Zvuk po vypnutí motoru Ford Focus 1.8TDCI
- Vodik
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Závadu se setrvákem jsem se pokusil reklamovat v rámci záruky, u firmy Ford Janiš v Olomouci. Bylo mi sděleno, že tato záruční oprava musí být schválena firmou Ford Motor Company v Praze. Po týdnu čekání na vyjádření z Prahy mi bylo sděleno, že záruční oprava byla zamítnuta. Bohužel mi nebylo řečeno proč, a jen mě odkázali na firmu Ford Motor Company. Vznesl jsem tedy dotaz na ně. Zase týden čekání, že to musí prověřit. V úterý jsem tam volal, jak to tedy vypadá. Bylo mi řečeno, že se se mnou spojí někdo z firmy Ford Janiš. Dnes mi tedy volali, a představte si co mi řekli. "Tato závada je prý jen kosmetická vada motoru, a že po ujetí 5000km po výměně setrváku by to prý dělalo to samé, a tudíž se na tuto závadu záruka nevztahuje". Doufám tedy, že mi tohle vyjádření dají písemně., pro případ až se něco posere. Připadá mi, že spíš chtěli oddálit řešení, protože mi záruka 7.7.2006 končí. Fakt "solidní" přístup světové značky FORD.
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Shimi
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Tak já taky něco přihodím. Mám FF II, 1.6 Duratec 74 kW, nedávno jsem ho koupil, najel jsem zatím jen 3000km a vždy, když dojedu, vypnu motor a vylízám z auta, tak asi tak na 2s uslyším takový divný zvuk. Nedokážu to popsat, je to jak kdyby se nastavovala pomocí elektromotorku nějaká klapka či co. Prostě je to takový zavrčení a na konci to tak divně lupne. Jako když mi ve Felicii při otočení klíčku čerpadlo čerpalo benál a při načerpání to taky tak vždycky luplo a to byl signál, že můžu startovat
Nijak jsem si toho nevšímal, říkal jsem si, je to nová kára, tak je to asi normální, ale když to tady teď čtu, tak nevím
Shimi


Shimi
- Chlumacek
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem byl taky v servisu u kámoše ne Ford, protože tam řekli, že je to napíncí kladka a řemen altiku, posilovače a klimi. To se mi nezdálo, je to rámus, jen když je ohřátý motor a jde to z druhé strany motoru. V tom servisu po poslechu nezávisle nahned řekli,že setrvák, takže mě ta výměna asi nemine. Cena strváku 12 380,-. Foki prosím nevíš přímo číslo dílu toho setrváku od výrobce, kámoš jezdí často zahraničí, tak by mě prověříl cenu setrváku v cizině, i když to bude asi jedno. Je to Ford Focus combi 1,8 TDCI 85 kW - 115 k, r.v 2002. Díky.
Poznatek po dovolené. Po cca 3000 km se poslední teplé starty setrvák zklidnil. Nerámusí tolik jako předtím. Jsem z něj blázen.
Jinak přidám spotřeba - Chorvatsko 1200 km z toho cca 800 km dálnice, cca 550 km po kotěhulkách v Chorvatsku a cca 1200 km zpět vnitrozemím z toho cca 300 km dálnice.
CELKEM 2940 km - SPOTŘEBA 5,5 l se zapnutou klimou.
Poznatek po dovolené. Po cca 3000 km se poslední teplé starty setrvák zklidnil. Nerámusí tolik jako předtím. Jsem z něj blázen.
Jinak přidám spotřeba - Chorvatsko 1200 km z toho cca 800 km dálnice, cca 550 km po kotěhulkách v Chorvatsku a cca 1200 km zpět vnitrozemím z toho cca 300 km dálnice.
CELKEM 2940 km - SPOTŘEBA 5,5 l se zapnutou klimou.
Ford Focus combi 2002, TDCi 115 PS
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]
- hami
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8,(SVK-Presov)
- Kontaktovat uživatele:
- hami
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8,(SVK-Presov)
- Kontaktovat uživatele:
- Venca
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mam Focus 1.8 TDCi r.v.2002 a motor mi dela presne to same jak tu popisujete. Pokud je motor zahraty, vypnu ho a pak znovu startuju, ozve se takove kovove zarachoceni, jako kdyz se sype zelezo a cely motor se zastrese a zarachta. Ale jen v tom momente startovani, ihned jakmile motor naskoci vse utichne a jde krasne tise. Nevim cim to muze byt. Nekdy to dela vic nekdy min, prijde mi, ze je to podle toho jak moc je motor zahraty. Jine problemy s motorem nemam, jede paradne.
Pri vypinani motoru to nic nedela.
Co to muze byt ? Podle predeslych prispevku jsem pochopil, ze je asi nejak uvolneny setrvacnik. Taky jsem si vsiml, ze se tato zavada vyskytuje jen u TDCi motoru a asi to bude celkem casta zavada.
Pri vypinani motoru to nic nedela.
Co to muze byt ? Podle predeslych prispevku jsem pochopil, ze je asi nejak uvolneny setrvacnik. Taky jsem si vsiml, ze se tato zavada vyskytuje jen u TDCi motoru a asi to bude celkem casta zavada.
- Vodik
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
TO NIC NENÍ, TO JE U FORDŮ NAPROSTO NORMÁLNÍ!
Na důkaz dokládám mou emailovou korespondenci s Ford Motor Company.
Vážená slečno ,
Na zákaznické lince Ford jsem byl na Vaši osobu odkázán s vyřešením mého problému. Jsem majitelem vozu Ford Focus Combi 1.8TDCi, 74kW, který byl poprvé uveden do provozu 7. 7. 2004.Identifikační číslo VIN je WF0NXXWPDN4G20170. Vůz jsem koupil letos v dubnu v Německu od prodejce Ford (Autocentrum Lützner Strasse GmbH) v Lipsku, kdy měl vůz najeto 34 tis. km. Zjistil jsem po čase, že se při vypínání zahřátého motoru ozve vždy takové „kovové zarachocení“. V servisu Ford byla tato závada identifikována jako porucha dvojhmotového setrvačníku spojky. Bylo mi řečeno, že je ho potřeba vyměnit. Bylo mi doporučeno, abych uplatnil opravu v záruční době. Byl jsem objednán u firmy Ford Janiš v Olomouci, kde mi řekli, že tato oprava je nákladná, a je potřeba ji nechat schválit v Praze. Po týdnu schvalování mi bylo telefonicky sděleno, že jste opravu v záruce neschválili. Bohužel mi nebylo sděleno z jakého důvodu. Obracím se tedy na Vás se žádostí o vysvětlení, případně o pomoc při řešení tohoto problému. Vůz tohoto roku výroby jsem koupil právě z tohoto důvodu, že je ještě v záruce. Bohužel, jak zjišťuji, tak mi to není asi nic platné. Prosím Vás tedy o brzskou odpověď, protože záruční doba mi končí dne 7. 7. 2006, což už není za dlouho. Pokud bych samozřejmě měl jistotu, že mi to k něčemu bude, tak bych byl ochoten si přikoupit záruku, tak jak mi bylo nabídnuto.
Předem děkuji za pochopení.
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážená slečno ,
tento týden ve čtvrtek se mi telefonicky ozval technik z firmy Ford Janiš, tak jak jste slibovala. Byl jsem však velmi překvapen sdělením, kterým zdůvodňoval zamítnutí záruční opravy. Bylo mi řečeno, že bouchání setrvačníku je „kosmetická vada motoru“, a že kdyby byl vadný setrvačník vyměněn, tak by to po ujetí 5 tis. km dělalo opět. Toto snad nemůžete myslet vážně. Nevím, jestli si takový nesmysl technik vymyslel sám, nebo tlumočil Vaše vyjádření. Kdyby mi tohle někdo řekl o motoru např. Š Felície, možná bych se tomu tolik nedivil, ale značka Ford? Takhle si tedy představujete budování dobrého renomé značky? Informoval jsem se i u jiných servisů Ford, např. Ford Magnus, kde mi bylo mi řečeno, že tuto závadu zatím řešili jen u Mondea, takže nevím o jaké „kosmetické vadě“ je řeč. Bylo mi to presentováno, jako by rachocení setrvačníku bylo zcela normální a běžné, a že to není třeba nijak řešit. Žádám Vás proto, o Vaše písemné stanovisko, pro případ, že by následkem uvolnění setrvačníku byly poškozeny nějaké další části motoru, a také proto, abych měl nějaký doklad o tom, že jsem na tuto závadu uplatňoval reklamaci v záruční době. V případě poškození motoru, které by bylo v přímé souvislost s touto závadou bych samozřejmě uplatňoval náhradu škody, jelikož mi končí 7. 7. 2006 záruční doba. O prodloužení záruky už neuvažuji, když je k mému údivu k ničemu. Předpokládám, že pro Vás nebude problém mé žádosti vyhovět, jestliže jste si naprosto jisti banalitou této „kosmetické vady“. Předem děkuji za ochotu a Váš drahocenný čas.
S pozdravem
Petr V
------------------------------------------------------------------------------------
Vaše vozidlo VIN WF0NXXWPDN4G20170 bylo pečlivě kontrolováno autorizovaným opravcem Ford, společností JANIŠ Motorsport, s.r.o. a celá záležitost byla také konzultována s technickým inženýrem naší společnosti. Dle jejich poznatků nebyly na Vašem vozidle nalezeny žádné závady, které by bránily běžnému užívání vozidla a Vaše vozidlo bylo během testování v pořádku.
Věřím, že i nadále budete s Vaším vozidlem Ford Focus spokojen a přeji Vám mnoho šťastných kilometrů.
Pokud bych Vám mohla být jinak nápomocna, neváhejte se na mě obrátit.
S pozdravem
Zákaznické Centrum Ford
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pane Vodáčku,
záruční opravy vozidel Ford je možné uplatňovat u kteréhokoliv z autorizovaných opravců Ford. Jak uvádíte, obrátil jste se na našeho autorizovaného opravce, společnost JANIŠ Motorsport s.r.o., která je oprávněna reklamační nárok posoudit.
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážená slečno,
Jestli si pod pojmem „pečlivá kontrola autorizovaným úpravcem Ford“ představujete poslech motoru na dvoře servisu, tak tedy budu muset plánované kontroly vozidla svěřit raději neautorizovaným servisům. Vyjde to totiž asi nastejno. Vypadá to, že si ze mě buď technik ve Ford Janiš nebo Vy děláte blázny. Technik totiž, po té vaší „pečlivé kontrole“ jednoznačně prohlásil, že je to závada na setrvačníku, a že se bude muset vyměnit, ale že ta oprava musí být Vámi schválena. Mám na to naštěstí svědka, nebyl jsem tam totiž sám. Stejně tuto závadu diagnostikovali ve firmě Ford Magnus v Přerově, a u jednoho neautorizovaného opravce, kde jsem si to také ověřoval. Nevím tedy, proč mi připadá, že se mi snažíte vsugerovat, že v motoru nic nebouchá a že je vše v pořádku. Podle vašeho písemného stanoviska je tedy u motorů TDCi ve vozidlech Ford běžné a zcela normální, když se při vypínání zahřátého motoru ozve zarachocení jako by měl motor z vozidla vypadnout? Vím, že je moje rozhořčení nad řešením závady na mém vozidle asi zbytečné, poněvadž jste úspěšně dosáhli uplynutí záruční doby na mém vozidle, a tudíž se tím asi dále zabývat nehodláte. Ještě jednou Vás však důrazně žádám o písemné vyjádření o tom, že vadný setrvačník v mém voze nemůže mít negativní vliv na ostatní části motoru, nebo je v budoucnu nějak poškodit. Jestli se ovšem nehodláte k tomuto problému postavit čelem a seriózně, bude toto mít samozřejmě vliv na výběru značky mých dalších vozů, a to jak soukromých, ale i firemních. Mimochodem na podzim nebo na jaře plánujeme koupi 2 ks nových užitkových vozů. V současnosti máme používáme čtyři Tranzity.
S pozdravem
Petr V
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pane,
děkuji Vám za Váš e-mail.
Dovolte, abych Vás informovala, že stanovisko ohledně Vaší reklamace Vám bylo zasláno prostřednictvím Zákaznického Centra Ford dne 11. července 2006.
Nicméně bych Vás ráda znovu ujistila, že Vaše vozidlo Ford Focus je v pořádku.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford
FORD MOTOR COMPANY s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz
TAK TAKHLE SE ŘEŠÍ ZÁRUČNÍ OPRAVY PŘED KONCEM ZÁRUČNÍ DOBY U FORDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na důkaz dokládám mou emailovou korespondenci s Ford Motor Company.
Vážená slečno ,
Na zákaznické lince Ford jsem byl na Vaši osobu odkázán s vyřešením mého problému. Jsem majitelem vozu Ford Focus Combi 1.8TDCi, 74kW, který byl poprvé uveden do provozu 7. 7. 2004.Identifikační číslo VIN je WF0NXXWPDN4G20170. Vůz jsem koupil letos v dubnu v Německu od prodejce Ford (Autocentrum Lützner Strasse GmbH) v Lipsku, kdy měl vůz najeto 34 tis. km. Zjistil jsem po čase, že se při vypínání zahřátého motoru ozve vždy takové „kovové zarachocení“. V servisu Ford byla tato závada identifikována jako porucha dvojhmotového setrvačníku spojky. Bylo mi řečeno, že je ho potřeba vyměnit. Bylo mi doporučeno, abych uplatnil opravu v záruční době. Byl jsem objednán u firmy Ford Janiš v Olomouci, kde mi řekli, že tato oprava je nákladná, a je potřeba ji nechat schválit v Praze. Po týdnu schvalování mi bylo telefonicky sděleno, že jste opravu v záruce neschválili. Bohužel mi nebylo sděleno z jakého důvodu. Obracím se tedy na Vás se žádostí o vysvětlení, případně o pomoc při řešení tohoto problému. Vůz tohoto roku výroby jsem koupil právě z tohoto důvodu, že je ještě v záruce. Bohužel, jak zjišťuji, tak mi to není asi nic platné. Prosím Vás tedy o brzskou odpověď, protože záruční doba mi končí dne 7. 7. 2006, což už není za dlouho. Pokud bych samozřejmě měl jistotu, že mi to k něčemu bude, tak bych byl ochoten si přikoupit záruku, tak jak mi bylo nabídnuto.
Předem děkuji za pochopení.
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážená slečno ,
tento týden ve čtvrtek se mi telefonicky ozval technik z firmy Ford Janiš, tak jak jste slibovala. Byl jsem však velmi překvapen sdělením, kterým zdůvodňoval zamítnutí záruční opravy. Bylo mi řečeno, že bouchání setrvačníku je „kosmetická vada motoru“, a že kdyby byl vadný setrvačník vyměněn, tak by to po ujetí 5 tis. km dělalo opět. Toto snad nemůžete myslet vážně. Nevím, jestli si takový nesmysl technik vymyslel sám, nebo tlumočil Vaše vyjádření. Kdyby mi tohle někdo řekl o motoru např. Š Felície, možná bych se tomu tolik nedivil, ale značka Ford? Takhle si tedy představujete budování dobrého renomé značky? Informoval jsem se i u jiných servisů Ford, např. Ford Magnus, kde mi bylo mi řečeno, že tuto závadu zatím řešili jen u Mondea, takže nevím o jaké „kosmetické vadě“ je řeč. Bylo mi to presentováno, jako by rachocení setrvačníku bylo zcela normální a běžné, a že to není třeba nijak řešit. Žádám Vás proto, o Vaše písemné stanovisko, pro případ, že by následkem uvolnění setrvačníku byly poškozeny nějaké další části motoru, a také proto, abych měl nějaký doklad o tom, že jsem na tuto závadu uplatňoval reklamaci v záruční době. V případě poškození motoru, které by bylo v přímé souvislost s touto závadou bych samozřejmě uplatňoval náhradu škody, jelikož mi končí 7. 7. 2006 záruční doba. O prodloužení záruky už neuvažuji, když je k mému údivu k ničemu. Předpokládám, že pro Vás nebude problém mé žádosti vyhovět, jestliže jste si naprosto jisti banalitou této „kosmetické vady“. Předem děkuji za ochotu a Váš drahocenný čas.
S pozdravem
Petr V
------------------------------------------------------------------------------------
Vaše vozidlo VIN WF0NXXWPDN4G20170 bylo pečlivě kontrolováno autorizovaným opravcem Ford, společností JANIŠ Motorsport, s.r.o. a celá záležitost byla také konzultována s technickým inženýrem naší společnosti. Dle jejich poznatků nebyly na Vašem vozidle nalezeny žádné závady, které by bránily běžnému užívání vozidla a Vaše vozidlo bylo během testování v pořádku.
Věřím, že i nadále budete s Vaším vozidlem Ford Focus spokojen a přeji Vám mnoho šťastných kilometrů.
Pokud bych Vám mohla být jinak nápomocna, neváhejte se na mě obrátit.
S pozdravem
Zákaznické Centrum Ford
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pane Vodáčku,
záruční opravy vozidel Ford je možné uplatňovat u kteréhokoliv z autorizovaných opravců Ford. Jak uvádíte, obrátil jste se na našeho autorizovaného opravce, společnost JANIŠ Motorsport s.r.o., která je oprávněna reklamační nárok posoudit.
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážená slečno,
Jestli si pod pojmem „pečlivá kontrola autorizovaným úpravcem Ford“ představujete poslech motoru na dvoře servisu, tak tedy budu muset plánované kontroly vozidla svěřit raději neautorizovaným servisům. Vyjde to totiž asi nastejno. Vypadá to, že si ze mě buď technik ve Ford Janiš nebo Vy děláte blázny. Technik totiž, po té vaší „pečlivé kontrole“ jednoznačně prohlásil, že je to závada na setrvačníku, a že se bude muset vyměnit, ale že ta oprava musí být Vámi schválena. Mám na to naštěstí svědka, nebyl jsem tam totiž sám. Stejně tuto závadu diagnostikovali ve firmě Ford Magnus v Přerově, a u jednoho neautorizovaného opravce, kde jsem si to také ověřoval. Nevím tedy, proč mi připadá, že se mi snažíte vsugerovat, že v motoru nic nebouchá a že je vše v pořádku. Podle vašeho písemného stanoviska je tedy u motorů TDCi ve vozidlech Ford běžné a zcela normální, když se při vypínání zahřátého motoru ozve zarachocení jako by měl motor z vozidla vypadnout? Vím, že je moje rozhořčení nad řešením závady na mém vozidle asi zbytečné, poněvadž jste úspěšně dosáhli uplynutí záruční doby na mém vozidle, a tudíž se tím asi dále zabývat nehodláte. Ještě jednou Vás však důrazně žádám o písemné vyjádření o tom, že vadný setrvačník v mém voze nemůže mít negativní vliv na ostatní části motoru, nebo je v budoucnu nějak poškodit. Jestli se ovšem nehodláte k tomuto problému postavit čelem a seriózně, bude toto mít samozřejmě vliv na výběru značky mých dalších vozů, a to jak soukromých, ale i firemních. Mimochodem na podzim nebo na jaře plánujeme koupi 2 ks nových užitkových vozů. V současnosti máme používáme čtyři Tranzity.
S pozdravem
Petr V
-------------------------------------------------------------------------------------
Vážený pane,
děkuji Vám za Váš e-mail.
Dovolte, abych Vás informovala, že stanovisko ohledně Vaší reklamace Vám bylo zasláno prostřednictvím Zákaznického Centra Ford dne 11. července 2006.
Nicméně bych Vás ráda znovu ujistila, že Vaše vozidlo Ford Focus je v pořádku.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Barbora Nováková
Zákaznické Centrum Ford
FORD MOTOR COMPANY s.r.o.
Tel +420 234 650 182
Fax +420 234 650 147
zakaznik@ford.com
http://www.ford.cz
TAK TAKHLE SE ŘEŠÍ ZÁRUČNÍ OPRAVY PŘED KONCEM ZÁRUČNÍ DOBY U FORDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ford Focus Turnier 1.8 TDCi, r.v. 2004
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jooo, tak s tou kockou jsem resil reklamaci prohnilych dveri. Ze zacatku byla fajn, pak jsem ji volal, taky byla prijemna a kdyz me nasrali v Dankaru, tak jsem ji napsal neco podobneho a uz mi nikdy neodpovedela
To, ze si u nich nekoupis dalsich 10 svojich aut jim je uplne jedno a ona se tim taky trapit nebude. Kdybych umel nemecky, tak to resim v nemecku. Tady ty Fordy klidne muzou zavrit, zadne jmeno, akorat celou automobilku poskozuji svym jednanim a chovanim.
V praci nam ted nechali do Transita namontovat automaticke rozsvecovani svetel, ja jsem poprve prisel po dovolene do prace a nic nefugnovalo, cely den. Tak tam s tim kolega jel, samo mu rekli, ze nema dalsi kus, aby vyzkousel, jestli to je tim nebo ne, ze mame dva dny pockat, no a odpoledne to zacalo zase fungovat a dneska to taky cely den fungovalo

V praci nam ted nechali do Transita namontovat automaticke rozsvecovani svetel, ja jsem poprve prisel po dovolene do prace a nic nefugnovalo, cely den. Tak tam s tim kolega jel, samo mu rekli, ze nema dalsi kus, aby vyzkousel, jestli to je tim nebo ne, ze mame dva dny pockat, no a odpoledne to zacalo zase fungovat a dneska to taky cely den fungovalo

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Vodik
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů