2007 22:53

A este k cene nafty som chcel napisat :D Pockajte , ked sa otepli vonku a cena nafty pojde dole. Cela amerika vzdy v zime robi zasobi vykurovacieho oleja, aj preto stupla cena nafty ;)
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 22:55

misoka:ale ty si vobec nehodnotil naftu, ale ospevoval vlastnosti turba...to ked ta to oprie do sedaciek samotný diesel neurobi..

Uživatelský avatar
bjuty
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 987
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bjuty » 29.11.2007 22:57

Mě to připadá jako kdo je lepší Slavie nebo Sparta.
Mondeo GHIA, kombi, black, 2.0 TDCi, 96kW, 2005

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 22:59

už sme sa zhodli v inom vlakne, ak by ford urobil 1.6TDCi a 1.6T vtedy by sa dalo diskutovat,ktorý motor je lepši...mimo spotreby by bol ale benzín vo všetkom presvedčivejší...aj v tom vašom "zátahu"

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 29.11.2007 23:00

nejak tak. Ale pravda je, ze zatial je turbo len v naftach, takze ak si to chces uzit, tak musis ist do nafty :cry:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.11.2007 23:07

hmmm, tak su aj ine špičkove turbo motory.od hondy, porsche..atd :lol: :wink:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 29.11.2007 23:09

No a ked chceme porovnavat rovnake , keby si mal benzin a naftu rovnakeho vykonu , tak nafta dosahuje tento vykon pri nizsej spotrebe.

Turbo sa dava castejsie do naftovych motorov aj vdaka tomu , ze su stavane na vacsi tlak a robustnejsie ako benzinove motory. Vyfukove plyny dieslu su chladnejsie ako benzinu a tak su aj naroky na chladenie turba nizsie.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 29.11.2007 23:11

Mitsubishi....jeden mám doma....je trochu starej rv87, ale šlape pořád skvěle! 1.8T benál....100KW.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoka » 29.11.2007 23:17

Jozkablack píše:Mitsubishi....jeden mám doma....je trochu starej rv87, ale šlape pořád skvěle! 1.8T benál....100KW.
Nemas nahodou Mitsubishi Colt ? Jednoho sme v rodine mali, 1.8gti 100kw , az pokial ho mama uplne nerozflakala, bolo to paradne auto , tiez benzin.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti